سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

بوتیک هتل ایرمان قشم

یکی از هتل های چهارستاره در تور قشم ارزان , هتل بوتیک ایرمان است . هتل بوتیک ایرمان اولی هتل بوتیک جزیره قشم است . بوتیک هتل به هتل هایی میگویند که کوچک می باشند و تعداد اتاق های آنان به کمتر از ۱۰۰ میرسد و امکاناتی که ارائه می شود صرفا یگانه به عبارتی هتل است .

 

 

این هتل در جزو بافت سنتی شهر واقع شده و دارنده معماری سنتی و امروزی است , در پباده سازی طبقات این هتل اکثری از هنرمندان موفق دست ملی و در میان المللی شرکت کردن داشته اند که متانت را به هر تماشاچی ای القا می نماید , هتل بوتیک ایرمان یک هتل نوساز است که در سال ۱۳۹۶افتتاح شد . این هتل در ۵ طبقه تاسیس شده است و ۳۸ واحد اقامتی داراست , این هتل در وضعیت خیر از جزیره جای دارد و دسترسی خیر به بازار های قشم دارااست .
اتاق های هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم :
هتل بوتیک ایرمان , واحدهای اقامتی مختلفی دارااست , اتاق دو تخته دبل , اتاق دو تخته توئین , آپارتمان یک خوابه دو نفره , اتاق سه تخته , واحدهای اقامتی هتل می‌باشند که تجهیزات مختلفی هم برای اقامت راحت مهمانها در لحاظ گرفته شده‌است , روم خدمت , ناشتایی , سردخانه , پاور سوئیچ , مبلمان , دراور , چایساز , آباژور , آب مجانی , رخت آویز , کمددیواری جامه , تلویزیون , گرمابه , بعضا اسباب و اثاث بهداشتی , صندل گرمابه , کفش تابستانی روفرشی , صندل توالت , صندوق امانات در اتاق هاف سیستم گرمایشی و سرمایشی , وب در اتاق طبق تعرفه هتل , قفل درب با کارت , دستشویی خارجی در اتاق از تجهیزات باطن اتاق ها می باشند .
تجهیزات هتل بوتیک ایرمان قشم :
هتل بوتیک ایرمان , تجهیزات شاخصی را برای اقامت مدعوین در لحاظ گرفته تا سفری شادی بخش بدین جزیره را تجربه کنند , یکی‌از این تجهیزات مخصوص تلویزیون اینترنتی و یا این که سیستم iptv است , وب سریع نامحدود در سراسر هتل , لابی , آژانس خدمت , سیستم اعلام آتش ,آسانسور , اتاق چمدان , سرویس ها تور , پارکینگ روباز مجانی با گنجایش بوستان ۴۰ ماشین , قبول ۲۴ ساعته , دستگاه واکس کفش , سرویس ها منزل داری , مینی توشه با هزینه , تلویزیون در لابی , توالت اهل ایران و خارجی در لابی , ترانسفر رفت و رجوع , از تجهیزات این شرکت است .
رستوران و بقیه تجهیزات رفاهی هتل بوتیک ایرمان قشم :
این هتل دارنده تالار ناشتایی خوری است که در طبقه همکف قرار گرفته است و حدودا ۶۰ نفر گنجایش دارااست , ناشتایی از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می شود و در صورت تقاضا برای صرف ناشتایی بعد از ساعتها ذکر شده , سرو ناشتایی به صورت روم خدمت و با هزینه انجام می شود .
کافی شاپ هتل بوتیک ایرمان , هم درین این موسسه کار داشته و با اشکال آب میوه های متنوع از میهمان ها پذیرایی می نماید . در حوالی هتل رستوران بادیل هم جای‌دارد که میهمانها می‌توانند برای صرف طعام از این رستوران نیز استعمال نمایند .
هتل بوتیک ایرمان در خیابان پژوهش جای‌دارد , با دقت به‌این حالت مطلوب , دسترسی خیر و خوبی به کنار دریا و بعضی بازارهای حساس جزیره اعم از سیتی سنتر دارااست , برای رفتن به کنار دریا دریا می‌توانید در بازه زمانی زمان ۱۰ دقیقه با پای پیاده خویش را به حاشیه دریا برسانید , مجتمع تجاری سیتی سنتر صرفا ۳ دقیقه با اتومبیل از هتل مسافت دارااست , بازار میان المللی ستاره که از بازارهای پرطرفدار قشم است ۴ دقیقه با اتومبیل از هتل بوتیک ایرمان مسافت دارااست , بازار دیر باز قشم و بازار دیرباز درگهان هم به ترتیب ۸ و ۲۶ دقیقه از هتل مسافت دارا‌هستند . راءس خرید فردوسی و بهشت هم از بازارهای نزدیک هتل می‌باشند .
به جز بازارهای قشم , جاذبه های قشم نیز یکی‌از عوارض مسافرت گردشگران تور قشم به‌این حیطه است , با اقامت در هتل بوتیک ایرمان می‌توانید در حین قابل قبولی و به راحتی به تماشای ساحل بپردازید چرا که این هتل ساحلی است.

هتل بوتیک ایرمان یکی‌از هتل هایی است که در اطراف کنار دریا قراردارد . این هتل ۵ ستاره است و اولی هتل بوتیک جزیره است که تعداد اتاق های آن کمتر از ۱۰۰ است و سرویس ها آن صرفا خاص هتل است .
هتل بوتیک ایرمان در بافت سنتی قشم قراردارد و در پباده سازی آن از معماری سنتی و امروزی به وسیله هنرمندان حرفه ای داخلی و فرنگی سود کرده شده‌است . این هتل نوساز است و در سال ۹۶ بهره‌برداری شده که در ۵ طبقه و مشتمل بر ۳۸ واحد اقامتی است .
این هتل جزء هتل های تاپ به شمار میاید که تجهیزات ویژه ای را برای مهمان‌ها در حیث گرفته است . اعم از تجهیزات شاخص این هتل می توان تلویزیون اینترنتی و یا این که سیستم iptv و وب سرعت بالا نامحدود در سراسر هتل را اسم موفقیت .
تالار ناشتایی خوری این هتل از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با گنجایش ۶۰ نفر و برای بیرون از این ساعت خدمت دهی با اخذ هزینه صورت میگیرد .
این هتل در خیابان پژوهش جای دارد و دسترسی نیکی به بازارهای با اهمیت قشم و همینطور حاشیه دریا دارااست . جدای از بازارها , جاذبه هایی زیرا قلعه پرتغالی ها , غارهای خربس و بیشه های دریایی حرا در اطراف این هتل جای‌دارد .
به جز بازارهای قشم , جاذبه های قشم نیز یک کدام از عارضه ها مسافرت گردشگران تور قشم به‌این حوزه‌ است , با اقامت در هتل بوتیک ایرمان میتوانید در حین قابل قبولی و به راحتی به مشاهده از این جاذبه ها بپردازید , قلعه پرتغالی ها صرفا ۵ دقیقه با خودرو از هتل مسافت دارااست , غارهای خربس که از جاذبه های ارگانیک قشم است صرفا ۱۰ دقیقه از هتل مسافت داراست . برای رفتن به بیشه های حرا هم به بازه زمان یک ساعت نیاز دارید .
مسافت هتل بوتیک ایرمان قشم تا فرودگاه ۵۵ دقیقه میباشد

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۱/۲۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی