سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

برای گشت و گذار در کیش جاهای دیدنی متعددی وجود دارد , در بین جاذبه های تاریخی می‌توانید به شهر باستانی حریره سر بزنید و از خانه اعیانی و حمام تاریخی این شهر , مسجد و قنات‌های قدیمی که عمر آن به زمان ایلخانیان بر می گردد دیدن فرمایید .
همینطور وقتی را برای مشاهده از کشتی یونانی که یکی از نمادهای زیبای جزیره کیش است در نظر بگیرید و به تماشای غروب آفتاب در این چشم انداز ی قشنگ بنشینید , گفتنی است که‌این جاذبه به دلیل فرسودگی و نبود امکانات نگهداری ممکن تا تعدادی سال دیگر از لیست جاذبه ها حذف شود .
از سایر جاذبه های کیش که گردشگران به مشاهده از آن‌ها می‌پردازند می توان جزیره هندورابی , روستای باغو , کلبه هور , درخت سبز , پایاب و شهر زیرزمینی کاریز را نام برد که هرمورد ارزش دیدن دارااست .
علاوه بر اینها جزیره کیش بوستان های متعددی داراست که گردشگران تورهای کیش وقتی را به تماشا از پارک آبی بادی مارینا کیش و پارک آبی اوشن کیش اختصاص میدهند .
پارک شهر کیش و شهر بازی هایلند کیش نیز میتواند تجربه جذابی برای شما باشد .
اگر به هیجان عشق دارید میتوانید محرمانه به قلعه وحشت و سافاری در کیش بزنید .
همان طور که می‌دانید کیش یک مقصد ایده آل برای مسافرت است و دارنده سواحل تفریحی متنوع و تفریحات ساحلی هیجان انگیزی است . ولی برای تجربه ی تفریحات دریایی میتوانید سراغ تور قشم بروید و تفریحات دریایی را با قیمتی ارزان تر از کیش تجربه فرمایید البته که توجه داشته باشید که سواحل کیش پر زرق و برق تر و دیدنی تر است .
میان سواحل تفریحی کیش پارک ساحلی مرجان جالب ترین ساحل کیش است . از سایر سواحل کیش می توان پارک ساحلی میرمهنا , پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی سیمرغ را نام برد .

 

 

در سفرتان به‌این جزیره ی زیبا بیشتر وقتتان در سواحل تفریحی کیش سپری می شود از این رو بهتر است که داده ها کافی را دراین باره داشته باشید .
پارک ساحلی مرجان
در صورتی بگوییم که ساحل مرجان جالب ترین ساحل کیش است اغراق نکردیم . تماشای طلوع و غروب آفتاب را از این ساحل قشنگ از دست ندهید . در کنار تماشای آب های زلال پارک ساحلی مرجان میتوانید در‌این ساحل دوچرخه سواری نمایید ; علاوه بر این تفریحات آبی این حاشیه دریا از جمله جت اسکی , غواصی و موتورهای کوچک ساحلی نیز می‌تواند مورد ی قابل قبولی باشد . همینطور بازار مرجان مجال خرید در‌این حاشیه دریا رو نیز برای شما آماده نموده است .
پارک ساحلی میرمهنا
بزرگ‌ترین پارک تفریحی جزیره کیش , بوستان میرمهناست که در بلوار دریا قرار گرفته است . برای تماشای آبی پایان ناپذیردریا , خورشید براق و غروب آفتاب این جزیره , بوستان ساحلی میرمهنا چیزی کم ندارد .
برای آشنایی بافرهنگ و آداب و رسوم مردمان جزیره به بوستان ساحلی میرمهنا بروید ; نزدیکی این بوستان به محله عرب‌ها و بومیان جزیره قادر است نمایی از معاش بی آلایش بومیان جزیره را به دور از سر و صدا و زرق و برق به شما نشان دهد . پارک , اسکله تفریحی نیز دارااست که در طولش چهار پایانه برای سوار شدن قایق و چهار محل برای تماشای دریا تعبیه شده که نورپردازی زیباییش را بیشتر کرده . همینطور وجود اسکله ماهیگیری که در ساعت‌های خاصی از روز می‌توانید ماهی بگیرید و به تماشای لاک‌پشت‌هایی که در کنار دریا پارک میرمهنا آزادانه برای خویش اینطرف و آنطرف میروند بنشینید .
پارک ساحلی مرد ماهیگیر
کیش علاوه بر کشتی یونانی و دلفین ها و لاک پشت هایش نمادهای دیگری نیز دارااست . یکی‌از نمادهای کیش , مجسمه مرد ماهیگیر است . دو‌مین مجسمه ی فیگوراتیو بزرگ در کشور‌ایران , مردی که تورش را به سوی دریا گرفته است .

پارک ساحلی سیمرغ
درصورتی که در تور کیش به دنبال تفریحات متنوع می باشید , پارک ساحلی سیمرغ بهترین انتخاب است . درین کنار دریا تا دیده کار می نماید آبی‌رنگ دریاست , این بوستان مملو‌از جذابیت است و مطلوب برای گشت و گذار با خانواده است .
این پارک ساحلی زمین بدمینتون , پینگ پنگ , پیست دوچرخه سواری , پیست اسکیت و مسیر پیاده‌روی دارااست و فضای بزرگی نیز برای بازی بچه‌ها داراست . مهمتر از همگی این که اولی و اصلی ترین بوستان دلفین کشور ایران در اطراف این حاشیه دریا است . گونه‌های متمایز از پستانداران دریایى مانند دلفین , شیر دریایى , گربه دریایى شمالى , گراز دریایى و پنگوئن که هریک حرکات نمایشی مختص خویش را انجام می دهند . در‌حالتی که دوست داشته باشی می تونید به گلشن طیوران نیز محرمانه بزنید , جایی که پرندگانی از آمریکای جنوبی تا استرالیا و شرق آسیا تا آفریقا یکجا توده شده‌اند .
پاراسل سواری یکی تفریحات شادی بخش کیش است . پاراسل نوعی چتر است که به قایقی موتوری وصل می شود و با جنبش کردن قایق و به جریان در داخل شدن هوا چتر به پرواز در می آید و گهگاه تا طول ۳۰۰ متری نیز بالا میرود .
شاتل یکی هیجان انگیزترین تفریحات جزیره ی زیبای کیش است که نیز انفرادی و نیز گروهی می توان آن را انجام بخشید . تیوبهای تندرو با قایق های تندرو , با سرعت فراوان بالایی روی مرحله دریا کشیده می شود که شما لذت و هیجانی بی سابقه را تجربه خواهید کرد .
این تفریح نیز شبیه شاتل است که نیز هیجان داراست و نیز این که به صورت تکی یا این که چند نفره تماما شادی بخش است . با سوار شدن بر تیوبهای تندرو بنانا با سرعت بالا در دریای وسیع کشیده می‌شوید .
برای گشت و گذار در سواحل و اسکله های کیش می‌توانید از اسکوتر برقی استعمال فرمایید . وسیله ای که شبیه دوچرخه و موتورهای کوچک است .

 

 

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • مدیر تور

نظرات (۱)

زیبا و هیجان انگیز

https://themefour.com/product/elementor-pro/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی