سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰


ترکیه کشوری است که با جمعیت 73 میلیون نفر که در غرب مجموعه کشورها آسیا قرار گرفته است و در ضمن جنوب شرقی آن در مجموعه کشورها اروپا میباشد و شما گردشگران تور ترکیه دقت داشته باشید که همسایه ها مرزو بوم ترکیه از شمال بلغارستان در شمال شرق گرجستان در شرق کشور‌ایران و جمهوری آذربایجان از جنوب به میهن عراق و سوریه و از غرب با یونان همجوار بوده و درضمن پایتخت این مرز و بوم آنکارا و واحد مبلغی آن ها لیر می‌باشد برای مسافرت به آنکارا ما ارزان ترین تور آنکارا را می فروشیم و بیشتر مردمان ترکیه مسلمان می باشند این مرزو بوم به دو بخش اروپایی و آسیایی قسمت بندی شده‌است و جذاب است بدانید که‌این مرزو بوم بوسیله تنگه های بسفر و دارداتل و دریای مرمره از مجموعه کشورها اروپا جدا می شود و شایان توجه شما گردشگران تور استانبول این‌که شهرهای توریستی ترکیه عبارت است از استانبول , آنتالیا , بدروم و کوش آداسی از شهرهای حساس توریسم و جذاب در‌این مرزوبوم به حساب آورده می شود و کلیه گردشگران که به شهر ترکیه هجرت می نمایند این قابلیت را دارا هستند که در زمان زمان مسافرت خویش در تور ترکیه بازه زمانی 3 ماه درین سرزمین ( شهرها ) اقامت داشته باشند و همینطور در حیث داشته باشید این مرز و بوم حدودا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است.
بی‌شک یک توریست عشق و علاقه مند است که با ارزان ترین و شایسته ترین نرخ مسافرت نمایند و در عین درحال حاضر کلی نیز لذت از هجرت خویش ببرند و همینطور دقت داشته باشید که تور ترکیه ارزان یکی‌از خوب ترین و پرطرفدارترین اشکال تورهای مسافرتی فی مابین مسافران اهل ایران هست و این‌که بر اساس این تور شما دوستان این قابلیت و امکان را دارید که مسافرتی خوب و شادی بخش البته کم هزینه داشته باشید .
اقامت در تور ترکیه به چه صورت است ؟
برای این‌که به مهم ترین جاذبه ‌های توریسم ترکیه هر شهر آن به راحتی دسترسی داشته باشید برای مثال شهر استانبول شایسته ترین مکان برای اقامت منطقه‌ شهر دیر باز استانبول یا این که فرمانروا احمد است به این دلیل‌که در‌این ناحیه با بیشتر جاذبه‌ های تاریخی اساسی شهر صرفا یکسری دقیقه پیاده روی مسافت است و همینطور مسجد آبی رنگ , کاخ توپ ‌قاپی و ایا صوفیه کمتر از ? دقیقه پیاده با نیز مسافت دارا‌هستند و هتل ‌های متعددی در‌این حوزه‌ وجود دارا هستند که دیده ‌اندازهای زیبایی از این جاذبه‌ ها و تصاویر منحصر به فرد به شخصی از بسفر را به نمایش شما گردشگران عزیز می‌ گذارند و این که ضمنا برای رفتن به بخشها دیگر شهر نیز مشکلی نخواهید داشت زیرا وسایل اتوبار همگانی در شهر به فراوانی برای راحتی اکنون شما درنظرگرفته شده شده‌است و یکی دیگر از مکان ‌های دوستداشتنی برای اقامت در استانبول , حوالی ساختمان بلند گالاتا و منطقه‌ و عرصه تقسیم دارای شهرت است و با ما همراه باشید تا در پی با تنی چند از شایسته ترین هتل ‌ها و مرکز ها اقامتی استانبول آشنا می ‌شویم که برای راز زدن به جاذبه‌ های شهر , حالت مکانی قابل قبولی دارا‌هستند . استانبول و ترکیه‌ اروپایی , فصل تابستان ‌های گرم و فصل‌زمستان ‌های سردی و درضمن همراه با بارش برف را در بردارد و فصول فصل بهار و فصل پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا میانه نوامبر , شایسته ترین زمان برای هجرت به استانبول هست صحیح هنگامی که دمای هوا مطبوع و عرش صاف است .
اعتنا داشته باشید که در منو تورهای گوناگون ترکیه در یک نگاه میتوانید دنیایی از تورهای ارزان لحظه آخری , گران‌قیمت و . . . را تماشا فرمایید و با کلیک بر روی تور متبوع , از ریزه کاری ظریف آن آگاه گردید .
هتل های ترکیه
اقامت در هتل با تجهیزات مطلوب از ویژگیهای یک هجرت عالی است . هتل های ترکیه هم دارنده درجات و تجهیزات مختلف بوده که سازه به ذوق وسلیقه و میزان دارایی مورد گزینش قرار می‌گیرد . ترکیه دارنده شهرهای متعدد بوده و هر شهر هم دارنده گونه های هتلهای متعدد در همگی نقاط می‌باشد . گردشگران میتوانند با دقت به تجهیزات و قیمت ارزان هتل متبوع خویش را تعیین نمایند .
مملکت ترکیه دارنده جاذبه های توریستی فراوان در شهرهای مختلف خویش است . آنتالیا و استانبول از 2 شهر مالامال مسافر ترکیه میباشد . بناهای تاریخی سابق با معماری با شکوه , تمدن بی نیاز , غذاهای معروف , مناظر و طبیت قشنگ و دیده نواز , کوه های بر افراشته , سواحل مدیترانه ای با آب های زلال و واضح از جمله عارضه ها هجرت به‌این سرزمین است .
ترکیه آکنده‌از مقصدهای توریسم برای گردش گر های جهان است . از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی , از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی . با این تمامی مقصد توریسم , دقیقاً نمیتوان به روستا مورد برتر اشاره نمود , اما میتوانید با این قریه مقصد پایین آغاز نمایید .
آمفی نمایش زنده آسپندوس : یکی حفاظت شده ترین تئاترهای باستانی قول باستان است . این آمفی نمایش زنده در سال 155 بعداز به دنیا آمدن و در عصر حکمرانی امپراتور رومی , مارکوس اورلیوس ساخته شد و گنجایش تماشگران آن 15000 تا 20000 نفر است .
کنار دریا پاتارا : این حاشیه دریا یک کدام از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه است که هیچ ساختمانی به غیر از یک کافی شاپ در امتداد آن چشم نمیشود .
پاموک کاله : پاموک کاله که در لهجه ترکی به معنای قصر پنبه ای است , دیده اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پله پله سفیدش مشهور است

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی