سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

مشتریان در هنگام خرید متاع و سرویس ها به دلایل مختلفی عشق مند به اخذ تخفیف‌هایی می باشند که ترازو تخفیف‌های دریافتی و طریق ارائه آن به مشتری قادر است سهم مهمی در تولید رضایت از خرید در مشتریان تولید کند. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم شما‌را با سه اصل اصلی تخفیف دادن به مشتری آشنا کنیم.

از دلایل تخفیف دادن به مشتری قادر است عادت‌های خرید مشتریان باشد یا این که ذهنیت اینکه هر خریدی مکان تخفیف‌هایی را دارااست و یا این که عدم تطبیق بها اعلامی با قیمتی که در ذهن مشتری برای آن فرآورده یا این که سرویس ها وجود داراست باشد.

فروشنده حرفه‌ای
یک فروشنده ماهر بایستی با ابزار تخفیف‌ها بصورت حرفه‌ای عکس العمل کند. تا خلال جلب رضایت مشتری، فایده متبوع خویش را برای فروش آن مال یا این که سرویس ها معدود ننماید.

فروشنده حرفه‌ای
چهت نیل به‌این هدف ها در هنگام تخفیف دادن به مشتری بایستی از سه اصل تحت به کارگیری کنید:

اصل اول: به مکان تخفیف‌های درصدی از مبلغ، کادو بدهید
به صورت معمول فروشندگان در هنگام تخفیف دادن به مشتری، درصدی از مبلغ فاکتور را کسر نموده و باقی‌مانده مبلغ را اخذ می‌نمایند، مدام همت نمایید مساوی آن عدد متبوع تحت عنوان تخفیف، یک متاع یا این که سرویس ها را به به عبارتی قیمت به مشتریان خویش تحت عنوان تخفیف بدهید که رعایت این اصل منجر می گردد که مبلغ ورودی به صندوق شما از عدد فاکتور شما کمتر نشود و به علاوه یک کالای دیگر به مشتریان ارائه کرده اید که مبلغ خرید آن کمتر از قیمت ارائه گردیده به مشتریان است.

اصل دوم: تخفیف‌های تیزهوش ممنوع
هیج وقتی عدد‌های زرنگ را تحت عنوان تخفیف دادن به مشتری خویش ارائه نکنید، مشتریان می بایست حس نمایند که شما منفعت احتساب گردیده و منطقی به کالای خویش اضافه کرده‌اید و اکنون انتظار دارا هستند که در هنگام تخفیف‌های دوباره شما محاسباتی ایفا دهید و یکی غیر باهوش و احتساب گردیده را تحت عنوان تخفیفی به آنان اعلام نمائید.

تخفیف دادن باذکاوت به مشتری ممنوع
مثلا میتوانید به مکان یک تخفیف 500 هزار تومانی پس از 30 ثانیه احتساب با ماشین اکانت خویش، عدد 482 هزار تومان را به مشتری اعلام نمایید، اعداد غیر تیزهوش به حساب آوردن گردیده این ذهنیت را برای مشتری به وجود می آورد که شما حداکثر تخفیف ممکن را برای وی نظر نموده اید.

اصل سوم: بالا بردن مقاوت و فرصت
هر چه مشتریان برای بدست آوردن تخفیف‌ها همت و مجال بیشتری را صرف نمایند، مقام ارزشی بالاتری را در ذهن مشتری ساخت می‌نماید، و نباید به‌سرعت در هنگام درخواست تخفیف دادن به مشتری به وی تخفیف‌هایی بدهید.

برای مثال مشتری که 5 دقیقه مجال صرف اخذ تخفیفی کرده و 500 هزار تومان تخفیف گرفته میباشد بسیار ناراضی‌خیس از مشتریانی میباشد که 20 دقیقه فرصت صرف نموده است و 200 هزار تومان تخفیف اخذ نموده است.

در شرایط نخستین مشتری ممکن میباشد خرید خویش را اعمال دهد. اما در نقطه رضایت قرار ندارد. شم می‌نماید که در‌صورتی‌که مجال بیشتری را صرف کرده بود، مسلما می‌توانست مبلغ بیشتری را تخفیف بگیرد.

روش های گرفتن کد تخفیف از فروشگاه دیجی کالا

بلیط هواپیما را لحظه آخر، ارزان تر از همیشه بخرید

  • ۰۱/۰۳/۲۳
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی