سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

چرخ و فلک دبی

دبی شهری ساحلی در کشور زیبای امارات است که بخاطر رشد بی سابقه ای که در ساخت و ساز و مدرنیته داشته است امروزه شهرت فراوانی دارد.این شهر آنقدر سریع پیشرفت کرده است که برخی می کویند دبی از زمان سبقت گرفته است و امروزه خیلی جلوتر از زمان قرار گرفته است.در این مقاله یکی زاز زیبایی های دبی را که در آینده نزدیک قابل بازدید است را به شما معرفی خواهیم کرد.

دبی جزایر مصنوعی زیادی را در سال های اخیر ساخته است و از معروف ترین آن ها می توان به جزایر نخل دبی, جزایر جبل علی, جزیره پالم و به تازگی جزیره بلو واترز دبی اشاره کرد.ساخت این جزیره پروژه ای است که توسط شرکت مراز هولدینگ به انجام می رسد و در مقابل سرکت نخیل قد علم کرده است و آن را به چالش کشیده است.

پروژه ساخت جزیره بلوواترز در سال 2013 شروع به کار کرده است و قرار بر این بود که تا سال 2015 به پایان برسد اما طی تغییراتی که انجام شده است پایان کار این پروژه به انتهای سال 2018 و آغاز سال 2019 موکول شده است.این جزیره یک سازه بسیار بزرگ و غول آسا دارد و آن چرخ و فلک عین دبی است که از چشم لندن الهام گرفته شده است.

چشم لندن امروزه بلند ترین چرخ و فلک جهان است و پس از ساخت چرخ و فلک عین دبی , عین دبی تبدیل به بزرگ ترین و بلندترین چرخ و فلک جهان خواهد شد.جزیره مصنوعی عین دبی به زودی تبدیل به یک مکان تفریحی بریا خانواده هایی خواهد شد که به دبی سفر می کنند.این جزیره در خود بخش ها و امکانات بسیار کاملی را جای داده است و دارای 200 واحد تجاری و رستوران و غذاخوری و هتل و واحد های مسکونی و... است.

پروژه جزیره بلو واترز چیزی حدود 6 میلیارد درهم هرزینه داشته است و پیش بینی می شود در آینده سالانه حود 3 میلیون توریست را داشته باشد.چرخ و فلک این جزیره 210 متر ارتفاع دارد و ساخت کشور چین است که با کشتی به دبی منتقل شده است و این پروسه 6 ماه زمان برده است.این چرخ و فلک نمایی 360 درجه به دبی دارد.

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی