سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

مشهد دارنده بیش تر از ۱۲۰۰ اماکن مسافرتی دربرگیرنده هتل ها , هتل سوئیت ها و مهمانسراها است که‌این آمار نسبتاً متساوی همگی اماکن مسافرتی در بقیه شهرهای جمهوری اسلامی ایران است . همان می توان اعلام کرد نیمی از هتل ها و اماکن اقامتی در شهر مشهد مقدس قراردارد و شما در سفرتان با تور مشهد تنوع بالایی از هتل ها را پیش رو دارید . در حالتی که قصد اقامت گران قیمت در شهر مشهد مقدس را دارید در‌این مقاله بعضا هتل های مشهد مقدس ( پنج ستاره ) را به شما معرفی میکنیم.

 

 

هتل های 5 ستاره و لوکس مشهد

هتل درویشی : یک هتل پنج ستاره است این هتل فراوان مجلل و شیک , در خیابان امام رضا جای دارد . ابن هتل ۲۵ طبقه , مرتفع ترین مکان اقامتی و آتریوم استان های شرقی هست . هتل درویشی ۲۲۳باب اتاق و پنت هاوس دارااست , که تجهیزات بی نظیری را جهت رفاه هم اکنون مهمان‌ها خویش درنظر گرفته است .

هتل قصر طلایی : یکی‌از هتل های در میان المللی و ۵ ستاره شهر مشهد مقدس است . این هتل در عرصه بسیج جای دارد . هتل قصر طلایی ۳۵۷ اتاق دارااست , که یک‌سری اتاق برتر در‌این هتل موجود است . یکی اصلی ترین و گران قیمت ترین آپارتمان های هتل پرزیدنت آپارتمان است که دارنده یک اتاق کلیدی و دو کانکت است . سینیور آپارتمان دربرگیرنده یک اتاق اساسی یک اتاق کانکت و یک اتاق ناهار خوری است .

هتل هما ۲ : شهر مشهد یک هتل ۵ ستاره است که در حوالی نمایشگاه در بین المللی شهر مشهد مقدس و در محیطی آهسته قرار گرفته است . این هتل ۲۰۷ اتاق دارااست .
احتمال دارد هتل هما ۲ گزینش قابل قبولی برای اشخاصی که ترجیح می دهند پیاده به بقعه بروند , نیست . البته این قضیه آنقدر نگران کننده نیست و فریم هتل برای رفت وآمد خدمت ویژه ای را درنظر گرفته اند .

هتل پردیسان : از شایسته ترین هتل های شهر مشهد مقدس می توان هتل ۵ ستاره پردیسان را اسم پیروزی . این هتل از تجهیزات رفاهی در سطح عالی برخوردار است. هتل پردیسان ۱۶۲ اتاق لوکس و مجلل دارد.

هتل قصر : شهر مشهد یکی‌از هتل های ۵ ستاره ی لاکچری مشهد مقدس است . این هتل در خیابان امام رضا واقع شده‌است و ۱۱ طبقه داراست که مشتمل بر ۳۱۰ باب اتاق آپارتمان و سوئیت است . از مزایای هتل قصر مشهد مقدس قربت به بقعه ثامن الحجج و مرکز ها تفریحی و مرکز ها خرید است . هتل قصر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع و در سال ۱۳۶۷ بهره‌برداری شد , هتل دربین المللی قصر در ۱۱ طبقه ساخته شد که جمعاً ۳۱۰ واحد اقامتی دارااست . این هتل در سال ۱۳۹۱ به اسم هتل قصر الماس تغییر‌و تحول بخشید و آنگاه در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ با تصاحب کردن سکو پنج ستاره مجددا به اسم هتل فی مابین المللی تغییر و تحول یافت . 

هتل پدیده : در شهر مشهد مقدس , یک هتل پنج ستاره که دارنده معماری منحصربه‌فرد و ویژه ای است که در ۳۹ طبقه احداث شده‌است . معماری هتل پدیده از بدور نشانه عدد ۸ برای پاس داشت امام هشتم در حیث گرفته شده‌است . این هتل ۶۳۷ اتاق شیک و آپارتمان مجلل دارااست که وجود توالت , تلویزیون , خزینه , سردخانه , سیستم خنک کننده و حرارتی , صندوق امانات منحصر به فرد از خصوصیت های مشترک اتاق هاست . 

هتل مدینه الرضا : یک هتل پنج ستاره در مشهد مقدس است که درابتدای خیابان شیرازی واقع شده‌است . این هتل در ۱۲ طبقه احداث شده‌است و مسافت قربت با ضریح امام رضا ع دارااست . هتل مدینه الرضا نزدیکترین هتل پنج ستاره به بقاع امام رضا است و حدودا ۳۲۰ اتاق داراست . این هتل تجهیزات متعددی را برای زائران در لحاظ گرفته است اعم از تجهیزات همگانی که در‌این هتل موجود هست می‌توانیم صندوق امانات , لابی , دستشویی درلابی , کتابخانه , نماز منزل , اتاق های رو به بقعه , دستگاه خویش پرداز و تجهیزات دیگری زیرا رستوران , کافی شاپ , رستوران فضای گشوده , رستوران گردان , گروه های ورزشی و تفریحی , تلویزیون در لابی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۱/۱۸
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی