سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

کیش یکی از مقاصد جذاب گردشگری است که بخاطر امکانات و جاذبه ها و تفریحاتی که دارد همواره به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.
کیش دارای رستوران های زیادی است؛ رستوران هایی که به اندازه کافی لوکس و مدرن و جذاب هستند. این رستوران ها همانطور که لوکس و مدرن هستند برای صرف وعده ی غذایی در این رستوران ها باید هزینه ی زیادی پرداخت کنید.


کیش جاذبه های زیادی برای گشت و گذار دارد. اما شکم گردی یکی از بخش هایی است که در سفرتان به کیش می توانید به آن بپردازید.
 به طور کلی رستوران های کیش، رستوران های گران و پر هزینه ای هستند.

اما توجه داشته باشید که در کنار گران بودن این رستوران ها اغلب خدمات و امکانات خوبی در کنار غذای با کیفیت ارائه می دهند.

مسلما برای شما هم پیش آمده است که در مقصد سفرتان پرس و جو کرده باشید که کدام رستوران خوب است و غذایی با کیفیت ارائه می دهد. به طور کلی خورد و خوراک و غذا یکی از بخش های مهم سفر است که ما به شما توصیه می کنیم که زمانی را برای انتخاب رستوران خوب در نظر بگیرید. چرا که در صورت نارضایتی سفرتان را تحت تاثیر قرار می دهد و خاطره ی بدی به جای می گذارد.
یکی از بخش های سفر، شکم گردی و خوردن غذاهای محلی و بومی منطقه ای است که به آنجا سفر می کنیم و بی شک انتخاب یک رستوران خوب می تواند سفر شما را تحت تاثیر قرار دهد.

رستوران فانوس پدیده یکی از رستوران های معروف کیش است. این رستوران به عنوان رستوران کف شیشه ای شناخته می شود.

جالب است بدانید که رستوران فانوس پدیده، تنها رستوران کف شیشه ای ایران است که در جنوب غربی جزیره کیش قرار داد.

رستوران فانوس پدیده کیش حدودا 100 متر با دریای خلیج فارس فاصله دارد و از این جهت کاملا در ساحل و نزدیک دریا ساخته شده است.

رستوران کوه سنگی یکی از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران فضایی دنج و آرام دارد که انواع غذاها را سرو می کند. پس اگر به دنبال رستورانی خوب برای صرف غذا در کیش هستید، رستوران کوه سنگی یکی از بهترین گزینه هاست.
رستوران فودلند یک رستوران مدرن و شیک است که سبک و ظاهر آن متمایز از سایر رستوران های کیش است. رستوران فودلند در نزدیکی ساحل مرجان قرار دارد که بعد از گشت و گذار در پارک ساحلی مرجان می توانید برای صرف غذا به فودلند مراجعه کنید.
رستوران فودلند دارای 2 کافه زیباست که برای صرف نوشیدنی یا دسر می توانید به کافه های رستوران مراجعه کنید.

رستوران انرژی یکی از رستوران های بزرگ و معروف جزیره ی کیش است که ظرفیتی در حدود 500 نفر را دارد .

رستوران انرژی فضا و محیطی پر نشاط و جوان پسند دارد. در واقع این رستوران دارای دو فضای بسته و باز است.

از رستوران های تازه تاسیس کیش است که می توان گفت برای صرف یک وعده غذای خوب در محیطی لوکس و مدرن ارزش یکبار رفتن را داشته باشد.

رستوران سالود فضایی لوکس و مدرن دارد به طوری که با منظره ی زیبایی که از دریا دارد محیطی رویایی برای میهمانان فراهم کرده است.

یکی از رستوران های خوب سنتی در جزیره ی زیبای کیش که دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد. رستوران بابا قدرت کیش سومین شعبه این رستوران زنجیره ای است که با هدف ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان تاسیس شده است.

رستوران دریایی عمو اکبر از جمله رستوران های معروف و شناخته شده ی کیش است و یکی از شلوغ ترین رستوران ها می باشد که عموما گردشگران برای صرف یک وعده به این رستوران می آیند.

رستوران دریایی عمو اکبر در مقایسه با رستوران های لوکس و مدرن کیش بسیار ساده و معمولی است. به طوری که از نظر گردشگران ظاهری معمولی و شبیه به کبابی ها و رستوران های سر راهی را دارد.

اگر به دنبال یک رستوران لوکس و لاکچری هستید، رستوران رویال استار یکی از بهترین گزینه هاست. این رستوران جزو رستوران های گران کیش است پس انتظار قیمت ارزان نداشته باشید.

رستوران کوه نور یکی از رستوران های زیبا و جذاب کیش است که در دل کوهی به بلندای 27 متر با چشم اندازی زیبا و آبشارهایی عظیم ساخته شده است.

این رستوران زیرمجموعه ی شرکت بین‌المللی گروه هتلهای سورینت است که در خرداد سال 90 کار خود را شروع کرده است.

رستوران کوه نور در میدان امیر کبیر در نزدیکی هتل 5 ستاره سورینت صدف قرار دارد.

رستوران نهنگ سفید طراحی زیبا و جذابی دارد و از بیرون که به این رستوران نگاه می کنید نهنگی سفید و زیبا را خواهید دید. این رستوران فقط غذاهای دریایی را طبخ می کند، غذاهایی خوشمزه و با کیفیت عالی را در تنوع زیادی ارائه می دهد.

رستوران شاندیز صفدری از رستوران های لوکس وگران به حساب می آید که با توجه به ظاهر و کیفیت مورد قبول افراد مختلف است و همیشه شلوغ و پر از میهمان است.

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران های با سابقه است و همواره مورد تایید میهمانان بوده است، این رستوران بخاطر موقعیت جغرافیایی، تمیزی، دکور زیبا، کیفیت عالی غذاها، پرسنل مجرب، استفاده از مواد غذایی تازه و روز خرید، اجرای موسیقی زنده و همچنین بند موسیقی پر ستاره طرفداران زیادی دارد.

  • ۹۸/۰۸/۲۸
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی