سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
تور آنتالیا تنها به اقامت در هتل های گران قیمت و به کار گیری از تجهیزات و تفریحات جان دار در سواحل شنی قشنگ محدود نمی‌گردد بلکه در‌این شهر جاذبه های دیگری هم وجود دارا هستند که مراجعه به آن‌ها می‌تواند تجربه ای بکر و منحصربه‌فرد برای گردشگران تور آنتالیا به همراه داشته باشد . تله کابین آنتالیا ( Antalya Olympos Teleferik ) یک کدام از توسعه یافته ترین جاذبه های این شهر است که هواداران صحنه های جالب و دیده اندازهای قشنگ را از دریا به عرش منتقل می نماید . با ما همراه باشید تا درباره‌ی این اتومبیل کابلی بیشتر بدانید .


تله فریک الیمپوس یا این که خودرو کابلی آنتالیا

تله کابین آنتالیا تماشای سواحل جالب ناحیه کمر , دریای شمال , جزیره‌ها و بخشها اطراف را از ارتفاعی بیش تر از 2300 متر آماده کرده و ترکیبی منحصربه‌فرد از دریا و کوه را ارائه میدهد . این تله کابین مراجعه کنندگان را به نوک کوه Tahtali که از مرتفع ترین قله های توروس در خط ساحلی جنوب ترکیه میباشد منتقل می نماید و مناظری دیده نواز درمقابل دیدگان آنها قرار میدهد . تله فریک الیمپوس آنتالیا که از جاذبه های توریسم ترکیه به شمار میاید در حوزه‌ کمر و بوستان ملی بیداقلاری واقع شده و از طولانی ترین تله کابین های جانور در مجموعه کشور ها سبز است . اگه در تور آنتالیا قصد دارید در شهر توریستی کمر اقامت فرمائید تجربه شگفت انگیز گردش با تله کابین از دریا به افق را از دست ندهید .

در حیطه ای که تله کابین آنتالیا در آن قرار گرفته برف , خورشید , سواحل شنی و دریا گرد نیز آمده اند و مناظری دیده نواز تولید نموده اند .

 

این تله کابین که از جاذبه های توریسم آنتالیا است با طولی بیش تر از 4هزار متر تا طول 2365 متری بالا می‌رود و شما می‌توانید در مسیر تله فریک منظره پانوراما به سواحل جنوب غربی مدیترانه داشته باشید و از صخره های سنگی , بیشه های کاج , آب های فیروزه ای و درختان دست نخورده لذت ببرید . همینطور می‌توانید در زمان مسیر عکس هایی قشنگ تحت عنوان یادگاری از این تجربه فراموش نشدنی بگیرید .


در ساخت تله کابین الیمپوس همگی استانداردهای جهانی و نکات ایمنی رعایت شده و کابین های آن با گنجایش 81 نفر دوچندان امن و بزرگ می‌باشند . ارزش بلیط تله فریک برای بزرگسالان 33 یورو و برای کودک ها 7 تا 12 سال 16 . 50 یورو میباشد کودک ها 0 تا 6 سال هم به صورت مجانی میتوانند از این تله فریک استعمال نمایند . گردشگران و دوست داران به تماشای مناظر اطراف از نقطه ای مرتفع کلیه روزه از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر میتوانند بدین مکان مراجعه کرده و با استعمال از تله کابین که از جالب های آنتالیا میباشد به نوک کوه بروند .
  • ۹۸/۱۰/۰۳
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی