سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

نکات حیاتی هجرت به تایلند

تور تایلند یک کدام از دیدنی ترین و دوستداشتنی ترین تورهای مسافرتی برای ایرانیان و بلکه اکثری از گردشگر ها و جهانگردان است .

تورهای مسافرتی تایلند با داشتن مزایای زیاد برای جهانگردان و گردش گر ها موجب جذب بخش اعظمی از دوست داران از سراسر دنیا به‌این مرزوبوم شده‌است . به همین دلیل تایلند تحت عنوان یک کدام از کشورهای توریستی دنیا شناخته می شود . البته برای این‌که لذت بیشتری از هجرت با تور تایلند ببرید , بایستی چندین نکته قابل توجه در رابطه این مرز و بوم , مردمش و همینطور مساله مخنلف دیگر را در لحاظ بگیرید تا در طول اقامت در‌این مملکت با استعمال از تورهای تایلند بتوانید سوای هیچ جور اختلال یا این که دردسری از مهاجرت خویش لذت بیشتری ببرید .

به همین دلیل و با دقت به اهمیت نکات مهاجرت با تور تایلند سعی کردیم تا مهم ترین نکات ذی‌ربط را جمع آوری کرده و جهت شناخت هر چه بیشتر شما درین بخش به شما معرفی میکنیم :

 

1 . تایلند نقاط توریستی و توریسم زیادی دارااست که با تور تایلند میتوانید بر حسب رغبت مبادرت به رزرو هرمورد از آن‌ها کرده و چه بسا بارها از یک شهر یا این که یک حیطه دیدن فرمائید .

 

2 . جهت مسافرت به تایلند بایستی جهت دریافت روادیدِ تایلند مبادرت نمایید .

 

3 . پیش از مسافرت به‌این مرز و بوم با مطالعه جاذبه های توریستی و توریسم مقصد , خویش جهت استعمال از آن‌ها فراهم فرمایید . مثلا جاذبه های توریستی بانکوک , جاذبه های توریستی پوکت , جاذبه های توریستی پاتایا , جاذبه های ساموئی و غیره .

 

4 . در رابطه مساله سیاسی ( مثل شاه و فامیل سلطنتی تایلند و یا این که دولت آن مملکت ) به هیچ وجه حرف نکنید و کوچکترین بی احترامی نکنید . تایلندی ها بدین مساله دوچندان اساسی می‌باشند .

 

5 . به کار گیری از قاشق و چنگال اهمیت متعددی در تناول کردن طعام دارااست اما در‌این مرزو بوم از قاشق بیشتر جهت رساندن طعام

هجرت به تایلند

6 . بیشتر مردمان تایلند بودایی می باشند و راهب های بودایی و معبدها احترام خاصی در‌این سرزمین دارا‌هستند . لذا هنگام دیدار از معبدها به مقررات آن ها احترام بگذارید , خرقه پوشیده و مطلوب بر بدن داشته باشید , بی سر و صدا را رعایت نمائید , هنگام ورود به بخشهای اساسی محل پرستش درصورتی که که از شما مراد شد کفش یا این که دمپایی خویش را در بیاورید , حتما این کار را انجام بدهید .

. آب لوله کشی در بعضا از نقاط تایلند قابل شرب نیست لذا همت نمائید تا حد قابلیت و امکان از آب معدنی که در هتل ها , دکان ها و بعضی فروشگاه ها به فروش می رسند به کارگیری فرمائید .

 

8 . در تایلند می‌توانید جهت گشت و گذار در تراز شهر از مترو , اتوبوس , اتوبوس های BRT , ماشین کرایه ای و یا این که وسیله نقلیه سه چرخه ای بنام ( توک توک ( ( tuk tuk ) استعمال نمایید . توک توک در واقع وتورسیکلت های سه چرخه با فضای سرپوشیده می‌باشند و اکثری از مسافران تور تایلند از آن‌ها به کارگیری می نمایند . به دلیل آنکه سوار شدن به آنان تجربه ایست شادی بخش و نیز ارزان خیس از آژانس ها می‌باشند .

 

9 . شبها هنگام رجوع از مرکزها توریستی به هتل پاره ای مواظب باشید تا به اشخاص مست بر نخورید , به ویژه در پاتایا و بانکوک . متاسفانه بخش اعظمی از گردشگر های اروپایی و یا این که آمریکای شمالی ممکن است ضمن افراط در نوشیدن الکل , در کوچه و خایبان بحث براه بیندازند . تلاش فرمائید چه بسا الامکان به آنان نزدیک نشوید .

 

10 . تایلند کشوری است با امنیت مطلوب ولی به جهت این‌که جهانگردان و گردشگرانی از بخش اعظمی از نقاط دنیا به آن مسافرت می نمایند خوبتر است هنگام ورود به‌این میهن جواهرات و اسباب گرانبها با خویش حمل نکنید .

 

11 . حمل و به کارگیری مواد مخدر و چه بسا بعضی از داروها جرم سنگینی در تایلند داراست در این مورد تماما مواظب باشید .

داده ها مسافرت به تایلند

. بعضی از اغذیه فروشی های محلی در تایلند غذاهای قابل قبولی از نظر بهداشتی نمی فروشند . پیشنهاد میکنیم که از آنان طعام و خوراکی خریداری نکنید و در این باره به طور کامل مواظب باشید . خوشبختانه در تایلند نظیر بخش اعظمی از کشورهای توریستی دیگر اکثری از کافه ها , فست فودها و رستوران های میان المللی دارای شهرت دارنده شعبه میباشند که در صورت نیاز میتوانید به آنان رجوع نمایید از جمله : مک دونالد ( McDonald ) , برگر کینگ ( Burger King ) , کی اف سی ( KFC ) , ساب او ( Subway ) , پیزاهات ( Pizza Hut ) و . . .

 

13 . در اکثری از بازارهای محلی تایلند میتوانید از فروشندگان تخفیف بگیرید . از زنخدان زدن درین بازارها نترسید و در حالتی‌که وقت کافی داشتید بها های فروشندگان دیگر را هم بررسی نمایید . در غایت با پاره ای گشتن در بازارهای محلی می‌توانید اجناس متبوع خویش را با بها های مطلوب و ارزان خریداری نمائید .

در هیچ قوانینی به راز مردمان تایلند دست نزنید . رمز عضوی مقدس از تن آنهاست و با دست زدن به آن موجب عصبانیت آن‌ها را آماده می کنید!

 

15 . خوب تر است در شرایطی‌که که در فصل تاسبتان با تور تایلند هجرت می‌کنید , با خویش اسپری های حشره کش با خویش به همراه داشته باشید .

ه خوش‌یمن ها و بقیه حیوان‌ها عوارض زیادی طعام ندهید . در ضمن در صورتی در بیشه ها پیاده روی میکنید مراقب باشید که خوش یمن ها ناگهانی وسایل شما‌را ندزدند . ( اگر چه که‌این فرمان غالبا مضاعف کم حادثه می افتد )

 

17 . هنگام ورود به ماشین کرایه ای ها مراقب باشید که حتما ماشین کرایه ای متر را روشن نمایند و در حالتی‌که راننده ماشین کرایه ای - که غالبا با خوشرویی و محبت با فرنگی ها خلق می نمایند – به شما اظهار‌کرد که مکانی که میخواهید بروید بسته است , خوب تر است به صحبت های وی اعتنا نکنید و بعد از پیاده شدن

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • مدیر تور

نظرات (۱)

منتظر حضور شما در هلوکوک هستیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی