سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

در اینجا می خواهیم راجع‌به دیجی مال جت، یکی‌از جدیدترین خدمت‌های دیجی متاع و نقش این خدمت در توسعه و گسترش خرید آنلاین تولیدها سوپرمارکتی و همینطور اخذ کد تخفیف دیجی جنس جت کلام کنیم.

دیجی‌مال جت یکی خدمت‌های نو دیجی‌متاع میباشد و غرض از ساخت این خدمت ارسال بدون پول و سریع کالاهای سوپرمارکتی، تولید ها بهداشتی و نظافت، منزل و آشپزخانه، پروتئینی و… در اسرع وقت از دکان‌های دور و بر محل معاش استفاده کننده و در ذیل 45 دقیقه است.

از آنجایی که دیجی جنس جت یکی خدمت‌های دیجی فرآورده میباشد، این شرکت از روش زیرساخت و کانال هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» مجموعه دیجی‌جنس، قادر است به شایسته ترین و سریع‌ترین وضعیت ممکن فرآیند مهیا سازی و ارسال سفارشات مشتریان را اجرا دهد. دیجی‌اکسپرس نیز یکی‌از سرویس ها مجموعه دیجی‌متاع میباشد که در مورد ارسال و حمل و نقل محصول، همت می‌نماید طیف کبیر‌ای از سرویس ها در حوزه توده‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل پیشنهاد را به خریداران و فروشندگان کالاهای دیجی‌مال و بقیه کمپانی‌ها ارائه نماید.

امان محصول برای تولیدها سوپرمارکتی دیجی متاع جت از دو طریق اعمال میگردد: همیاری با مغازه‌های زنجیره‌ای مثل یاران دریان، هایمارت و… و یا این که به کارگیری از انبارهای دیجیکالا در بخشها گوناگون شهر به اسم جت مارت. این انبارها دقیقا مانند نحوه آمازون در Prime Now هست.

در تجارب خرید از دیجی محصول جت بایستی به‌این نکته اشاره کنیم که در شرایطی‌که از جت مارت خرید فرمائید و در حدود انبار (جت مارت) های دیجی فرآورده جت باشید تقریبا 10 تا 20 دقیقه ارتفاع می کشد تا توصیه شما به دست شما رسد و در صورتیکه از مغازه‌های زنجیره‌ای خرید خویش را جاری ساختن دهید این مجال به 20 الی 30 دقیقه ارتقا پیدا می‌نماید. در بدترین شرایط توصیه شما زودتر از 45 دقیقه به دست شما می رسد.

تفاوت دیجی جنس جت و دیجی اکسپرس
دیجی اکسپرس نیز یک کدام از خدمت‌های دیجی محصول میباشد که تمرکز مهم این خدمت بر روی ارسال سریع متاع از نیم ساعت تا دو ساعت هست ولی دیجی جنس جت تمرکز مهم خویش را بر روی کالاهایی با مصرف روزمره مثل کالاهای سوپرمارکتی و تولید ها بهداشتی گذارده میباشد.

دیجی محصول جت قصد دارااست تا با همیاری با سوپرمارکت‌ها و دکان‌های زنجیره‌ای و همینطور توسعه و گسترش انبارهای جت مارت خویش به وسیع ترین سوپرمارکت آنلاین در جمهوری اسلامی ایران تبدیل خواهد شد، آن هم با ارسال تحت 45 دقیقه‌ای تولیدات!

حمیدرضا پاکروان، نائب رئیس اجرایی دیجی‌مال جت دراین باره اظهار‌کرد:

تجارب ۱۴ ساله تیم دیجی‌محصول در قضیه دفاع و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه عالی دیجی‌مال جت نقش آفرینی می‌نماید. چگونگی و در عین حالا سرعت دو رکن اساسی دیجی­‌متاع جت میباشد که در همگی فرآیند پباده سازی این متاع تازه دسته دیجی­‌مال در حیث گرفته گردیده‌است؛ محصولی که درحال حاضر در نرم افزار دیجی­‌متاع قابل به کارگیری میباشد، مسیر تازه و سریع­‌تری از خدمت‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن‌ها‌را در سطح بالاتری نسبت به پیشین پاسخگو باشد و به زودی شاهد بسط این کالا تازه خوا هیم بود.

محمدرضا کریمی، مدیریت استحصال‌وکار دیجی‌فرآورده جت نیز درخصوص غرض این خدمت نو اعلام‌کرد:

سعی ما مجاورت شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان میباشد، به همین استدلال سرویسی پباده سازی کردیم که مشتریان بتوانند مورد نیاز مهم خویش را از مغازه‌های دور و اطراف فقط کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرند. با اعتنا به سهم ذیل ۳ درصدی توصیه‌های آنلاین سوپرمارکتی در کشور‌ایران – در مقایسه با معدل دنیا، این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارااست.

مجموعه‌بندی محصول ها دیجی مال جت
دیجی جنس جت اشکال تولیدها سوپرمارکتی، کافه، نانوایی، گل، پروتئینی، آب میوه و بستنی قیفی، آجیل و شیرینی و پت شاپ را به یوزرها خویش ارائه می دهد که به گستردن پایین می باشند.

تولید ها سوپرمارکت مشمول: لبنیات و کیم، پروتئینی، آرایشی و بهداشتی، منزل و آشپزخانه، آجیل و خشکبار و… است.

مغازه‌های میوه و صیفی جات دیجی جنس جت دربرگیرنده گونه های میوه و صیفیجات نو می گردد.

نانوایی دیجی مال جت دربرگیرنده گونه های نان سنتی و نان فانتزی می باشد.

آجیل و شیرینی دیجی جنس جت مشمول اشکال کیک، شیرینی و اسباب ولادت هست.

کافه دیجی متاع جت دربرگیرنده اشکال آبمیوه سرد و گرم و کیک و شیرینی و پیش طعام و غذای اساسی کافه است.

پروتئینی دیجی محصول جت مشتمل بر: مواد غذایی یخ زده، ژامبون و سوسیس، کنسروجات، تخم مرغ و… می باشد.

اشکال کد تخفیف دیجی متاع جت
این فروشگاه اینترنتی هم مانند بقیه مغازه‌ها برای جذب مشتری و خرید ارزان‌خیس کدهای تخفیفی ارائه می‌نماید که با وارد کردن کدهای تخفیف دیجی فرآورده جت از تخفیف‌های مختلفی منفعت‌مند خواهید شد و این تخفیف‌ها به طور روزمره و یا این که در مناسبت‌های متفاوت از روش پیامک و یا این که کانال‌های اجتماعی در دست یوزرها قرار می گیرد.

با این هم اکنون همگی کدهای تخفیف را می‌اقتدار به طور پایین تقسیم بندی کرد:

کد تخفیف او‌لین خرید دیجی متاع جت
دیجی متاع جت برای تشویق و ترغیب کاربرانی که جدیدا نام نویسی کرده‌اند و یا این که تا به حالا خریدی نداشته‌اند ” کد تخفیف او‌لین خرید دیجی مال جت ” را ارائه میدهد تا بتوانند خرید ارزان‌تری را تجربیات نمایند. کد تخفیف او‌لین پیشنهاد از دیجی مال جت اکثر وقت ها از روش پیامک و یا این که کانال‌های اجتماعی متعدد در مشت یوزرها قرار می گیرد، که یوزرها با استعمال از وارد کردن کد در نصیب وارد کردن کد تخفیف دکان جت مارت دیجی فرآورده جت و بقیه دکان‌ها از تخفیف بهره مند خواهند شد.

کد تخفیف غیر اولیه دیجی فرآورده جت
بعضی از یوزرها نیز در مناسبت‌های گوناگون کدهای تخفیف مختلفی ویژه مشتریان دائمی دیجی مال جت اخذ خواهند کرد، که‌این کوپن‌ها هم برای مشتریانی که از قبلی خریدی داشته‌اند و هم برای عده ای که تا به هم اکنون خریدی نکرده‌اند ایفا شود. این کوپن‌های خرید دوم دیجی متاع جت از روش پیامک و یا این که بقیه شیوه های ارتباطی برای مشتریان ارسال شود.

کد تخفیف دکان‌های دیجی مال جت
دیجی محصول جت گاهی برای هر مجموعه‌بندی (نانوایی، پت شاپ، گل فروشی، سوپرمارکت، کافه و…) کد تخفیف مستقل‌ای در لحاظ می گیرد که تنها برای گروه‌بندی نام برده در وضعیت کوپن جاری ساختن می گردند؛ مانند کد تخفیف اولی خرید نان از دیجی محصول جت.

همینطور ممکن میباشد کد تخفیفی با تیتر “کد تخفیف جت مارت دیجی متاع جت” اخذ فرمایید که با اعتنا به اینکه هریک از گروه‌بندی‌ها از یک سری دکان تشکیل‌شده میباشد شما مبنی بر محل زندگیتان قابلیت و امکان خرید از مغازه‌های مختلفی مانند جت مارت را خواهید داشت. از سایر دکان‌های دیجی محصول جت می‌قدرت به دکان‌های سراسری سورنا، یاران دریان، دیلی مارکت و… اشاره نمود.

سرگذشت اسنپ، قوی ترین استارتاپ ایران

مکان های برگزاری تئاتر کمدی در تهران

  • ۰۱/۰۲/۲۱
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی