سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

در این نصیب شما داده ها ما یحتاج خویش را در امر بوستان های آبی رنگ آنتالیا بدست خواهید آورد . تور آنتالیا از جمله تورهایی است که مسافران آن در بالا به قصد به کار گیری از تفریحات و ورزش های آبی رنگ به‌این شهر قشنگ هجرت می نمایند . شما برای به کارگیری از تفریحات آبی‌رنگ در آنتالیا بایستی به سواحل آنتالیا و یا این که پارک های آبی آنتالیا بروید . دراین مکان بوستان های آبی‌رنگ آنتالیا را اسم خوا‌هیم پیروزی و داده ها ضروری را در اختیار شما قرار خواهید بخشید .


به طور کلی یکی‌از دارای شهرت ارین و اما دوستداشتنی ترین تفریحاتی که در شهر آنتالیا می توان اسم پیروزی به کار گیری از بوستان های آبی رنگ است . بخش اعظمی از اشخاص قبلی از مسافرت به آنتالیا صرفا با بوستان های آبی رنگ آنتالیا شناخت دارا‌هستند و برای استعمال از تفریحات آبی‌رنگ به‌این شهر مسافرت می نمایند . البته این نکته هم دارای اهمیت است که جاذبه های آنتالیا فقط در بوستان های آبی رنگ این شهر خلاصه نمی‌شود .
بوستان های آبی‌رنگ آنتالیا – بوستان آبی‌رنگ آکوا آنتالیا

بوستان آبی‌رنگ آکوا یک کدام از بزرگ ترین بوستان های آبی رنگ آنتالیا است که در جنوب غربی آنتالیا واقع است و در حاشیه دریا زیبای مدیترانه جای‌دارد . این بوستان آبی رنگ تجهیزات فراوانی داراست از جمله استخر اختصاصی برای کلیه سنین خردسالان و بزرگسالان , آهنگ , تفریحات متعدد , رستوران ها , مغازه ها و مملکت جالب دلفین ها .
بوستان آبی رنگ آکوا در مرزو بوم ترکیه , شهر زیبای آنتالیا , حیطه لارا , خیابان موراد پاسا قرار اعطا کرد . این بوستان پر اسم و رسم ترین بوستان آبی‌رنگ آنتالیا بین گردشگران آنتالیا است که برای همه سنین مطلوب است و شما دیگر نیازی نیست نگران خردسال ها خویش باشید .

بوستان آبی‌رنگ آکوا لند آنتالیا بالاترین استاندارد های جهانی را دارااست و اشکال تجهیزات و فضاهای حتمی را برای تفریح و وقار در خویش جای داده است .

 

پارک آبی رنگ ریکسوس پرمیوم تروی


بوستان آبی رنگ ریکسوس پرمیوم تروی یک کدام از شایسته ترین بوستان های آبی رنگ آنتالیا است که در حیطه بلک آنتالیا واقع است . این بوستان آبی‌رنگ در هتل ریکسوس پرمیوم جای‌دارد و تا راءس شهر آنتالیا 50 کیلومتر مسافت داراست این بوستان آبی‌رنگ تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر مسافت دارااست . این بوستان آبی‌رنگ به دلیل بالا بودن تجهیزات تفریحی و رفاهی برگزیدگان شهربازی آنتالیا به حساب آورده می شود . این بوستان آبی‌رنگ در یک هتل 5 ستاره قرار گرفته است .
در صورتی‌که شما برای اقامت خویش هتل ریکسوس پرمیوم را گزینش نکرده اید نگران نباشید با پرداخت هزینه محل ورود می‌توانید به‌این بوستان وارد بشوید از تفریحات دارای هیجان این بوستان لذت ببرید . از جمله شایسته ترین و جالب ترین مواقعی که در‌این هتل می توان از آن اسم موفقیت ساختمان بلند تروجان , سرسره , آبشار , وسایل بازی مضاعف متنوع , دلفین ها و گیت اصلی…
بوستان آبی‌رنگ ددمان

بوستان آبی‌رنگ ددمان یکی دیگر از بوستان های آبی رنگ آنتالیا است که از دوست داستنی ترین بوستان های آبی رنگ آنتالیا است . عوارض متعددی برای این دوستداشتنی موجود هست از جمله خدمت از آنتالیا بدین بوستان است که خاطر مسافران را از نگاه رفت وآمد بدین بوستان راحت نموده است . این بوستان آبی رنگ در حوزه‌ لارا قرار گرفته است که در شرق آنتالیا است .
این بوستان در زمینی به مساحت 6500 متر مربع ایجاد شده است و 23 سرسره کوچک و بزرگ دارااست و رودخانه امواج با 350 متر ارتفاع , استخرهای گوناگون و بزرگ و کوچک داراست . اطراف این بوستان آبی رنگ پر‌از درخت ها و بیشه های انبوه است که زیبایی خارق العاده این به‌این بوستان داده است . این بوستان آبی‌رنگ برای همگی سنین مطلوب است برای خردسالان تا بزرگسالان!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی