سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

مجسمه ساختمان بلند خلیفه

همان گونه که میدانید دبی با ساختمان بلند عظیم خلیفه شناخته می شود , برجی که در گذر زمان به آرم شهر دبی تبدیل شده‌است .

نمای این افق خراش تماما شیشه ایست و همین بر هزاران جذابیت آن افزوده است ; هتل , مغازه , راءس خرید , اسختر , مرکز ها تفریحی و . . . تمامی و همگی در یک ساختمان انباشته شده گردیده اند . به طور کلی می توان خاطرنشان کرد ساختمان بلند دبی از بزرگ ترین افتخارات امارات به حساب آورده می شود می توان به به همین جهت ماکت و مجسمه های متعددی از این بنا ی دست ساخته بشری تشکیل‌شده و در مغازه ها فروخته می شود .

جامه و پارچه

شهر دبی یک سوغات دیدنی دیگر نیز داراست که علاوه بر بی آلایش بودن و وجودش در هر مکان عالم البته به آوازه متعددی دست یافته است .

در سالهای اخیر چاپ عکس و نوشته روی خرقه و چه بسا بعضی شی ها نظیر ماگ , سی دی , ظروف و . . . دوچندان باب شده‌است , فروشندگان با سلیقه دبی نیز از همین نکته استعمال کردند و جامه هایی با برند آی لاو دبی I love dubai برای گردشگران تنظیم نموده اند که مضاعف مورد اعتنا توریستان قرار گرفت .

این جامه ها که اکثر اوقات پیراهن و تیشرت می باشند را می توان از بیشتر خرقه فروشی های جان دار در دبی با قیمتی مطلوب خریداری نمود .
رطب

می شود به جرئت اظهار‌کرد دبی شایسته ترین رطب را در سراسر امارات متحده عربی داراست , این خرماها بیشتر با شکلات و یا این که آجیل مالامال می شود و مزه و طعم شان زبانزد است .

این خرماها با اسم بتییل ( Bateel ) , که یکی برگزیدگان برندهای خرمای دبی است نیز شناخته میشوند . بدون شک خرمای دبی بهترین سوغاتی دبی است که از این شهر می‌توانید برای دوستان عزیز و آشناها خریداری فرمائید .
بوخور

همه با بوخور آشنا هستیم ; ماده ای که با بوییدنش به تنفسمان هنگام بیماری امداد می نماید . در دبی درختی به اسم آگار موجود است که از پوست تنه ی آن استعمال های متعددی می نمایند ; به عنوان مثال آن را می سوزانند و تحت عنوان عود از عطرش لذت میبرند و یا این که از آن بو می‌سازند و روغن می‌گیرند .
گلیم و تابلو گلیم بافت های پارسی

به حقیقت که گلیم بافت دست بافت اهل ایران در جهان نظیری ندارد , همین علتی شده برای دیگر کشورهای جهان که عملکرد نمایند گلیم بافت هایی مانند گلیم های اهل ایران ببافند .
شکلات شتری

در شرایطی‌که اهل میل کردن خوراکی های شیرین می‌باشید این نصیب منحصر شماست . شکلات های شیری دبی فراوان دوست داستنی است ; شکلات هایی که آن‌ها‌را با قالب های منحصربه‌فرد به صورت شترهایی کوچک در آورده اند و به شکلات شتری پر اسم و رسم گردیده اند .

این شترهای کوچک در اشکال و اقسام باکس های کوچک و بزرگ به فروش می رسند , در بعضی از این شکلات ها از شیر شتر به کارگیری کرده اند , ممکن است اشیاء و سوغات گوناگونی در‌این شهر بزرگ به چشمتان بخورد
بو های عربی

بو های عربی که در کشورهای عربی به فراوانی پیدا می شود بوی خاصی داراست و بشر را به دوران حکومت شاه های بزرگ عرب می‌برد . در‌حالتی که می‌خواهید سوغات لبریز آب و تابی برای آشنایانتان ببرید این بو ها شایسته ترین آیتم می باشند که از دکان های دبی به ارزش های عالی می‌توانید تنظیم فرمایید .
شمشیر

در دنیای امروزی مدرن خنجر و چاقو ها و ابزارهای جنگی مشابه به آنان جایی ندارند و احتمالا صرفا در بعضا مراسم و پای کوبی ها آن نیز به همراه خرقه هایی سنتی بتوان از شمشیر بهره مند شد ,
  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی