سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

قطعا شما اصطلاح تور لحظه آخری را شنیده اید , نامی آشنا برای مسافران و گردشگران است که به تورهای دقیقه نودی پر اسم و رسم است . تور لحظه نهایی به تورهایی اطلاق می شود که شرکتهای ارائه دهنده سرویس ها توریسم به خاطر کامل شدن نشدن سهمیه رزرو شده خویش , این گونه تور ها را که به لحظه آخرین شناخته شده‌است , با ۵ الی ۴۰ درصد چه بسا برخی ۷۰ درصد تحت خیس از ارزش حقیقی و واقعی ارائه می دهند . این مدل تور ها دربرگیرنده تورهای داخلی و تورهای فرنگی میگردند که نیازی به روادید ندارد و یا این که این که روادیدِ فوری دارا‌هستند . 


تور لحظه نهایی که با تیتر تور دقیقه نودی نیز شناخته می شود , عموما بخاطر ارزان بودن درخواست کنندگان متعددی دارااست . درصورتی که قصد رزرو تور دقیقه نودی را دارید با ما همراه باشید تا به معرفی بدون نقص این تورها بپردازیم تا با آشنایی مزایا و معایب تورهای لحظه پایانی تعیین صدق داشته باشید .
تورهای لحظه پایانی تنوع بالایی داراست و برای هدف های گوناگون موجود هست که ماشین کرایه ای های مسافرتی برگزار کننده تورهای داخلی و فرنگی چارتر کننده برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و در بعضی مورد ها برای خالی نماندن اتاق های هتل ها , تخفیف هایی را برای مسافران در لحاظ میگیرند و از این طرز مبادرت به فروش تورها با بها زیر تری می نمایند .
تور لحظه نهایی را میتوانید برای مهاجرت به یک سرزمین اروپایی یا این که مهاجرت به یکی‌از شهرهای داخلی رزرو فرمایید . از آنجایی که تقاضا برای تورهای لحظه نهایی دوچندان است , شما برای رزرو این تورها می بایست سرعت کار داشته باشید و دست دست نکنید .
یکی‌از نکاتی که در هنگام خرید تورهای لحظه نهایی می بایست به آن اعتنا داشته باشید , این است که هر تور ارزانی لزوما عالی نیست . چرا‌که میباشند تورهای لحظه آخرین که برای کاهش هزینه ها هر پرواز یا هتلی را ممکن است ارائه دهند. بهتر است قبل از رزرو تور مسافرتی  از معتبر بودن آژانس ارائه دهنده تور اطمینان حاصل کنید. 

شما با کمی جست و جو و خواندن نظرات کاربران متوجه می شوید که کدام ایرلان ها عموما تاخیر دارند و یا اینکه کدام هتل ها سرویس دهی ضعیفی دارند تا برای رزرو هتل و پرواز انتخاب درستی داشته باشید.


شاید برای شما سوال پیش بیاید که تفاوت تور لحظه نهایی با تور معمولی چیست؟ به شما این اطمینان را میدهیم که از حیث فنی این دو هیچ تفاوتی با نیز ندارند و تنها به عاملی که در صدر ذکر شد تورهای لحظه نهایی ارزان خیس ارائه می‌شوند . بزرگ ترین حسن این تور ارزان بودن آن است . برای مثال تور استانبول در روزها معمولی سال بها های متفاوتی داراست ولی همین تور هنگامی تحت عنوان لحظه آخرین ارائه شود می‌تواند تا ۵۰ % نسبت به روزهای معمولی ارزان خیس باشد و به شما این قابلیت را میدهد از تور خویش با هزینه‌ی تحت لذت ببرید .
با اعتنا به ضابطه برای خریداران این تورها هیچ امکاناتی برای خریدار محدود نمیشود . به گونه ای که اتفاق افتاده در یک هواپیما شما در کنار کسی نشسته باشید که دارنده بلیط نهصد هزار تومانی باشد اما بلیط شما پانصد هزار تومانی است .
یکی‌از معایبی که‌این تورها دارا هستند این است که تورهای لحظه پایانی تنها برای کشورهایی است که روادید نمی‌خواهد و یا این که شهرهایی که زمان طلایی مهاجرت آنان پیشین است .
همینطور وسیع ترین خلل تورهای لحظه پایانی این است که شما بایستی فراهم هجرت باشید و احتمال دارد یکسری ساعت دیگر ساعت پروازتان باشد . در واقع می توان اظهار کرد مطرح ترین اختلال تور لحظه نهایی این است که برای مسافرت کردن بایستی نسبتاً مهیا باشید ; احتمال دارد پرواز ۲ روز سپس باشد و احتمالا نیز یکسری ساعت سپس . مثلا ساعت ۱۰ صبح از یک تور لحظه آخرین آگاه میشوید که ساعت پرواز آن ۱۸ عصر است!
در چنین قوانینی می بایست نسبتاً مهیا مسافرت باشید , تور را رزرو کرده و برای رفتن به فرودگاه مهیا گردید . این تورها برای گردشگرانی که چمدان سفرشان مدام فراهم است شایسته ترین مورد است .
همینطور این تورها امکان
کنسل شدن ندارد و در صورت خرید تور، قابل استرداد نیست.


  • ۹۷/۱۲/۲۶
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی