سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ساحلی آسیا است که شهرت زیادی بخاطر تفریحات آبی بی نظیرش دارد.تور آنتالیا یکی از بهترین تورهای تابستانی است که هر ساله افراد زیادی برای رزرو آن اقدام می کنند.اگر شما نیز از علاقمندان به سفر آنتالیا هستید با ما همراه باشید تا شما را بهترین تفریحات آبی آنتالیا آشناکنیم.آشنایی بیشتر شما با تفریحات آنتالیا قطعا سفر شما را چندین برابر لذت بخش خواهد کرد.

دلفین لند آنتالیا

تماشای نمایش دلفین ها و شنا کردن با آن ها یکی از جذاب ترین و بهترین تفریحات آبی آنتالیا است که تمامی سنین به آن علاقمند هستند.هوش سرشار این موجودات هر بیننده ای را به خود جذب می کند.شما در دلفین لند آنتالیا می توانید نمایش دلفین ها را ببینید و با آن ها شنا کنید و به آن ها غذا بدهید.هزینه تهیه بلیط برای ورود به این مرکز تفریحی جذاب 30 دلار است.

پارک های آبی آنتالیا

پارک های ابی انتالیا از بهترین و جذاب ترین تفریحات آبی آنتالیا است که بسیاری از علاقمندان به تفریحات آبی را به خود جذب می کند.البته به شدت توصیه می کنیم هتلی را برای اقامت خود انتخاب نمایید که پارک آبی داشته باشد و نیازی به پرداخت هزینه برای استفاده از تفریحات آبی نداشته باشید.برای اطلاعات بیشتر در این مورد به اهمیت انتخاب هتل در تور آنتالیا نگاهی داشته باشید.

از بهترین پارک های آبی آنتالیا می توان به آکوآ, ریکسوس پرمیوم و ددمان اشاره کرد.

مرکز تفریحی و سرگرمی اسکی هیپ ناتیک

این مرکز تفریحی در منطقه ماناوگات آنتالیا قرار دارد این مرکز چندین استخر و بازی آبی جذاب دارد که یکی دیگر از بهترین تفریحات آبی آنتالیا است.البته این مرکز تفریحات جذاب دیگری همچون تنیس, اسکی روی آب و... را نیز دارد.

غواصی

از انجا که آنتالیا شهری ساحلی است و در حاشیه دریای زلال و بی نظیر مدیترانه قرار گرفته است غواصی نیز یکی از رایج ترین تفریحات این شهر است.در این شهر می توانید غواصی را نیز آموزش ببینید و از یک تفریح جدید و هیجان انگیز لذت ببرید.

ماهیگیری

ماهیگیری نیز یکی دیگر از بهترین تفریحات آبی آنتالیا و  تفریحات دریایی در آنتالیا است که لذت و جذابیت خودش را نیز دارد.

رفتینگ آنتالیا

یکی از مشهورترین و پر هیجان ترین تفریحات آبی آنتالیا رفتینگ است که افراد بر قایق های بادی سوار می شوند و در رودخانه خروشان حرکت می کند.در طول این سفر آبی طبیعت زیبای آنتالیا را خواهید دید و از هیجان یک تفریح آبی خاص لذت خواهید برد.

این ها تنها چند مورد از بهترین تفریحات آبی آنتالیا هستند که نام برده شد و تعداد زیادی از تفریحات آبی انتالیا نیز هستند که نام برده نشده اند.برای آشنایی بیشتر با آنتالیا به راهنمای سفر به انتالیا نیز سر بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی