سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

تور کیش یکی لبریز هیجان ترین سفرهای توریسم در کشور‌ایران می‌باشد . هر ساله جمعیت متعددی به خواسته تفریح و سرگرمی با هواپیما به کیش مسافرت می کنند قبلا کیش علاوه بر مقصدی تفریحی و توریسم , مقصدی تجاری هم بودکه این فرمان اشخاص متعددی را به مراد رونق بخشیدن به کسب و کارشان تشویق می‌کرد تا برای خرید کالاو پوشاک به صورت بخش اعظم بدین جزیره مسافرت کنند . جنبه تجاری دوچندان اندکی دارااست و بیشترین هجرت گردشگران به مراد تفریحی و سرگرمی صورت می پذیرد , حضور در پیکار های بشاش شبانه , دوچرخه سواری در محیطی آهسته , تماشا از بوستان دلفین و بوستان طیوران کیمیا , ‌غواضی و پاراسل , سافاری و اکثری دیگر در محیطی ارگانیک و خوشگل قابلیت پذیر می‌باشد . این فرمان با گذشت زمان سبب ساز شد گردشگران تمرکز و پول خویش را برای همین مورد ها صرف کنند و دیگر مشابه سالاهای قبلی عشق ای برای حضور در بازارهای نا مرتب و مالامال زرق برق ندارند .
تور کیش زمانی با تغییر و تحول جور حضور گردشگران مواجه شد بعضا صاحبان کسب و شغل های بازاری به ندرت متوجه شدند دیگر سود متعددی از فروش مال عایدشان نمی شود و استارت به تغییر‌و تحول فن نمودند و یا این که بعضی از آنان به بخش ها آزاد دیگری برای تجارت کوچ نمودند . این مسائل سبب شد ایرانیان هم برای کارها تجاری و اقتصادی بازار به ناحیه ای دیگر مهاجرت کنند . هنوز به صورت قطعی , فقط مقصد توریسم پذیرفته نشده است و افرادی که برای خرید به‌این جزیره برای خرید با تیتر گردشگران تور کیش مهاجرت می نمایند . کشور‌ایران هفت ناحیه آزاد تجاری و صنعتی داراست ک عبارتند از : کیش , قشم , چابهار , ارس , انزلی , اروند و ماکو . جزیره کیش به صورت بیضی است و بین دیگر جزیره‌ها خلیج عجم اصلی ترین جزیره هست از دیرباز برای مورد ها بازرگانی در میان هندوستان و میان النهرین و کشور ایران کاربری دارد.

آبادانی بخش ها آزاد دیگر کشورمان و همینطور به دلال سیاسی دیگر , ۴ ناحیه آزاد دیگر از از کشور‌ایران را به قطب اقتصادی و فعال تبدیل کند . از این رو بخشها آزاد خرمشهر , ماکو , انزلی و ارس مجاز به خرده فروشی محصول شدند و این مورد تاثیر بی واسطه بر خرده فروشی در جزیره کیش داشت اکثری از تجار دیگر تمایلی نداشتند از حیطه کیش با ارزش بالا خرید کنند و ترجیح می دادند در ناحیه ای خلوت خیس و ارزان خیس دست به خرید بزنند . این زمینه همینطور سبب ارتقا قاچاق از کلیه بخشها آزاد شد که خویش ضربه ای به اقتصاد بازاریان حیطه کیش بود . به دلایلی که ذکر کردیم به مرور به توری ارزان ارزش خیس برای کسانی شد که قصد تفریح داشتند . زمانی که قطب اقتصادی به بخش ها آزاد دیگر انتقال یافت و قاچاق ارتقا یافت از شمار مسافرانی که برای کسب درآمد به‌این جزیره می رفتند مضاعف کاسته شد . این فرمان موجب کاهش هزینه حمل نقل در جزیره کیش شد . بخش اعظمی از ایر لاین ها تصمیم گرفتند برای ارتقا درآمد و سود مطلوب تخفیفاتی را در حیث بگیرند یا این که بعضی بلیط های خویش را به پروازهای چارتر اختصاص دهند . همان طور که مشهود است امروزه با بلیط های چارتر ارزان و یا این که چه بسا تورهای ارزان و تور لحظه نهایی کیش بدین جزیره ارزان خیس از قبلی مهاجرت کرد .
در همین گیر و دار که کیش درسمت قطب تفریحی و برگزاری تور کیش پیش میرفت و جمهوری اسلامی ایران با تحریم های متعددی مواجه بود رفته رفته مسئولین و سرمایه گذاران متوجه مجال های شغلی نو دیگری در‌این جزیره شدند . اما نا گفته نماند بخش ها آزاد تجاری با قابلیت و امکان های خوب برای تجارت و شرکت ها بزرگ و معافت از مالیات و ردوبدل های مالی آیتم مضاعف خیر برای رابطه ها بین المللی شناخته شده است.


تور کیش لحظه آخری :
اکثریت براین باورند که تورکیش لحظه پایانی حتما قیمتی مطلوب و مقرون به صرفه داراست و تمامی روزه و در همگی سا‌عتها مو جود می‌باشد البته در حقیقت اینطور نیست . تور کیش لحظه آخرین وقتی در حقیقت صحت دارد که بتوان بر طبق نرخ پروازهای مطلوب که در پایانی لحظات معلوم می‌گردد و همینطور تخفیف های هتل ها به کارگیری کرده و پکیج خیر و خوبی را به مسافران تحت عنوان تورکیش لحظه پایانی سفارش بخشید .
تور کیش ارزان قیمت :
در زمینه‌ی هتل های دو و سه ستاره بوده که مسلما در بخش اعظم موردها با دقت به وضعیت مکانی و توع سرویس ها هتل که به مهمان ها ارائه میدهد متعدد بوده نمی توان در تورکیش ارزان ارزش پیرو هتل های مختص و عالی از نگاه وضعیت مکانی و خدماتی بود و فقط برای اشخاصی مورد به کارگیری قرار میگیرد که برای اقامت در‌پی مکان خاصی نمی باشند و صرفا هزینه برایشان اصلی است .
تور های کیش مناسب و آفردار :
این مسئله از تورهای کیش دربرگیرنده همه هتل ها از دو تا پنج ستاره بوده که باتوجه به نرخ اعلام شده بوسیله هتل ها برای روز ها یگانه تحت عنوان آفر هست و مسافران میتوانند هرازگاهی از هتل های پنج ستاره با نرخ هایی دوچندان مختلف و زیر در بعضا از روز ها به کار گیری نمایند .
تور به کیش لاکچری :
هتل های گران‌قیمت مشتمل بر هتل های پنج ستاره و پنج ستاره تاپ است که در‌این تورها مسافر تنها به اقامت در هتل پنج ستاره با سرویس ها خوب و تجهیزات رفاهی مطلوب گزینش می شود و غالبا هزینه بالاتری را نسبت به تورکیش برای هتل های معمولی خیس را خواهد داشت .
هتل ها و تور کیش با تمام جوانب مثبت که مضاعف نیز مد نظر گردشگران میباشند معایبی دارا هستند .

 

  • ۹۸/۰۸/۱۹
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی