سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

ساحل جمیرا دبی یک حاشیه دریا شنی سپید است که بعداز ناحیه ی جمیرا دبی , در حاشیه دریا خلیج عجم , واقع و نامگذاری شده‌است . امتداد این حاشیه دریا , از کنار دریا جنوبی حوزه‌ تاریخی شهر تا محل تقاطع جزیره ی رطب جمیرا و ایستگاه های فی مابین انتهای جنوبی مجتمع مسکونی حاشیه دریا جمیرا ( همسایه با حوزه‌ تفرجگاه دبی ) و اسکله ی تجهیزات در بندر جبل علی میرسد .


بخشها همسایه به حاشیه دریا مشتمل بر جمیرا ( ۱ , ۲ , و ۳ ) , ام سقیم ( ۱ , ۲ , ۳ ) و الصفوح میباشند , که‌این زنجیره بی نقص همسایگی و بخشها انتهای جنوبی کراما در سوی ایستگاه ی جزیره نخل جمیرا در روستای علم بعضی اوقات به ناحیه ی جاده ساحلی جمیرا اطلاق میشوند . 
ساحل جمیرا دبی و نمای بیرونی آن دربرگیرنده هتل های بزرگ , مرکزها تفریحی , و مجتمع های مسکونی از قبیل , هتل ساختمان بلند العرب ( ساختمان بلند عرب ) , بوستان آبی رنگ رودخانه وحشی , هتل ساحلی جمیرا , و مدینه ی سبک دیرین جمیرا , و یک گروه هتل و راس خرید می‌باشند .
شما درین کنار دریا میتوانید یک گرمابه آفتاب بی سابقه را تجربه فرمایید و از محیط پاک و پر‌از متانت این حاشیه دریا لذت ببرید . نصیب مرکزی این حاشیه دریا ویژه اشکال و اقسام تفریحات هیجان آور است و فقط در بخش های چپ و راست آن شنا کردن مجاز است .
به علاقمندان مسافرت و توریسم توصیه میشود در تور دبی خویش به حاشیه دریا جمیرا مهاجرت نمایید و از تجربه دل انگیز حضور درین حاشیه دریا خوشگل با شن های سپید رنگ لذت ببرید .
زمان تماشا از کنار دریا و هزینه ورود به کنار دریا
شایسته ترین زمان برای مشاهده از این کنار دریا و شنا در آب های نیلگون خلیج عجم از ماه مهر تا تیرماه خواهد بود که آب و هوای دبی دوچندان گرم نشده است و ولی فراموش نکنید شایسته ترین زمان مشاهده از این حاشیه دریا زمان طلوع و غروب آفتاب است.

هینه ورود هر نفر به این ساحل ۵ درهم امارات است.

مجموعه اقامت کنار دریا جمیرا دبی
مجتمع ساحلی جمیرا در تور دبی ناحیه ای به ارتفاع ۱٫۷ کیلومتر ( ۱٫۱ مایل ) , با مساحت کلی ۲ کیلومتر مربع ( ۰٫۷۷ مایل مربع ) برای ساکنین اسکله است که در قبال خلیج عجم در تفرجگاه ساحلی دبی واقع شده است . این پروژه , مطرح ترین پروژه ساخت تک سطح ای مجتمع مسکونی در دنیا است و ۴۰ ساختمان بلند ( ۳۵ تا از این ساختمان بلند ها , مسکونی و ۵ تای دیگر , هتل می‌باشند ) در‌این پروژه تشکیل شده گردیده اند .
مجتمع حاشیه دریا جمیرا دبی گنجایش اسکان ۱۵۰۰۰ نفر را در تور دبی دارااست , که در آپارتمانهایشان و هتل هایشان معاش می نمایند . در‌این پروژه ۶۹۱۷ سوئیت , از آپارتمانهای کوچک ۹۰۰ پا مربعی ( ۸۴ متر مربع ) گرفته تا پنهاوس های ۵۵۰۰ پا مربعی ( ۵۱۰ متر مربع ) تشکیل‌شده گردیده اند .
مجتمع اقامتی حاشیه دریا جمیرا دبی در آگوست ۲۰۰۲ به دست اشخاص بساز و بفروش , املاک و مستغلات دبی ( ذیل شاخه ای از کمپانی هولدینگ دبی ) , با هزینه ای بالغ بر ۶ بیلیون درهم فعال‌ساز‌ی شده و در سال ۲۰۰۷ به اتمام رسید .
پیاده روی رستوران و راس خرید مجتمع اقامتی کنار دریا جمیرا , که همسایه با حاشیه دریا پشت مجتمع اقامتی هست , محلی دارای شهرت و دوستداشتنی برای سرو غذای ال فرسکو است . پنج هتل , پنج یا این که چهار ستاره , وجود دارا هستند که سه عدد از این هتل ها , برای هدف های ساخت و ساز می‌باشند , در حالی که دو تای دیگر به ساختمان بلند های مسکونی تبدیل گردیده اند .
این کنار دریا نمای مضاعف خوب ای به ساختمان بلند العرب دارااست که اکثری از اشخاص را برای تماشای طلوع و غروب آفتاب به آپاین کنار دریا می کشاند همینطور عکاسی از این کنار دریا و ساختمان بلند العرب درین کنار دریا هواداران فراوانی دارااست . این کنار دریا گزینش دوچندان قابل قبولی برای کسانی است که میخواهند با خانواده خویش تفریحات مملو از هیجان را تجربه کنند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی