سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
فلال یک غذای خیابانی فوق العاده خوشمزه است که به راحتی طبخ می شود رستوران اپریشن فلافل دبی Operation Falafel با مقداری خلاقیت این فرمان پخت را یه خرده تغییر و تحول داده و این خوراک را بیشتر از پیش خوشمزه نموده است .

رستوران اپریشن فلافل دبی فرمان تهیه و تنظیم غذاهای سنتی عربی را به کار گرفته و مزه های مختلفی را خلق و خوی می نماید . در‌این رستوران میتوانید فلافل های خوشمزه بخورید و حمص و شاورمای اصیل را گوارا ی وجود فرمایید و در تور دبی یاد ای خوشمزه در کوچه پس کوچه های دبی برای خودتان رقم بزنید . در اپریشن فلافل حسابی به شکم خودتان برسید و غذاهای ارزان ارزش و باکیفیت بخورید و لذت ببرید .
تجهیزات رستوران اپریشن فلافل دبی Operation Falafel

وای فای بدون پول
صندلی دلخواه شما صندلی در فضای گشوده , صندلی بلند
قابلیت و امکان ارسال طعام
قابلیت و امکان پرداخت با کردیت کارت
قابلیت و امکان ورود صندلی چرخدار

در منوی رستوران اپریشن فلافل اشکال فلافل نظیر فلافل کلاسیک , فلافل شکم لبریز و فلافل پیتا موجود هست که به شایسته ترین صورت سرو می‌شوند . از سایر غذاهای منو می شود به شاورمای مرغ , شاورمای گوشت , فتوش و حموش اشاره نمود .
منوهای ویژه رستوران اپریشن فلافل دبی Operation Falafel

وگان
گیاهخواری
فاقد گلوتن
غذای حلال

در رستوران اپریشن فلافل دبی Operation Falafel می‌توانید عنواع غذاهای

مدیترانه ای
فست فود
لبنانی

را در خوشمزه ترین شرایط میل نمایید و از محیط صمیمی و مزه فوق العاده غذاها لذت ببرید ; رستوران اپریشن فلافل در وعده های غذایی ناشتایی , شام , ناهار , عصرانه فراهم پذیرایی از شما خواهد بود .

رستوران اپریشن فلافل دبی یک کدام از ارزانترین رستوران های دبی است که در مدل خودش دوست داران متعددی داراست ; برخورد عالی کارمندان از سایر عارضه ها محبوبیت این رستوران به شمار می‌رود .

 

اگر به آزمایش کردن غذاهای خیابانی عشق دارید و تناول کردن نخود شمارا اذیت نمی‌کند رستوران اپریشن فلافل یک کدام از شایسته ترین گزینش ها برای شما خواهد بود . یکی نکات مثبت این رستوران ارزش ذیل غذاهاش است که تماما مقرون به صرفه خواهد بود .
دسترسی رستوران اپریشن فلافل دبی Operation Falafel

این رستوران در حیطه جمیرا بیچ و خیابان الممشا دبی قرار گرفته است . حوزه‌ جمیرا بیچ ساحلی است و نمای فوق العاده ای از دریا را پیش روی شما قرار می دهد , البته این رستوران در کوچه پس کوچه های اطراف حوزه‌ جمیرا بیچ جای دارد و روءیت کرد صدق از دریا و حاشیه دریا ندارد .

در صورت نیاز میتوانید با این رستوران تماس حاصل نمایید و یا این که از روش وبسایت به صورت آنلاین طعام پیشنهاد بدید و یا این که میز رزرو فرمائید .

Address : Jumeirah Beach Residence , dubai 58523 , United Arab Emirates

گوشی تلفن : +۹۷۱ ۴ ۴۲۴ ۳۰۹۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی