سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

هتل گیت وی دبی اقامت

هتل گیت وی دبی , بنا شده در شهر زیبای دبی , ملکی جدید تاسیس شده و دارنده اتاق های امروزی و وای فای بدون‌پول در تمام محوطه هتل است . این هتل هم دارنده استخری در فضای گشوده است . خط متروی سبز دبی ۲۸۰۰ پا با هتل مسافت داراست . 
این هتل یکی هتل های ۴ ستاره دبی است که در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است . این هتل جمعا حدود ۱۸۸ اتاق دارااست . به جهت نزیدیکی این هتل به مترو می توان بیان کرد این هتل برای تردد شما رفاه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت .

تجهیزات هتل گیت او دبی


هر اتاق این هتل مجهز به یک تلویزیون ورقه تخت , سیستم تهویه هوا و یک مینی توشه است . هر اتاق همینطور دارنده دستگاه قهوه یا این که چای ساز و سردخانه است . هر اتاق دارنده یک گرمابه منحصر بوده که در آن خزینه سشوار و اسباب آرایش و پیرایش هم موجود است . اثاثیه جانبی مشتمل بر شبکه های ماهواره ای هم هست . 
هتل گیت وی دبی , یک راس تناسب اندام موجود است . تجهیزات دیگر این هتل مشتمل بر تالار استراحت مشترک , سرویس ها رزرو بلیط و میز رزرو تور است . این هتل دارنده خزینه ترکی , استخر رو گشوده , پارکینگ سرپوشیده بدون‌پول , سونا و جکوزی و تجهیزات خشکشویی و باشگاه و …
این هتل ۲۳۰۰ پا تا موزه ی دبی بنا شده در قلعه ی الفاهیدی و ۲ . ۵ مایل تا راس میان المللی همایش و نمایشگاه دبی مسافت دارااست . فرودگاه در میان المللی دبی در مسافت ی ۴ . ۳ مایلی هتل قراردارد . پارکینگ رمز پوشیده ی مجانی در هتل موجود است .
درین هتل کارمندان سرویس ها ۲۴ ساعته بهخ شما ارائه می دهند و شما در همه اقامت خویش می‌توانید از همه تجهیزات و سرویس ها به کار گیری کنید و لذت ببرید . برای مشاهده پکیج های تور دبی کلیک کنید.
  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • مدیر تور

اقامت دبی

تور دبی

هتل دبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی