سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

شهر مقدس مشهد نه فقط میزبان زائرین از سراسر میهن , بلکه از سراسر جهان برای زیارت امام بخشندگی ها به عنوان مقصد مسافرت تعیین می شود .
مسافران بخش اعظمی تمامی ساله شهر مشهد را تحت عنوان مقصد مسافرت خویش گزینش می نمایند و علاوه بر تجربه مسافرت زیارتی به سیاحت و گردش در‌این شهر لبریز جاذبه میپردازند .


عموما یکی‌از گرفتاری های مسافران هزینه مهاجرت است , به همین منظور اولی چیزی که گردشگران در‌پی آن می باشند , نحوه هایی است که هزینه سفرشان را کاهش دهند . مهاجرت به شهر مقدس شهر مشهد در تمام فصول سال شکل می‌گیرد که در بعضی وقت ها و مناسبت ها با دقت به‌وجود تعطیلات و همینطور آب و هوای مطلوب با استقبال بیشتری صورت می‌گیرد که مطلقا هجرت در‌این وقت ها لبریز هزینه خیس است . در‌حالتی که به دنبال تور مشهد ارزان برای هجرت به شهر مشهد مقدس می‌باشید ; آرشین پرواز تحت عنوان برگزار کننده تورهای متنوع و کیفیت عالی و در عین حال قیمت ارزان، شما برای رزرو فقط کافیست یک تماس با توجه به خدمات و امکاناتی که انتظار دارید تورهای مقرون به صرفه ای را کارشناسان ما به شما پیشنهاد می کنند.

مهاجرت به مشهد مقدس عمدتا به دو شکل تور هوایی شهر مشهد و زمینی با قطار شکل میگیرد , ولی در مواقعی نیز با خودرو شخصی به‌این شهر مسافرت می نمایند .
تورهای مشهد مقدس از شهرهای متفاوت اجرا می شود و در‌این میان تور شهر مشهد از تهران و تور شهر مشهد از اصفهان مخاطبان بیشتری نسبت به بقیه شهرها دارااست .
مشهد تحت عنوان پایتخت معنوی کشورمان است که اکثر اشخاص برای زیارت به شهر مشهد مقدس مهاجرت می نمایند 

 

ولی در سفرتان به شهر مشهد مقدس , در کنار زیارت میتوانید از جاذبه های توریسم , اثرها تاریخی , مناظر قشنگ , مراکز خرید بزرگ و مرکز ها تفریحی مختلف دیدن نمایید
و همینطور در صورتیکه گرفتاری ای از بابت هزینه ها ندارید و آنچنان برایتان چندان اهمیت ندارد , میتوانید با اقامت در هتل های لاکچری و امروزی مشهد مقدس , سفری خاطره‌انگیز را تجربه فرمائید .


شهرستان‌های متعدد استان خراسان رضوی آب‌وهوای گوناگونی دارا‌هستند , البته در مجموع استان خراسان , استانی معتدل و کم آب است . در سال‌های اخیر به دلیل مصرف بالای آب , کل استان و علی الخصوص مشهد مقدس در معرض خشکسالی قرار گرفته است اما خوشبختانه در سه سال قبلی با تمهیداتی که اندیشیده شده‌ , خلل نبود آب هم در شهر برطرف شده‌است .

 


زائران و مسافران حرم امام رضا ( ع ) , در کلیه فصول سال به شهر مقدس مشهد مراجعه مینمایند و چشم به راه روزگار خاصی نیستند ولی در روز ها برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان , ولادت و وفات امام رضا ( ع ) و همینطور تعطیلات عید نوروز عید باستانی , مشهد شلوغ‌ترین روز ها سال را تجربه می‌نماید . گفتنی است که هر ساله بالغ بر ۳۰۰ میلیون زائر به شهر مشهد مقدس هجرت کرده است.


شهر مشهد از آب و هوای معتدل و متمایل به سرد و خشک برخوردار‌است . این حوزه‌ به خیال قرار به چنگ آوردن در حوزه‌ مرزی میان شمال و جنوب خراسان و هم تداخل جبهه‌ های آب ‌وهوایی گوناگون , دارنده خصوصیت های اقلیمی و آب و هوایی خاصی است . نصیب بزرگی از دشت شهر مشهد , نیشابور جز اقلیم سرد و خشک و جزء دشت شهر مشهد , قوچان نیمه ‌خشک و سرد و بخش کوچکی از بلندترین ارتفاعات رشته ‌کوه‌های بینالود و هزارمسجد در گونه موقعیت آب و هوایی مرطوب سرد قرار میگیرند و درمجموع شهر مشهد مقدس دارنده آب ‌و هوای متغیر , البته معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌ های گرم و خشک و فصل‌زمستان ‌های سرد و مرطوب برخوردار‌است . عمده مواقع باد از سوی جنوب شرقی به سوی شمال غربی می وزد . دمای هما در گرم ترین روزهای فصل تابستان به ۴۳ درجه بالای مهاجرت و در فصل‌زمستان به منهای ۱۵ درجه زیر خیس از صفر می‌رسد .

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی