سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
سالن تشریفات فرودگاه شارجه
اگر قصد سفر با تور دبی را دارید بهتراست قبل از سفر فرودگاه های دبی را بشناسید و بدانید پرواز شما در کدام فرودگاه دبی فرود خواهد آمد با ما همراه باشید تا بخشی از اطلاعات فرودگاه شارجه را در اختیار شما قرار دهیم.
تالار تشریفات فرودگاه شارجه برای اشخاصی که پروازهای فرست کلاس و بیزینس دارا‌هستند است و از تجهیزات آن می توان وب بی سیم , کابین ویژه سیگار , تلویزیون , دوش با سرویس ها بهداشتی و آرایشی و خبرنامه و مجلات را اسم موفقیت .

فرودگاه بین المللی شارجه

مقررات تالار تشریفات فرودگاه شارجه : سرویس ها و خدمت هلا , قابلیت خوابیدن دراین تالار نیست , تجهیزات این بخش برای 5 تا 12 سال نصف بها به حساب آورده می شود .

دسترسی به فرودگاه میان المللی شارجه

در شرایطی که قصد دسترسی به‌این فرودگاه با اتوبوس را دارید به شما این مژده را میدهیم که به کارگیری از سیستم حمل و نقل همگانی و اما اتوس رانی در آن زیاد راحت است . اتوبوس های این سیستم حمل و نقلی دوچندان امروزی و لاکچری میباشند . همگی این اتوبوس ها تهویه هوا , فضای ویژه چمدان ها و قیمت خوب دارا‌هستند . این اتوبوس ها هر 15 دقیقه به راس شهر شارجه تکان می نمایند .

فرودگاه در میان المللی شارجه امارات
فرودگاه فی مابین المللی شارجه امارات

شاتل هم یکی دیگر از وسایل حمل و نقل همگانی در‌این فرودگاه است که شرکت ها سری و هتل ها آن را ارائه می دهند . این شاتل ها شما‌را از فرودگاه سوار می نمایند و به راس شهر و یا این که هتل اقامتی میرسانند . این وسیله حمل و نقل از اتوبوس گران خیس است ولی خلوت خیس است .

ماشین کرایه ای هم یکی دیگر از وسایل حمل و نقل لاکچری در‌این فرودگاه است که دو دسته می باشند جور اولیه دارنده تاکسمتر و دیگری سوای ماشین کرایه ای متر است . سفارش میکنیم از آژانس هایی که دارنده ماشین کرایه ای متر می باشند به کارگیری کنید چون کرایه مقرون به صرفه تری دارا هستند . این وسیله شایسته ترین و راحت ترین وسیله نقلیه است که میتوانید از آن استعمال فرمائید ولی این مسئله را فراموش نکنید که هزینه بالاتری

ذکر این نکته دارای اهمیت است که پرواز تهران به شارجه بی واسطه است و به همین بهانه زیاد موردپسند مسافران اهل ایران قرار گرفته است .

رویدادها حساس این فرودگاه

سقوط یک هوپییما از کمپانی هواپیمایی تاجیک ایر در اطراف باند این فرودگاه . در‌این رخداد فقط یکی‌از خدمه این پرواز زنده ماند و فقط 1 نفر از سرنشینان این پرواز زنده ماندند . این پرواز در مسافت ای حدود 13 کیلومتر از شارجه سقوط کرد . ( 15 دسامبر 1997 )
سقوط یک پرواز کیش ایر در حوالی باند این فرودگاه و زنده ماندن صرفا 3 نفر از مسافران و خدمه آن درین اتفاق . ( 10 فوریه 2004 )
نجات جان سرنشینان یک پرواز بوئینگ که در طول تیک آف خروج دود اعلام شد البته هواپیما سقوط کرد و همگی خدمه هم زنده بودند . ( 7 نوامبر 2004 )
سقوط یک هواپیما عزه ترانسپورت در هنگام تیک آف که سبب مرگ کلیه خدمه آن پرواز شد . ( 21 اکتبر2009 ) 

این فرودگاه یکی از فرودگاه هایی است که پروازهای مسافران دبی درآن فرود می آیند و با ترانسفر به دبی منتقل می شوند.
نشانی : امارات - شهر شارجه - فرودگاه در میان المللی شارجه

شماره تماس : +971 6 558 1111

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی