سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر ایران محسوب می شود. این جزیره در نزدیکی تنگه هرمز قرار گرفته است و یکی از پرجمعیت ترین جزایر خلیج فارس است. جزیره قشم در دوره ساسانیان به جزیره ابرکاوان مشهور بود.

دره ستارگان در پنج کیلومتری جنوب جزیره قشم و بعداز روستای برکه خلف قراردارد . تماشای این جاذبه ی دیده نواز و تماشایی را در تور قشم ارزان از دست ندهید و حتما محرمانه به دره ستارگان بزنید . دره ستاره ها تحت عنوان یک کدام از جاذبه های مرموز کشور‌ایران آوازه داراست و شما‌را به دنیایی رازآلود و جذاب می کشاند .

 

 

دره ستاره ها یکی عجایب هفتگانه قشم است . این موسسه با نظم یگانه خویش گردش گر را کدر می نماید . این دره یکی‌از پدیده های منحصر زمین شناسی در دنیا است که شبیه زیبایی های این دره صرفا در مرز و بوم ایالات متحده موجود است که تماشای آن شما‌را به حیرت وا می‌دارد . عمر دره ستارگان حدودا دو میلیون سال یعنی مرتبط با زمان زمین شناسى سنوزوئیک است و بر اثر فرسایش , شاهکاری چنین بی بدیل در جزیره قشم خوی شده‌است .
در حوالی قشم دره فرسایشی زیبایی وجود داره که به دلیل صورت ظاهری خیره کننده و وسیعی که داره به دره ستاره ها معروفه و بومیان عقیده دارن به دلیل سقوط یک ستاره از عرش این انواع تولید شده . اما در واقع به دلیل تندبادها و باران های موسمی این دره تولید شده . مستقر ها شب های این دره رو زمان آمد و شد ارواح و اشباح می‌دانند . در لهجه محلی به‌این حوزه‌ استار اوتیده می گن . گردش هوا در دره و ساخت صدا منجر شده بعضا از ورود به دره در هنگامه شب جلوگیری می کنن . وجود همین قصه های خیال و خاطر انگیز و صورت و شمایل صخره های این حوزه‌ از جزیره قشم منجر شده که از دره ستاره ها یا این که دره ستارگان تحت عنوان یکی شگفتی ها هفتگانه قشم نام برده شه و گردشگران جزیره در تماشا خویش از جاذبه های توریسم جزیره , مشاهده این حیطه رو هم در برنامه های خود قرار بدن. تقریبا تمام تندیس های موجود در این دره، خاکی و به نوعی یاد آور کلوت های کویر لوته. درست مانند کویر که می شه ستاره ها رو در دست جای داد اینجا هم به هنگام شب ستاره ها نزدیک تر به نظر می رسن.

جزیره قشم تا بندرعباس حدودا ۲۰ کیاومتر تا بندر هرمز ۱۸ کیلومتر و تا جزیره لارک ۹ کیلومتر , تا جزیره ابوموسی ۱۶۳ کیلومتر , تا تنب بزرگ ۱۱۴ کیلومتر مسافت دارااست , که در‌این در میان به دلیل قربت این جزیره به بندر عباس , دارنده رفت و آمد فراوانی است . در سال ۱۳۸۵ این جزیره به سه بخش مرکزی , شهاب و بخش هرمز تقسیم شد .
در هجرت با تور قشم بخش ها توریسم فراوانی موجود است , اعم از جاذبه های این جزیره می شود به هفت جاذبه ی ارگانیک که به شگفتیها هفتگانه قشم پر اسم و رسم است , اشاره نمود که در جور خویش بی سابقه است . جزیره قشم , اصلی ترین جزیره خلیج عجم است که در تنگه هرمز جای دارد . مساحت این جزیره حدود ۱۵۰۰ متر مربع است .
شایسته ترین زمان هجرت به قشم , شهریور ماه و اوایل فصل‌پاییز و نصفه نخستین بهار میباشد . اختلاف مرتبه حرارت در قشم فراوان بالا بوده و از آن جایی که فصل تابستان های فراوان گرمی داراست در صورتی‌که قصد مسافرت داشتید خوب تر است که در دوران ذکر شده به‌این حیطه مهاجرت فرمایید .
جزیره قشم , جاذبه های جالب فراوانی داراست که هر ساله گردشگران متعددی برای تماشا از این جاذبه ها با تور مسافرتی به قشم مسافرت می نمایند . هر مورد از این جاذبه ها , جذابیت مختص و منحصربه شخصی دارا‌هستند .
در کنار جاذبه ها و بخش ها توریسم تور قشم , بخش اعظمی از روستاهای قشم که بافت تاریخی و کهن خویش را نگهداری کرده اند هم دوچندان مورد دقت گرشگران واقع شده‌است .

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی