سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

تخفیف عبارتی دوست داشتنی که هر مشتری را وسوسه به خرید میکند. حیلی از مشتری ها و جامعه غرض می‌باشند که در آن واحد شاید به هیچ عنوان به فلان متاع احتیاجی نداشته باشند ولی به محض اینکه تخفیف نیکی را مشاهده می نمایند وسوسه می‌شوند که متاع را خریداری نمایند.

بهتر تا اینجا که از مزایای تخفیف سخن کردیم و بهش پرداختیم چرا می خواهیم بگوییم تخفیف گذاری نادرست چیست؟ ابدا مگه تخفیف گزاری نادرست هم میگردد؟ در جواب به‌این سوالهای می بایست اظهار‌کرد آری مدام تخفیف گذاری برای شما وجه نیکی ندارد و گاهی ممکن میباشد حتی بد هم باشد و به خسارت بیزنس شما به پایان برسد. در‌پی می خواهیم به تحقیق این مسئله با رفیعتر آموز بپردازیم پس هم پا ما باشید.

 

آنچه که شما در‌این نوشته‌ی می‌آموزید:

تخفیف گذاری نادرست چیست؟
تخفیف گذاری نادرست چه پیامد هایی دارااست؟
فراگیری تخفیف گذاری درست
تخفیف گذاری خطا چیست؟


با بیان یک نمونه معمولی به توضیح تخفیف گذاری غلط چیست؟ می‌پردازیم. فرض فرمایید شما برای اینکه بتوانید کالای خویش را بفروشید و مشتری را تشویق به خرید نمایید مانند هر بیزنس دیگری استارت به تخفیف گذاری می کنید. بعد از سپری شد بازه ها این تخفیف شما ادامه داره و صرفا یک‌سری روز به موقعیت نخستین برمیگردد آن‌گاه مجدد تخفیف گذاری شروع می شود، این فعالیت منجر می شود مشتری هایی که به کالای شما نیاز پیدا میکنند به محض مشاهده اینکه تخفیف ندارید از خرید پشیمان شوند و در شایسته ترین موقعیت صیر نمایند تا شما تخفیف گذاری نمائید. چرا این مسئله رخداد می افتد؟ زیرا شما مدام در تخفیف بوده اید دیگر مشتری ارزش مهم مال را به رسمیت و تحت عنوان ارزش مرجع نمی شناسد و مدام شما‌را با تخفیف تصور میکند.

شاید تصور کنید که عالی الان چی عمل کنیم یعنی تا تخفیف بزاریم مشتری های ثابتمون رو از دست میدهیم؟؟ در جواب بدین نگرانی شما بایستی بیان کنم که خیر. تخفیف گذاری نمائید ولی خیر به طور نادرست و بلکه به طور صحیح این عمل را اجرا دهید.

تخفیف گذاری غلط چه پیامد هایی دارااست؟
با مجموع توضیحات و پژوهش های بالا الان وهله به آن رسیده میباشد که درباره پیامد های منفی تخفیف گذاری خطا حرف کنیم. مطالب را با تمرکز تحقیق نمایید و چنانچه در حصول و کارتان این غلط ها را ایفا می دهید تلاش فرمایید آن را اصلاح فرمائید.

در تخفیف گذاری غلط مشتری به تخفیف عادت می نماید.
اینکه مدام وب سایت شما به مشتری تخفیف عزم بدهد یا این که مدام بنر تخفیف داشته باشید، مشتری بدین تخفیف عادت میکند و در غیر اینصورت کالا شما‌را خریداری نمی نماید. در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای اینکه به بیزنس ها سفارش تخفیف بدهیم میگوییم که برای این تخفیف مجال اعلام نمایید تا مشتری بداند این تخفیف تک تک شدنی میباشد و ولی در صورتی‌که مدام بنر تخفیف یا این که برچسب تخفیف در مغازه شما چه مجازی و چه سنتی باشد دیگر مشتری مال و دکان شمارا به ارزش تخفیف می شناسد و در وضعیت معمولی از شما خرید میکند. همین نکته منجر می‌شود تا زمانی با صاحب کار سخن می کنیم می‌گوید هنگامی از 30 روز ماه 28 روز تخفیف داریم فروش بهتر میباشد البته هنگامی 2 روز تخفیف را بر می‌داریم ابدا فروشی نداریم.

در جواب به ایشون می بایست بگوییم که پندار نکنید با تخفیف گذاری آحاد ماه شما فروشتنون ارتقاء پیدا کرده، بلکه مشتری ها بها تخفیفی شما‌را تحت عنوان ارزش مرجع پذیرفته اند و از آن‌جا که همواره در تخفیف میباشید در صورتیکه روزی تخفیف خویش را بردارید مشتری مجدد حوصله میکند تا شما تخفیف قرار دهید تا خرید نماید در واقع دیگر بها های اساسی شمارا قبول ندارند و فکر‌می کنند در صورتی با ارزش اساسی خرید نمایند، زیان خواهند کرد.

طبق پژوهش ها بدست آمده در‌صورتی‌که کالایی بیشتر از 7 روز بها آن تخفیف دارااست باشد و به ارزش اساسی تغییر تحول نکند دیگر ارزش تخفیف دار فرآورده به ارزش مهم بدل می شود.

در تخفیف گذاری نادرست مشتری مال را بی بها می‌داند.
متاسفانه یا این که خوشبختانه ذهن بشر این سیرتکامل پیاده سازی گردیده است که بابت هرچیزی که بیشتر به آن پول می‌دهد آن را نفیس خیس تلقی میکند و به آن التفات میدهد. به عنوان مثال این ماشین n میلیونی در مقابل یک ماشین n+1 میلیونی دیگر از لحاظ مشتری بها کمتری داراست. حالا در صورتی جنس ها و محصول ها شما همواره در تخفیف باشد دیگر آن قیمت و اعتبار اول را در ذهن مشتری نخواهد داشت چون هنگامی یک کالای 1 میلیون تومانی را به ارزش 200 هزار تومان به طور پیوسته میفروشید دیگر در ذهن مشتری این محصول 1 میلیون تومانی وجود ندارد و قیمت آن کمتر میباشد. البته چنانچه 1 توشه این متاع تخفیف بخورد این احساس به مشتری القا میگردد که توانسته میباشد یک کالای باکیفیت را با با ارزش کمتری خریداری نماید.

در تخفیف گذاری غلط پشت گرمی مشتری ها به مارک شما نادر میگردد.
مهم‌ترین نکته در هر تجارت جلب اتکا مشتریان میباشد. این که مشتری بداند شما هم درد وی می باشید و بیزنس شمارا همدرد بداند و این احساس به آن بدل خواهد شد که با فروش جنس قصد دارید به وی یاری نمائید، خیلی ارزشمند میباشد. متکی بودن مشتری موضوع ای اساسی میباشد که در نوشته ی علمی روش های جلب متکی بودن مشتری برای ارتقاء فروش به آن پرداختیم که می‌توانید این نوشته‌ی‌علمی را استیناف کنید. درحال حاضر چرا تخفیف گذاری غلط از پشت گرمی مشتری نادر میکند؟ اینکه شما ارزش کالای خویش را 1 میلیون تومان قرار می دهید و با انجتم فرایند های متفاوت بازاریابی سعی بر فروش مال دارید که پیروز به‌این شغل هم می‌شوید هم اکنون تصمیم می‌گیرید که تخفیف گذاری فرمایید. با جاری ساختن یک تخفیف گذاری شاتبه یک وهله کالای 1 میلیون تومانی به مبلغ 200 هزار تومان فروش می رود.

شاید بتوانید فروش خیر و خوبی را هم تجارب نمائید البته پشت گرمی مشتریان گذشته شما به مارک و جنس ها نادر می شود. چون مشتری ها گمان می نمایند که مگر چه قدر کناره منفعت شما بالا بود که توانستید درصد متعددی را تخفیف بگذارید.

هنگام این جور تخفیف گذاری ها اعتنا داشته باشید که مشتری هایی که از شما با تخفیف خرید می نمایند خیلی دشوار به مشتری ای تبدیل می شوند که بها قبلی تخفیف هم از شما خرید نمایند البته مشتری هایی که با ارزش اثبات از شما خرید اعمال داده اند دائمی می‌باشند و می‌توانید روی آن ها اکانت فرمایید. پس با تخفیف گذاری غیر اصولی مشتری های خویش را بی پشت گرمی نکنید.

در تخفیف گذاری غلط به نفس فروشنده معدود میگردد.
در صورتیکه شما در تجارت خویش خودباوری نداشته باشید نمی توانید به خیر درین فضای مارکتینگ شغل داشته باشید، خیلی از دیجی مارکتر های مغروف می باشند که مهمترین ادله در فروش را خودبا‌وری فروشنده می‌دانند. اکنون چرا اعتماد به‌نفس را به‌این مسئله ربط می‌دهیم. در‌صورتی‌که شما به اندازه کافی به تجارت و تولیدها خویش اتکا نداشته باشید نمی توانید به ایجاد محتوای اصولی برای آن‌ها بپردازید و همین دستور سبب ساز میگردد که دوست داشته باشید زودتر از شر آن ریلکس گردید برای همین وقت و بی وقت، سوای مناسبت یا این که با مناسبت به تخفیف گذاری می‌پردازید تا زودتر اجناستان تموم گردد.

اما در حالتی که در شغل خویش خودبا‌وری کافی داشته باشید می‌توانید با اشکال شیوه های بازاریابی مانند نشانی اینترنتی مارکتینگ، تبلیغات کلیکی ، بازاریابی موبایلی و…. به فروش فرآورده و سرویس ها خویش بپردازید.

تخفیف گذاری غلط چیست؟

در تخفیف گذاری غلط کاهش منفعت برای بیزنس شما بهتر وجود ندارد.
هر کاری یک کناره فایده مشخصی دارااست تا با آن بهره بتوانند به اداره کردن تجارت مانند حقوق و دستمزد پرسنل، اجاره دفتر کار ،خرید مال نو و…. بپردازند. حالا فرض نمایید برای اینکه زودتر به اصل پول خویش برسید ناچار می‌باشید تا محصول ها خویش را با منفعت زیر و تخفیف گذاری بالا بفروشید که با این فعالیت هم غالب می شوید محصول ها خویش را مجموع فرمائید. البته این نکته را در حیث بگیرید که شما در‌صورتی‌که اینکار را هر توشه تکرار نمایید عملا با کاهش فایده خویش دارید از چگونگی خیلی چیز ها در بیزنس خویش میزنید. دیگر نمی توانید محتوا های کاربردی و کیفیت بالا ساخت و ساز نمائید چون ساخت‌و‌ساز محتوا مشتمل بر هزینه برای شما خواهد بود. به مکان آنکه از نیروی کار مجرب در مسئله فروش امداد بگیرید ناچار می باشید از اشخاص با سطح علم کمتر و دستمزد کمتر یاری بگیرید که شاید شناخت چندانی هم نداشته باشند و در غایت با کاهش منفعت و بالا رفتن مخارج جانبی هر توشه ناچار می‌شوید چگونگی کالای خویش را کاهش دهید. در حالتی که بدین مسئله به نیکی تصور کنید دیگر با تخفیف گذاری های نادرست قیمت کالای خویش را تحت نمی آورید و فایده خویش را کاهش نمی دهید اما دقت داشته باشید که در نرخ‌گذاری محصول منفعت منصفی را در حیث بگیرید تا همگی قشرها بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

یادگرفتن تخفیف گذاری درست
در بخش های قبل با پیامد هایی که تخفیف گذاری غلط داشت آشنا شدیم در‌این بخش می خواهیم رسیدگی کنیم که به هیچ عنوان تخفیف گذاری درست به چه صورتی جاری ساختن می گردد. با ما هم پا باشید.

تخفیف زماندار انتخاب نمائید.
یکی‌از شایسته ترین اشکال تخفیف ، تخفیف هایی می‌باشند که زماندار شکل می‌گیرد یعنی مخاطب می‌داند که صرفا این تخفیف 5 روز ادامه داراست و در حالتی که بخواهد از آن به کار گیری نماید فقط در مقطع 5 روزه میتواند این شغل را اعمال دهید. تخفیف های زماندار برای استفاده کننده علت تولید می نماید و حتی منجر ارتقاء فروش می شود. عالی میباشد در مناسبت های متعدد مانند شب چله، بلک فرایدی، عید باستانی، جشن سال نو میلادی، چهارشنبه اهل سوریه و…. کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ مختلفی را طراحی برنامه نمائید.

می‌توانید روی وسعت خرید مخاطب تخفیف انجام فرمائید.
جای این که روی تولید ها خویش تخفیف های چندین درصدی کوچکی را انجام فرمائید می توانید روی وسعت خرید استفاده کننده به عنوان مثال سبد های توصیه بالای 300 هزار تومان تخفیف ساخت و ساز فرمائید یا این که هزینه ارسال را برای مشتری بدون‌پول قرار دهید. این عمل مشتریان را تشویق می نمایند برای اینکه از تخفیف شما به کارگیری نمایند وسعت خرید خویش را ارتقا دهند، که‌این گزینه بسیار التفات دارااست.

به مشتری های کهن خویش تخفیف دهید.
یک کدام از شیوه هایی که سبب میگردد مشتری های دیرین تشویق به خرید دوباره از شما شوند تخفیف گذاری میباشد. پس جای اینکه برای کلیه مشتری ها تخفیف گذاری داشته باشید میتوانید با ارسال یک کد تخفیف به مشتری های کهن از آن‌ها بخواهید که با خرید مجدد از شما مشتمل بر امتیاز شوند. معمولا این فعالیت در جلب اتکا مشتری بسیار تاثیرگزار خیس میباشد. چون هنگامی مشتری متوجه خواهد شد که‌این کد تخفیف صرفا اختصاصی بفرد وی میباشد بسیار در متکی بودن و وجه بیزنس شما موءثر میباشد. همینطور با این شغل هم میتوانید فروش خیر و خوبی را تجارب نمایید.

تخفیف به شرط بازاریابی دهن به دهن
درین نوع تخفیف گذاری از مخاطب خویش می‌خواهید به شرط اینکه با بازاریابی دهن به دهن در شرایطی‌که شمارا به مشتری های دیگر معرفی نمایند با هر خرید مشتری ها شما هم تخفیف اخذ میکنید. این عمل سبب می‌گردد تا استفاده کننده تشویق گردد اولا شما‌را به دوستان و آشنایان معرفی نماید، دوما از شما تخفیف مستقل ای اخذ نماید.

در مشتری شم اضطرار تولید نمائید.
به‌این شکل که به مشتری اگاهی می دهید تا نقطه پایان هفته با خرید هر 200 هزار تومان خلال تخفیف 10 درصدی ارسال مجانی هم کادو بگیرید. همین نکته موجب می‌شود مشتری برای اینکه از آفر ویژه شما زودتر به کار گیری نماید، سریعتر خرید خویش را پایانی نماید. اما سغ+عی نمایید با احساس شتاب و اضطرار ویژه ای این شغل را جاری ساختن دهید یعنی توصیه وسوسه انگیز داشته باشید.

کلام پایان:

عملکرد کرده ایم تماما در زمینه‌ی تخفیف گذاری خطا چیست؟ سخن کنیم و درپی راجب به یادگرفتن درست تخفیف گذاری نکاتی را بیان کنیم. غرض اساسی ما از نشر این نوشته‌علمی و این دعوا این بود که تخفیف گذاری را دور از شوخی بگیرید و به راحتی از آن نگذرید. در حالتی که در تخفیف گذاری بی پندار کار فرمایید ممکن میباشد پیامد های حبران ناپذیری برای شما واقعه بیفتد. در حالتی‌که می خواهید در مورد های دیگر دیحیتال مارکتینگ داده ها خیر و خوبی را داشته باشید، فراگیری دیجیتال مارکتینگ رفیعتر آموز را استیناف کنید. در صورتیکه تجارت شما در قضیه تخفیف گذاری تجربیات خیر داراست لطفا در نصیب کامنت با دوستان بلندتر آموز به اشتراک بگذارید.

کدهای تخفیف دیجی کالا شامل چه اقلامی می شود؟

نکات ضروری که هنگام خرید بلیط استخر باید در نظر داشته باشید

23 نکته برای اینکه بتوانید به ارزان ترین حالت ممکن سفر کنید

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی