سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

معمولا برای ارتقا فروش و جذب مشتری بیشتر فروشندگان و صاحبان بیزنس تخفیف ارائه میدهند. تخفیفات برای هر دو طرف منفعت‌آور میباشد و در فیض‌گیری ترازو ریالی فروش اثر بسزایی داراست.

تخفیف در فضای B2B


پیش از اینکه ما با دلایل تاکتیکی به‌این سود برسیم که نباید در بیزنس شما تخفیف داده خواهد شد، تخفیف تنها صنعت B2C را ذیل اثر قرار نمی‌دهد. سفارش ما برای شما این میباشد که در فضای B2B هیچ گاه از تخفیف استعمال نکنید. فضای B2B و B2C تماما با هم مختلف بوده و نمی‌توانید به راحتی از تخفیف درین دو حوزه فایده ببرید.

عدم اعتماد‌به‌نفس


وقتی که شما تخفیف را فقط برای فروش محصولتان ارائه می‌دهید عدم خود‌با‌وری شمارا به مشتری القا می‌نماید. تخفیف را خیر صرفا برای فروش بیشتر بلکه برای جذب مشتریان بیشتر و اکران چگونگی محصولتان ارائه دهید. خواه نا‌خواه به ارتقا فروش دست خواهید یافت.

نادر بها نشانه دادن به مشتری


گاهی شما با ارائه‌ی زیاد و مدام‌ی تخفیف، این مقاله را برای مشتری جا می‌اندازید که جنس یا این که چگونگی پایینی داراست یا این که شما تنها به تفکر فروش محصولتان می‌باشید و به نیازهای مشتری توجهی ندارید.

عدم اعتقادوباور


اینکه شما مدام کالای خویش را با تخفیف به مشتریان ارائه دهید برای توده‌ای عدم یقین به شما و محصولتان را ساخت و ساز می‌نماید. فروشنده بایستی به سیرتکامل‌ای مال خویش را معرفی نماید که مشتری بتواند با اعتقادوباور بی نقص شمارا گزینش نماید و از خرید خویش حس رضایت نماید.

مکالمه‌ی ارزش


بعداز آشنایی و تحقیق کالا شما، مشتری به تعیین فرآورده و مکالمه‌ای برای خرید و ارائه‌ی ‌تخفیف میپردازد. این قسمت از مراحل خرید دقیقا جایی میباشد که شما کارایی خویش را برای قانع کردن و خرید مشتری کرده‌اید. اکنون می بایست با اعتنا به نیاز مشتری و ذکر قیمت محصولتان از ارائه‌ی تخفیف به آنان بپردازید تا مشتری نیز از خرید خویش حس رضایت داشته باشد و به تیم‌ی مشتریان دارای تعهد شما بپیوندند.

کاهش فایده


مشقت بار میباشد که یک بیزنس غالب را اعمال فرمائید و با رقابت دیده‌گیری، بتوانید از رقبا پیشی بگیرید و به بهره دلخواه خویش برسید.
گاهی برای آغاز شغل خویش و جذب مشتریان بیشتر و شناساندن محصولتان از کناره‌ی بهره کمتری استعمال فرمایید. شما در‌این مرحله بدون چاره به تبلیغ محصولتان و ارائه‌ی تخفیف برای مشتریان میباشید. به طور طبیعی کناره‌ی فایده شما کاهش می یابد ولی نگران نباشید. با سپری شد فرصت و شناخته شدن محصولتان و با نظارت بازار فعالیت رقبا، حتی با وجود تخفیفاتی که به مشتری عرضه می کنید بهره بیشتری بدست خواهید آورد.

چه عمل می بایست بکنیم؟


خوب میباشد، درحال حاضر میتوانیم ببینیم که تخفیف چه‌گونه می‌تواند اثر منفی بر بیزنس ما داشته باشد و سبب ساز دردسر بیشتری خواهد شد. ولی چه نحوه هایی می‌تواند ما‌را در ارتقاء فروش با تخفیف یاری دهد؟

1. تمرکز بر بها جنس


این اصل مدام بایستی حق تقدم شماره یک شما باشد. هر خدمتی که برای ارتقا فروش و جذب مشتری می خواهید ارائه دهید می بایست بها کالا خویش را بدانید و آن را به دیده مشتری بکشید. نباید طوری از تخفیف استعمال نمائید که برای مشتری چگونگی محصولتان ذیل پرسش برود.

2. مخاطبان مقصود خویش را بشناسید


قدم بعدی معلوم کردن مخاطبان مقصود شما میباشد خیر آنهایی که صرفا برای اخذ تخفیف و در لحظه و برای صرفا یک توشه از شما خرید می‌نمایند بلکه می بایست تمرکز و هدفتان را برای مشتریانی بگذارید که مشتریان دارای تعهد شما می باشند و فقط برای تخفیف از شما خرید نمی کنند. آنان جنس و واکنش بهتر و صمیمی شمارا به سایرین ترجیح میدهند. این بایستی فقط غرض شما در استخراج و کارتان باشد و در راستای این غرض به ارتقا فروش نیز تصور کنید.

3. خودباوری خویش را نشانه دهید


حتی چنانچه از تخفیفات متعددی برای ارائه به مشتری به کارگیری می کنید، متکی بودن به نفستان را برای متاع و گروه خویش نگهداری فرمائید تا شل‌خیس بتوانید با مشتری رابطه برقرار فرمایید. می بایست از خودتان مطمئن باشید تا بتوانید مشتری را ترغیب به خرید نمائید.

4. اثبات نمایید جنس شما عالی از سایرین میباشد


در معرفی محصولتان توجه فرمائید. طوری برای مشتری کالا را پرزنت فرمایید که فرق ارائه‌ی سرویس ها و عکس العمل شما با رقیبانتان را شعور نمایند. بدانند که شما نیازهای آنان‌را شناخته‌اید و با روءیت کرد گشوده محصولی را ارائه می‌دهید. به‌سیرتکامل‌ای اخلاق و رفتار فرمائید که مشتریان بدانند برای شما اولیه رفع نیاز آن‌ها اساسی میباشد و دوم درآمدزایی و بهره.
حتی میتوانید با پژوهش بقیه کالاها و مقایسه‌ی آن ها با مارک و متاع خویش فرق مو جود را به دیده مشتری بیاورید تا متوجه آشنایی و دوراندیشی شما به سایر‌ی محصول ها شوند. این قضیه خویش نشانه‌گر این میباشد که شما تحت عنوان یک فروشنده از همگی برندها و تولیدات نو نیز با خبر می‌باشید و در شرایطی که به شغل فروش هم مشغولید شما‌را به دیده فروشنده‌ای باسواد و بروز می شناسند.

فرمول های تخفیف دادن به مشتری که بیشترین بازدهی را دارد

کدهای تخفیف دیجی کالا شامل چه اقلامی می شود؟
 

  • ۰۱/۰۳/۲۸
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی