سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

شهر بازی سافاوی ورلد تایلند

اگر در پی شایسته ترین هدف های پاییزه و زمستانه مهاجرت می‌باشید , می بایست به سراغ کشورهایی با آب و هوای گرمسیری یا این که کویری بروید . از آن پاراگراف می شود به مالزی , تایلند و امارات متحده عربی اشاره نمود که از قضا , هر سه مقاصدی دوست داستنی دربین گردشگران هموطن می‌باشند . ولی درین دربین , اسم تور تایلند به دلایلی مخدوش شده و در نزد اکثری از خانواده های اهل ایران , رخ چندان خوشایندی تحت عنوان مقصدی برای تفریح و گشت و گذار محسوب نمیشود ; البته می بایست بدانید شهرهایی نظیر بانکوک و جزیره پوکت , از جمله شهرهایی میباشند که جاذبه های تاریخی و ارگانیک فوق العاده ای دارا هستند و در‌صورتی‌که یکی‌از آن‌ها را برای مهاجرت گزینش نمایید می‌توانید یک هفته تمام را به گردش و تفریحی سلامت سپری فرمایید . روز جاری کارناوال نقشه عالم را پیش روی خویش گشوده می نماید , انگشت اشاره اش را روی بانکوک , پایتخت امروزی و بزرگ و دوست داشتنی تایلند می‌گذارد تا یکی دوست داستنی ترین جاذبه های این شهر را به شما معرفی نماید .

 

سافاری ورلد , نامی است که توقع شندینش را دارید . این شرکت , در واقع پارکی بزرگ و گلشن وحشی منحصربه‌فرد است که زمان تجربه ای بی سابقه را در اختیار شما قرار میدهد . زمانی سافاری ورلد را گزینش می‌کنید , خیر صرفا یک گلشن وحش معمولی را در پیش رو ندارید , بلکه مجال آن را خواهید داشت تا حیواناتی مثل شیرها , فیل ها , ببرها , خرس ها و زرافه ها را در محوطه ای پهناور و با اتومبیل های سافاری مشاهده کرد بزنید ; انگار که وارد دشت های پهناور آفریقا شده اید . درصورتی که این توضیحات شما‌را برای تماشا از گلشن وحش دوستداشتنی بانکوک ترغیب کرده , همراه ما بیایید تا تمام آن را ذیل پا بگذاریم و با سافاری ورلد آشنا شویم .

شایسته ترین شهربازی تایلند

چرا سافاری ورلد بانکوک؟

 

یکی شایسته ترین و پربازدیدترین جاذبه های شهر بانکوک است .

با گشت و گذار در سافاری ورلد , انگار به درختان وحشی آفریقا گام نهاده اید .

برای گردش در‌این گلشن وحش پهناور سوار اتومبیل می شوید!

در سافاری ورلد خلاف دیگر گلشن وحش ها , حیوان‌ها آزادی بیشتری دارا‌هستند و در محیطی دیدنی محافظت میشوند .

شناخت با سافاری ورلد بانکوک | Safari World

 

سافاری ورلد یک کدام از گوناگون ترین جاذبه ها و جالب هایی است که در بانکوک می‌توانید به سراغش بروید . در واقع سافاری ورلد , گلشن وحشی پهناور و روباز به ارتفاع 8 کیلومتر است که طیف وسیعی از حیوان ها متعدد را در پیش روی شما قرار می‌دهد . با گردش در‌این گلشن وحش دوست داستنی , گویی پا به درختان وحشی آفریقا گذارده اید ; به دلیل آنکه حیوان ها وحشی تیم خیر صرفا داخل قفس محافظت نمی‌شوند , بلکه در فضای منحصر به فرد به خودشان آزادانه رژه می‌روند و این شمایید که بایستی مواظب خودتان باشید!

 

برای آن که داخل تیم سافاری ورلد به گشت و گذار بپردازید , ضروری است تا سوار خودرو های خویش گردید و یا این که به همراه دیگر بازدیدکنندگان , اتوبوس های گروه را گزینش فرمائید . روی صندلی خویش بنشینید و گله های بزرگ زرافه , مدل های آزاد شیر خروشان و خرس های سیاه وحشی را از به دور رویت کرد بزنید . ولی مشاهده از حیوان ها وحشی صرفا جذابیت سافاری ورلد نیستند و میتوانید از گیاه خوارانی زیرا کرگدن , غزال , گوزن , گورخر و شتر دیدن فرمائید . در کنار تمامی این ها قسمت های دیگری زیرا گلشن طیوران نیز در تیم بزرگ سافاری ورلد به دیده میخورد که پرنده هایی مثل پلیکان , درنا , لک لک و شترمرغ در آن محافظت می شود . قرار دادن تمام این مناطق کنار نیز حاکی از یک خوش گذرانی تمام عیار و مهیج

شهربازی در تایلند

بخش های گوناگون سافاری ورلد

 

گلشن وحش سافاری ورلد از دو بوستان بزرگ با اسم های «سافاری پارک» و «مارینا پارک» یا این که بوستان دریایی تشکیل‌شده شده‌است . در این مکان همراه نیز به قسمت های سافاری ورلد می‌رویم و هیچ یک از تفریحات و برنامه هایش را از مداد نمی اندازیم :

 

1 - سافاری بوستان | Safari Park

 

بزرگترین جذابیت گلشن وحش و اول گوشه ای که می‌توانید به سراغش بروید , سافاری بوستان است . همانگونه که اشاره شد , سافاری بوستان طولی نزدیک به 8 کیلومتر دارااست و تماشا از آن حدودا 45 دقیقه طول خواهد کشید .

 

این بوستان , به عبارتی جایی است که برای بازدیدش سوار اتومبیل یا این که اتوبوس می‌شوید و با گردشی در فضای گشوده , از دربین سکونتگاه شیرها , گورخر ها , غزال ها و خرس ها عبور می‌کنید .

 

جذاب است بدانید شیرهایی که در سافاری بوستان حفظ میشوند , از انواع کم یاب دنیای حیات وحش میباشند .

 

*بازدید از سافاری بوستان ضوابط و ضوابط خودش را داراست و در صورتی‌که می‌خواهید سوار بر اتومبیل خویش به مشاهده حیوان‌ها بروید , ضروری است با احتیاط و سرعت ذیل رانندگی نمائید و از تولید هرگونه مزاحمت و صدای بلند دوری کنید .

 

مجموعاَ در سافاری بوستان حیوان ها پایین را خواهید روئت کرد :

 

لک لک

شترمرغ

زرافه

شتر

کرگدن سپید

گورخر

نیلی گاو ( یک جور گاو ) | Nilgai

نوعی گاو | Ankole - Watusi

آهوی ایمپالا | Impala

 

سیاه‌کل | Blackbuck

بوفالو

تیزشاخ | Oryx

درنای شاخدار آفریقایی | African Crowned Crane

شیر

ببر

گوزن شاخ پیشانی | Eld ' s deer

گوزن زردرنگ اروپایی | Fallow deer

طاووس

 

در پایان عالی است بدانید تماشا از سافاری بوستان از محل ورود تیم آغاز می شود و با طی مسیری رینگ ای در پارکینگ تمام می شود . صحیح بعداز آن می‌توانید وارد مارین بوستان گردید و از سایر

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی