سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
همانطور که می‌دانید آنتالیا از شهرهای ساحلی حوزه‌ مدیترانه است که تفریحات آبی رنگ و ساحلی آن آوازه فراوان متعددی دارا‌هستند . غواصی هم از شایسته ترین تفریحات شهرهای ساحلی است در صورتی‌که شما هم به غواصی در تور آنتالیا عشق و علاقه دارید سفارش میکنیم با ما همراه باشید تا شمارا با تورهای ویژه غواصی در آنتالیا که درین شهر اجرا می شود آشنا نماییم .
 

غواصی یک روزه در آب های مدیترانه

در صورتی شما از علاقمندان غواصب در آب های گرم میباشید این تور یکی‌از شایسته ترین تعیین های است . تور غواصی در آب های مدیترانه به طور معمول از ساعت 9 صبح تا 6 عصر ارتفاع می‌کشد و شما هنگامی حدود 8 ساعت را در تور سپری خواهید کرد . در زمان این 8 ساعت شما 2 توشه باطن آب میروید و غواصی را با یک تیم ماهر تجربه خواهید نمود . این تور یکی شایسته ترین تورهای غواصی در آنتالیا است و به شدت به علاقمندان سفارش می شود .

در شرایطی‌که از غواصان ماهر نیستید به هیچ عنوان نیازی به نگرانی نیست زیرا لیدرهای تیم غواصان ماهر می‌باشند و به شما یاری می نمایند همینطور لیدرهای غواصی به لهجه انگلیسی هم علاوه بر ترکی احاطه دارا هستند و نیازی به نگرانی ندارید . ضمنا ابلاغ این نکته هم لازم است که شما از درب هتل به تیم ملحق می‌شوید و بعداز پایان تور به درب هتل خواهید آمد .

در صورتی 24 ساعت پیش از برگزاری تور از کمپانی در آن پشیمان شدید قابلیت و امکان کنسل رزرو شما موجود هست و تما هزینه به شما عودت می شود . در تور غواصی آنتالیا یک وعده ناهار هم به شما خواهند بخشید و برای کمپانی در آن نیازی به نگرانی از بابت محدودیت سنی نیست 

غواصی در حوزه‌ بلک آنتالیا

تور غواصی در حوزه‌ بلک آنتالیا به صورت محرمانه اجرا می شود و هزینه بالاتری نسبت به تورهای گروهی دارااست . تور غواصی حوزه‌ بلک حدود 7 ساعت است که قبلی از ساعت 8 صبح آغاز می شود . در تور غواصی بلک شما همراه با شایسته ترین مربیان غواصی در آنتالیا به درختان و دریای بکر آنتالیا می‌روید و دنیای بی سابقه ذیل آب را بی مسافت بازدید میکنید .
مربیان غواصی حیطه بلک به لهجه های ترکی , انگلیسی و آلمانی احاطه بی نقص دارا‌هستند و علاوه بر غواصی , قایق سواری را هم تجربه خواهید نمود . امکاناتی که‌این تور به شما می‌دهد از بی نقص ترین و باکیفیت ترین تجهیزات غواصی است .

در‌این تور خدمت تردد برای شما به مقصد هتل فراهم است و یک وعده ناهار هم به شما می دهند . چنانچه که تور شما به هر عاملی کنسل شود از جمله نا مساعد بودن موقعیت جوی‌بار هزینه بدون نقص برگشت خواهد شد . در‌این تور هم در صورتی‌که که 24 ساعت پیشین از برگزاری پشیمان شدید هزینه عودت داده خواهد شد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی