سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
معرفی بوستان های آبی رنگ شهر مشهد مقدس : با اعتنا بدین این‌که شهر مشهد مقدس به دلیل وجود ضریح امام رضا برعلیه السلام , و بخشها تاریخی و جاذبه های سیاحتی بسیار دیگر , یکی قطب های توریسم در میهن به شمار میاید , وجود پارک های آبی مشهد مختلف نیز جزء یک کدام از دلایلی است که مسافران و گردشگران متعددی را در جهت تور مشهد ارزان کشانده و سبب می شود که تایم ها فراوان خوشی را برای دعوت شدگان خویش در‌این این شرکت ها آماده نماید . در‌این مقاله همت کرده ایم تا شایسته ترین بوستان های آبی رنگ مشهد را با ذکر تجهیزات به شما معرفی کنیم .
 
 

مملکت موج های غران :
فی مابین بوستان های آبی رنگ شهر مشهد , تیم مرزوبوم موج های غران با مساحت بیشتراز ۶۰۰۰۰ متر مربع وسیع ترین بوستان آبی‌رنگ سرپوشیده دنیا است . این موسسه جدیدترین بوستان آبی رنگ شهر مشهد است که میان بقیه بوستان های آبی رنگ رکورد دار است , توانسته دقت اکثری از گردشگرانی که به شهر مشهد مقدس هجرت می نمایند را جلب نماید .
بوستان های آبی رنگ شهر مشهد مقدس
یک کدام از امتیاز های ویژه تیم میهن موج های غران , قرار دریافت کردن در یکی‌از شایسته ترین و استراتژیک ترین مرکز ها تفریحی کشور‌ایران یعنی حیطه شاندیز است . از نکات ویژه ی دیگر که شایان توجه است وجود تالار های جداازهم برای استعمال خانم ها و آقایان است که , به صورت به طور همزمان میتوانند به کارگیری نمایند .

میهن موج های غران دارنده نشان ملی استاندارد است . طول سقف این شرکت حدود ۴۰ متر هست که ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری , ۶۳ سرسره سرعتی و دارای هیجان , طولانی ترین رودخانه موج در میان بوستان های آبی رنگ شهر مشهد و کشور‌ایران , غار نمک , ترامپولین , وسیع ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه , جویس شاپ , تالار مجهز و زیاد لاکچری ایروبیک , تالار های ماساژ توسعه یافته و امروزی , بوستان منحصر کودک ها , وسیع ترین سونای کم آب و بخار دربین بوستان های آبی‌رنگ شهر مشهد مقدس و
غار نمک , ترامپولین , اصلی ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه , جویس شاپ , تالار مجهز و مضاعف لاکچری ایروبیک , تالار های ماساژ توسعه یافته و امروزی , بوستان منحصر به فرد کودک ها , اصلی ترین سونای کم آب و بخار بین بوستان های آبی‌رنگ شهر مشهد مقدس و دنیا , خزینه ترکی , جکوزی , بازی هیجان انگیز زیپ لاین , پینت بال و پر لیزری , لذت پرواز بر فراز موجهای غران , کارواش , رستوران , کافی شاپ و پارکینگ اعم از تجهیزات تفریحی و رفاهی است که برای میهمان ها درنظر گرفته تا فضای شاداب و لحظات ماندگار را برایشان به‌وجود آورد .
برای استعمال از این شرکت می‌توانید از رویکرد های دسترسی مختلفی به کار گیری کرده و خویش را بدین این شرکت برسانید . به کار گیری ازسیستم باربری قطار شهری ( متر ) یکی این‌راه ها است که می‌توانید در پایانه نماینده قانونی آباد پیاده شده و از روش سیستم های باربری همگانی نظیر اتوبوس و آژانس هایی که در مسیر شاندیز عمل می نمایند , به کار گیری کرده و خویش را به‌این این شرکت برسانید .
ساعت ها کاری تیم موج های غران از خیر ونیم صبح الی ۲۳ هست . همینطور برای تنظیم بلیت های این موسسه , می‌توانید از روش سایت قانونی آن و یا این که از روش خبرنامه فروشی ها , مبادرت به خرید فرمائید .
بوستان آبی‌رنگ ایرانیان :
بوستان آبی‌رنگ ایرانیان در شهر مشهد مقدس , یکی‌از یک‌سری بوستان آبی‌رنگ است که درین شهر جای دارد و به دلیل وجود تجهیزات بی سابقه تحت عنوان یکی‌از استاندارد ترین بوستان های آبی‌رنگ عالم به شما میرود . مشاور آفریننده این بوستان آبی‌رنگ کمپانی کانادایی whit water park است که بخشی از یک کدام از برگزیدگان و اصلی ترین طراحان بوستان های آبی‌رنگ در دنیا به شمار می‌رود .
این شرکت دارنده تجهیزات تفریحی فراوانی است و اولی پارکی است که قابلیت و امکان موج سواری با تخته در استخری به بزرگی یک زمین فوتبال با موج هایی به طول ۳/۵متر را در‌این این موسسه فراهم نموده است .
این شرکت خیلی بزرگ , وسعتی به میزان ۱۴ زمین فوتبال دارااست که تجهیزات تفریحی فراوانی در حیث گرفته شده‌است . بوستان آبی رنگ رو گشوده برای آقایان , رودخانه های غران و آهسته , سرسره با دونوع متفاوت سرعتی و آرام , سینمای ۵ بعدی ابی , سرسره پیچشی , سرسره موجی , سرسره رنگین کمان , سرسره گودی فضایی , سونا , جکوزی , کافی شاپ و spa برای متانت و تمدد اعصاب و روان , از گروه امکاناتی است که بوستان آبی‌رنگ ایرانیان برای مهمان‌ها خویش در لحاظ گرفته است .
راه و روش های فراوانی برای دسترسی به بوستان آبی‌رنگ ایرانیان موجود است که به کارگیری از مترو یکی‌از این مسیرهاست شما میتوانید با مراجعه به مترو شهر , در پایانه ملت از قطا ر پیاده شده و خویش را به بلوار امامت برسانید و با به کارگیری از سیستم اتوبار همگانی نظیر اتوبوس و یا این که آژانس که در مسیر قاسم آباد ( شهرک غرب ) فعال میباشند خویش را به بلوار عفاف و حجاب و بوستان آبی‌رنگ ایرانیان برسانید .
برای تنظیم بلیت نیز میتوانید از تارنما قانونی این موسسه و یا این که خبرنامه فروشی ها مبادرت نمائید . سا‌عتها کاری از گروه ا ز ۹ صبح تا ۱۰ شب برای بانوان , و از ۹ ونیم صبح تا ۱۰ و نیم شب برای آقایان میباشد .
مرزو بوم موج های آبی رنگ مشهد مقدس :
کشور موج های آبی‌رنگ شهر مشهد , تیتر اولی و مطرح ترین بوستان آبی رنگ خاورمیانه را به خویش اختصاص داده است . این موسسه در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با ذیل بنای ۲۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ احداث شده‌است .
این شرکت با دارا بودن تجهیزات متنوع و امکانات بسیار , در جایگاه شایسته ترین بوستان های آبی رنگ عالم قرار گرفته شده‌است . وجود تجهیزات متنوع نظیر سرسره تاپسی توروی , در‌این این موسسه سبب شد تا میهن موج های آبی رنگ شهر مشهد مقدس در سال ۲۰۱۰ میلادی از سوی انجمن بوستان های آبی‌رنگ دنیا , تحت عنوان شایسته ترین سرسره آبی جهان انتخاب شد.
 
  • ۹۸/۰۲/۰۴
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی