سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰


تور مشهد ارزان به دلیل قرار دریافت کردن بقعه رضوی از دوستداشتنی ترین هدف های توریسم کشورمان میباشد . این شهر دو‌مین کلانشهر کشور ایران است و هر ساله بیش تر از 30 میلیون زائر از اقصی نقاط کشور‌ایران و عالم را پذیرا است . از زیارت امام بخشندگی ها گرفته تا رستوران گردی و دیگر تفریحاتی مثل تماشا از گلشن طیوران , بوستان آبی رنگ و خرید در بازار رضا و بقیه مرکزها خرید این شهر همگی و کلیه سبب ساز شده تا گردشگران در‌این شهر تایم ها عالی و خوشی را سپری نمایند . تور ارزان مشهد مقدس را دنبال فرمایید .
مشهد مقدس راس استان خراسان رضوی می‌باشد . مساحت این استان 118 . 854 کیلومتر مریع است که از دید وسعت پنج‌مین استان بزرگ مرزوبوم به اکانت می‌آید . با اعتنا به قرار تصاحب کردن بقعه امام هشتم شیعه ها امام علی بن موسی الرضا در مشهد مقدس , این شهر در سال 2017 به پایتخت فرهنگی عالم اسلام تبدیل شده‌است . مساحت شهر مشهد 351 کیلومتر مریع و جمعیت آن حدود 3 میلیون نفر میباشد . مشهد هم دو‌مین کلان شهر بزرگ و اساسی جمهوری اسلامی ایران بعداز کلان شهر تهران است .
تاریخچه مختصری از شهر مشهد
مشهد قسمتی از دشت توس و به دلیل وجود آب و هوای مساعد , چشمه های دوچندان و وجود مراتع سالیان سال صاحب خانه اقوام گوناگون بوده است . با اعتنا به ابزار کشف شده در حوالی مشهد مقدس عمر این شهر با در بین هشتصد هزار تا یک میلیون سال پیش تقریب زده شده‌است . توس در آخرها دوران ساسانیان از بزرگترین شهر های کشور ایران به شمار می آمده است . این مملکت در دورانی خلافت عثمانی بوسیله مسلمان ها فتح شد . در دوران حکومت عباسیان , مامون عباسی به تحمیل امام رضا ( ع ) را از مدینه به توس آورد و ایشان را وادار به قبول ولایت عهدی نمود تا بتواند بر علویان مسلط شود.


سفر به شهر تور مشهد با هواپیما یکی‌از راحت ترین روش هایی است که می‌توانید به مقبره امام رضا بروید , اکثر وقت ها مسافران شهر مشهد بخاطر راحتی و این که برهه زمانی زمان پاره ای را در رفت و بازگشت باشند تور هوایی مشهد مقدس را گزینش می نمایند .
مشهد پایتخت مذهبی کشورمان است که مسافران متعددی تمامی ساله به قصد زیارت و گردش این شهر را برای سفرشان تعیین می نمایند . مسافران برای مهاجرت به شهر مشهد روش های مختلفی رو پیش رو دارا‌هستند ; مسافرت با هواپیما , قطار , اتوبوس و وسیله فردی مواقعی می باشند که میتوانید برای سفرتان گزینش فرمائید .
همان طور که می‌دانید مسافرت هوایی به مشهد مقدس پرطرفدارترین شیوه برای رفتن به شهر مشهد مقدس است ; ولی در مواقعی زیرا واهمه از پرواز یا این که بالا بودن هزینه بلیط های پروازی , مهاجرت به شهر مشهد با قطار نیز قسمتی از معمول ترین راه‌های مهاجرت است . هزینه ی بلیط پروازی بزرگترین مورد ای است .
تورهای مسافرتی مشهد مقدس برای 3 الی غایت 4 شب اجرا می شود که به صورت زمینی یا این که هوایی عرضه می شود و تور هوایی شهر مشهد با دقت به مدل ایرلاین , ساعت پرواز و . . . ارزش متمایز دارااست .
مسافرت با هواپیما به صورت تکی یا این که چه بسا گروهی می‌تواند تجربه ی نیکی باشد و شما می‌توانید تور مشهد مقدس هوایی را با دقت به هزینه و میزان دارایی ای که در لحاظ گرفته اید با هتل متبوع خویش تعیین فرمائید .
مهمترین مزیت هجرت با هواپیما کوتاه بودن زمان مسافرت است ; طولانی بودن مسیر و این‌که بازه زمانی زمان متعددی را در مسیر باشید تا به مقصد برسید منجر می شود که طی روز اولیه سفرتان خسته باشید .
در طول رزرو تور مشهد مقدس گزینش دسته ایرلاین قسمتی از مواقعی است که می بایست به آن دقت فرمائید ; آتا , ساها , معراج , زاگرس , کشور ایران ایرتور , کاسپین , سپهران , کیش ایر , پویا و . . . . ایرلاین هایی میباشند که میتوانید تعیین فرمائید .
تور هوایی شهر مشهد نظیر بقیه تورها مشتمل بر خدماتی از قبیل بلیط پرواز رفت و رجوع و اقامت در هتل گزیده به همراه تجهیزات و سرویس ها رفاهی و با اعتنا به دسته تور وعده های غذایی را نیز ممکن است دربرگیرنده شود .
زیارت بقعه امام رضا مطرح ترین عامل هجرت به شهر مشهد مقدس است , ولی مشهد همان طور که میدانید بخشی از شهرهای توریسم این به شمار می‌آید که در بیشتر روزها سال صاحبخانه مسافران متعددی از سراسر مملکت است .

 

آب و هوای مشهد مقدس
شهر مشهد مقدس در اواسط و حوزه‌ ای در بین شمال و جنوب خراسان جای‌دارد که درین حوزه‌ جناح های متعدد آب و هوایی با نیز تداخل دارا‌هستند . البته به طور کلی آب و هوای مشهد مقدس سرد و کم آب هست . تابستانهای گرم و زمستانهای سردی داراست . بیشینه دمای هوا در فصل‌تابستان 43 سکو و کمینه آن در فصل‌زمستان 23 جایگاه ذیل صفر هست . شایسته ترین زمان برای مسافرت با تور شهر مشهد فصل بهار است .
رویه های هجرت به شهر مشهد مقدس
برای هجرت به شهر مشهد از شیوه های هوایی و زمینی میتوانید مبادرت نمائید . در مسافرت های زمینی از قطار , اتوبوس و خودرو فردی می توان استفاده نمود که به طور معمول مقرون به صرفه ترین وسیله اتوبوس میباشد . غالبا تورهای مشهد مقدس که از تهران تکان می نمایند به دلیل فاصله زیاد و طولانی بیشتر به صورت هوایی انجام میشوند .
اقامت در شهر مشهد مقدس
مشهد مقدس سال هاست که صاحبخانه زائران بیشماری میباشد و مورد های متعددی برای اقامت در‌این شهر موجود هست . از میهمان پذیر و هتل سوئیت گرفته تا هتل های لاکچری و پنج ستاره , اشکال سرویس ها از مرتبه رفاهی میانگین تا خوب برای انوع میزان دارایی ها به مسافران و میهمان ها امام رضا ارائه می شود . بقاع رضوی در نصفه شرقی شهر قرار گرفته و اقامت گاه های اکثری اطراف آن ایجاد شده است . بیشترین و شایسته ترین اقامت گاه ها و هتل های شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا واقع گردیده اند که در ضلع جنوبی بقعه قرار گرفته است .
باربری در شهر مشهد مقدس
باربری در شهر مشهد به حالت قابل قبولی انجام می شود . آژانس , مترو , اتوبوس های کمپانی واحد و تندرو سرویس ها قابل توجهی در شهر ارائه می دهند . در مرحله شهر پارکینگ های همگانی موجود است که اشخاصی که با ماشین فردی به مشهد مقدس هجرت کرده اند .

جاذبه های توریسم شهر مشهد مقدس
شهر مشهد مقدس قطب توریسم کشور ایران , دارنده جاذبه های دوچندان و شهری زیارتی - ­ سیاحتی است . زائران امام رضا که بدین شهر هجرت می نمایند بعد از زیارت حتما بایستی به بقیه مکان های گردشی , تاریخی و فرهنگی شهر محرمانه بزنند و بقیه جاذبه های آن هم آشنا شوند . درین بخش اسم تنی چند از این جاذبه ها را ذکر میکنیم .

 دریاچه چشمه سبز

مقبره فردوسی

 مجموعه کوهسنگی

  آرامگاه نادرشاه افشار

 پارک طبیعی هفت حوض

 پارک وکیل آباد

 باغ گیاه‌ شناسی

بند گلستان

غار مغان

باغ ملی

دهکده ییلاقی شاندیز

بازار رضا

غار بیمار آب

خانه تاریخی ملک

روستای زشک


مرکز ها خرید
زانران و گردشگران غالبا بعداز زیارت و سیاحت علاقمند به خرید برای خویش و خانواده و همینطور خرید سوغات برای اقوام و آشناها می‌باشند . در سالیان اخیر مرکزها خرید نیکی درین شهر ایجاد شده است که اشکال تولیدات نظیر البسه و پوشاک , محصول ها بهداشتی , اسباب و اثاث آرایشی , زعفران و خشکبار , گونه های اثاثیه آشپزخانه و صنعت های دستی , اسباب صوتی و چهره یی , اثاثیه خانگی , ‌ اثاثیه طفل , کیف و کفش , تولید ها فرهنگی و نرم‌افزاری و امکانات آموزشی , زیورآلات و جواهرات , گل‌های تصنعی و مصنوعی , اسباب و اثاث گران قیمت تزیینی و تزیینی در آنان مو جود میباشد . مرکزها خرید شهر مشهد مقدس دربرگیرنده :

مرکز خرید پروما

مجتمع تجاری الماس شرق

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید خورشید

مجتمع تجاری وصال

مشهد مال

مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید زیست خاور

مرکز خرید فردوسی

برج آلتون

بازار گوهرشاد

بازار رضا

سوغات شهر مشهد
از سوغات خوراکی مشهد می شود به زعفران , نبات , نخودچی کشمش , زرشک , چاشنی هفت خودکار و بقیه سوغات آن به صنعت های دستی , سجاده و جانماز , زیور آلات عقیق و فیروزه , قالی و قالی‌کوچک و . . . . می توان اشاره نمود .
پایتخت معنوی کشور‌ایران که در شمال استان های شرقی واقع شده‌است و دومی کلانشهر کشور ایران است مشهد است . این شهر در حوضه رودخانه کشف رود و در امتداد حرفه کوه بینالود قرار گرفته است . هر ساله بیش تر از 27 میلیون زائر و توریست داخلی و فرنگی از این شهر تماشا می‌نمایند به همین منظور یکی‌از مالامال جاذبه ترین شهر های جمهوری اسلامی ایران برای هدف های توریسم است . در شهر مشهد جمعیت قابل توجهی از مهاجران افغان چشم میگردد این مهاجران عموما بعد از یورش شوروی و ظهور طالبان به کشور ایران مسافرت کردند

  • ۹۸/۰۷/۰۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی