سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

هتل کروانسرای لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره است که در ناحیه توریستی لارای آنتالیا واقع شده‌است . هتل کروانسرای لارا قسمتی از هتل های زنجیره ای کروانسرای است که شعبه لارای آن در حیطه فراوان خیر و خوبی واقع شده , به گونه ای که مسافت آن تا مراکر خرید کمتر از 1 کیلومتر , تا فرودگاه آنتالیا حدود 10 کیلومتر و تا راءس شهر آنتالیا حدود 12 کیلومتر هست . در‌حالتی که در هتل کروانسرای لارا اقامت داشته باشید در کمتر از نیم ساعت میتوانید به حیطه سابق آنتالیا و یا این که فرودگاه آنتالیا برسید .
ساختمان هتل کروانسرای لارا به حالت U تاسیس شده است و دارنده دکورا سیون پیچیده و امروزی میباشد . حاشیه دریا منحصربه‌فرد هتل کروانسرای لارا حدود 110000 مترمربع مساحت داراست و اتاق های هتل کروانسرای لارا چیدمان و پباده سازی سوپر امروزی دارا هستند و با رنگ های ملایم تزئین گردیده اند . هر اتاق هتل کروانسرای لارا علاوه بر یک بالکن منحصر به فرد با چشم انداز ای از دریای کاسپین و حاشیه دریا منحصر به فرد , با کاناپه های چرمین , تلویزیون کاغذ تخت , ماهواره و فریزر مجهز گردیده اند . هتل کروانسرای لارا دارنده 575 اتاق بوده و پارکینگ هتل کروانسرای لارا هم برای میهمان ها هتل بدون پول است . هتل کروانسرای لارا چه بسا یک اسکله منحصربه‌فرد در حاشیه دریا دارااست . در کنار دریا کروانسرای لارا می‌توانید از کافه ی ساحلی و تخت ها و صندلی هایی که اختصاصی استراحت و آفتاب به چنگ آوردن مهیا گردیده اند به کارگیری فرمائید و آبمیوه و نوشیدنیهای دیگر میل فرمائید . یک شهر بازی برای کودک ها در هتل کروانسرای لارا درنظرگرفته شده که دربرگیرنده مملکت بازی , کلوپ خردسالان با سرگرمی های متنوع و یک استخر با سرسره های گوناگون میباشد . استخرهایی هم برای بزرگسالان در هتل کروانسرای در حیث گرفته شده‌است . علاوه بر بازی های آبی‌رنگ گوناگون , زمین بازی فوتبال , تنیس و گلف نیز برای دوستداران تهیه و تنظیم شده‌است .

طراحی هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel که به صورت U تاسیس شده است , مینیمالیستی است . این هتل حدود 110000 مترمربع کنار دریا منحصر داراست و فاصله‌اش از فرودگاه آنتالیا Antalya Airport تنها 10 کیلومتر است . برای رفتن به راءس شهر آنتالیا بایستی حدود 12 کیلومتر را بپیمایید . در شرایطی‌که که خودتان خودرو دارید خوب تر است بدانید که‌این هتل پارکینگ مجانی در اختیارتان می گذارد .
کلیه اتاق‌ها در هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel دارنده یک بالکن مخصوص میباشند که چشم‌انداز زیبایی به دریای خزر و کنار دریا منحصربه‌فرد هتل داراست . دکورا سیون اتاق‌ها فوق امروزی پباده سازی شده و نور و روشنایی خویش را نیز از محیط خارج می گیرند . در هر اتاق یک صندلی راحتی چرمی و تلویزیون ال سی دی با قابلیت و امکان اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای نهاده شده‌است . مینی‌بار داخل اتاق هم هرروز مالامال می شود .
اسکله هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel از کنار دریا اختصاصی‌اش تا دریای کاسپین کشیده شده‌است . در آنجا یک کافه توشه ساحلی هم موجود است که دعوت شدگان می توانند درحال استراحت آبمیوه موردعلاقه خویش را هم میل نمایند .
در هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel بچه‌ها یک دنیای ویژه برای خودشان دارا هستند و میتوانند در یک نمایشگاه سرگرم‌کننده , یا این که کلوپ بچه‌ها با گونه های بازی‌ها و یا این که استخر منحصربه‌فرد با تعدادی سرسره لحظات سرگرم‌کننده‌ای را بگذرانند . اما استخرهای جداگانه‌ای هم برای بزرگسالان موجود است .
در کنار طیف وسیعی از ورزش‌های آبی‌رنگ , هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel زمین‌های ورزشی برای فوتبال , تنیس و مینی گلف اختصاص داده است . همینطور مدعوین میتوانند در راءس مجهز اسپای هتل توسط وان آبگرم , سونا و خزینه سنتی راحت نمایند .
در هتل کروانسرای لارا Kervansaray Lara Hotel رستوران‌های گوناگون با غذاهای مدیترانه‌ای , لاتین و آسیای شرقی موجود هست که میتوانید غذای موردنظرتان را پیشنهاد دهید . همینطور یک رستوارن با سرو غذاها به صورت کمد هم درین هتل درنظرگرفته شده شده‌است .

رستورانهای هتل کروانسرای لارا :

در هتل کروانسرای لارا خوشمزه ترین غذاها از شایسته ترین آشپزهای فی مابین المللی عالم در یک رستوران حیاتی و 3 رستوران الاکارته جدا برای شما مهیا آمده است . رستوران الاکارته هتل کروانسرای غذاهای مدیترانه ای , آمریکای لاتین و شرق آسیایی را سرو می نماید . یک رستوران منو باز نیز در هتل کروانسرای لارا فراهم ی پذیرایی از شما میباشد . *AQUAMARINE RESTAURANT : غذاهای فی مابین المللی , ناشتایی - ناهار - شام - گنجه کودک ها - نواختن پیانو در هنگام سرو شام *OPAL LATIN A LA CARTE RESTAURANT مجسم کردن یک شب لاتین اعتقاد نکردنی *CORAL FAR EASTERN A LA CARTE RESTAURAUNT پباده سازی شده بر طبق فلسفه شرق به دور *FLUOTITE MEDITERANEAN A LA CARTE RESTAURANT تجربه یک شب افسانه ای در فضای مدیترانه ای *YURUK TENTتجربه چشیدن از غذاهای اصیل و سنتی ترکی در فضای گشوده
بارهای هتل کروانسرای لارا :

این هتل ترکیبی از خدمت دهی رنگارنگ و متنوع باکیفیت , آبمیوه ها و تنقلات در بارها , تراس داخلی و فرنگی که هرمورد پباده سازی اختصاصی خویش را دارا هستند را به شما ارائه می دهد . *RESTAURANT BAR *LOBBY BAR *PANTRY BAR *AQUA BAR *BEACH BAR *AGAT BAR *VITAMIN BAR *NIGHT CLUB & BAR OPEN AIR DISCO & BAR
سرگرمی ها و برنامه های هتل کروانسرای لارا :

شما می توانید از تعطیلات خویش با تماشای کارتون های درگیر کننده , کار های ورزشی و اشکال ورزش های آبی‌رنگ , مکتب غواصی در زمان زمان روز و نمایش برنامه کودک های شبانه و اجرای آهنگ زنده در زمان شب لذت ببرید . گونه های برنامه های تفریحی برای خردسال ها و بزرگسالان به صورت جدا در هتل کروانسرای لارا اجرا می شود . هر روز برنامه های تفریحی منحصربه‌فرد امروز از روش تابلوهای متفاوتی که در تراز هتل کروانسرای لارا موجود است آگهی می شود .

اینترنت در هتل کروانسرای لارا :

در زمان تعطیلات خویش نیازی نیست عمل های کسب و کار خویش را انقطاع نمائید , شما می‌توانید نیازهای اینترنتی و پیگیری شغل های روزمره تان را در وب کافه هتل کروانسرای لارا انجام دهید که به صورت انحصاری برای شما مجانی است .
اتاقهای هتل کروانسرای لارا :

اتاق های متفاوت هتل کروانسرای لارا امکان ظرفیت از 1 تا 5 نفر را دارااست . در شرایطی که تعداد شما بسیار است و می خواهید همه در یک اتاق اقامت داشته باشید حتما به همیاران ما اطلاع دهید تا اتاق Family Room برای شما گرفته شود . پباده سازی اتاقهای هتل کروانسرای لارا اگرچه امروزی است ولی در آن چینش معمولی مستعمل و توقع تماشا اتاق های گران‌قیمت و آنچنانی را در هتل کروانسرای لارا نداشته باشید . همینطور در مینی توشه اتاق های هتل کروانسرای لارا آبمیوه های الکلی سرو نمی‌شود . استعمال از مینی توشه به طور کلی برای مشتریانی که از سرویس ها All Inclusive به کارگیری می نمایند بدون پول است .
هتل کروانسرای لارا برای چه اشخاصی مطلوب است؟

هتل کروانسرای لارا بخشی از هتل های 5 ستاره ارزان بها در ناحیه لارا است که سرویس ها UALL ارائه میدهد . به همین منظور همواره مسافران متعددی از کشور‌ایران در‌این هتل وجود دارا‌هستند . وجود خیل عظیم مسافران اهل ایران در هتل کروانسرای لارا معایب و مزایای اختصاصی به خویش را داراست . از مزایای آن این است که با اقامت در هتل کروانسرای شم تنهایی نخواهید کرد . در لابی هتل مدام تورلیدرهای متفاوت از آژانسهای متعدد نشسته اند و تورهای روزمره و شبانه کوتاه مقطع را به شما توصیه میدهند . رفتن به‌این تورها با بقیه هموطنان احتمال دارد برای شما خوشایند باشد . از جهت دیگر ممکن است در هتل کروانسرای لارا هر دسته آدمی با هر تیپ و ذوق و سلیقه و فرهنگی ملاحظه کنید , که‌این این مورد ممکن است برای بعضا از هموطنان خوشایند نباشد .
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی