سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

جاهای جذاب قشم کم نیستند , جزیره قشم یکی‌از کم بخشها توریستی دنیاست که نیز جالب های تاریخی دارااست و نیز جاذبه های ارگانیک . مکانهای جالب قشم را می‌توان به دو دسته‌ی تاریخی و ارگانیک تقسیم کرد . چاهکوه قشم , قلعه پرتغالی ها قشم , بازار دیر باز قشم و . . . از جمله دیدنیهای قشم میباشند که برای علاقه‌مندان به مورخ مناسب‌اند . البته قشم یک کدام از عجیب‌ترین جزیره‌ها خلیج عجم از لحاظ ارگانیک است! مساحت قشم نسبت به بقیه جزیره ها خلیج عجم فراوان دوچندان است ; عمده‌ی این مساحت را بخش ها جالب قشم تشکیل داده‌اند . از جمله جاذبه های ارگانیک قشم می‌توان به بیشه حرا قشم , حاشیه دریا طلایی قشم , دره ستارگان قشم , جزیره هنگام قشم , جزیره‌ها ناز قشم , کنار دریا سیمین قشم , غار خربس در قشم و . . . اشاره نمود .
برای این که از زمان کوتاه خویش در هجرت شایسته ترین به کارگیری را ببرید , نیاز به برنامه‌ریزی دارید ; برنامه‌ریزی عالی و ظریف نیز تنها وقتی نتیجه ها می‌گردد که مقصد موردنظرتان را عالی بشناسید! کارشناسان توریسم کی هجرت , کلیه چیز در رابطه قشم را در مقاله راهنمای مسافرت به قشم برایتان آورده‌اند . با مطالعه‌ی این مقاله جاهای جالب قشم را بیشتر بشناسید و سفری خوب تر را تجربه فرمایید .
درصورتی که قرار باشد صرفا یکی مکان‌های تاریخی قشم را معرفی کنیم , اسکله­‌ی تاریخی بندر لافت شایسته ترین تعیین ما خواهد بود ; به این دلیل که که‌این اسکله­‌ی قشنگ , قدمتی به ارتفاع عمر کشور‌ایران داراست و شناسنامه‌­ی این حیطه به شمار می­‌رود . اسکله‌ی بندر لافت , از زمان مادها , هخامنشیان و ساسانیان باقی ‌مانده است و طولی به ‌اندازه‌ی ۱۳۰ متر دارااست .

این جزیره­‌ی قشنگ با سواحل جذاب , جاذبه‌های تاریخی و مرکزها خریدِ شیک و مدرنِ خویش , شایسته ترین گزینه­ برای یک مهاجرت عالی است . در تور چارتر قشم , دیدن درّه‌ی مشهور به درّه‌ی ستارگان را از دست ندهید . محلی‌ها معتقدند هنگامی که یک ستاره به زمین سقوط کرده این درّه شکل‌گرفته است . قشم سرشار از جاذبه است , اینجا مملکت افسانه‌هاست . دره ستارگان به‌عنوان شاهکار کم‌نظیر فضای سبز , در اداره یونسکو به ثبت رسیده و مثل این گونه های زمین‌شناسی را صرفا می‌توان در میهن ایالات متحده یافت . به اعتقادوباور گذشتگان و بومیان این جزیره , این دره با افتادن یک ستاره از عرش این چنین تاسیس شده است و مبنی بر همین اعتقاد و باور بود که‌این اثر ارگانیک به دره ستارگان مشهور شد . مسیر مشاهده از دره با سنگ‌چین مشخص‌شده و در محل ورود دو صخره‌ی بزرگ به‌عنوان دروازه قرار داده شده‌است . داخل دره ستون‌هایی را بازدید می کنید که طول متعددی دارا‌هستند و صورت خیره کننده صخره‌ها بدون شک شما‌را متعجب خواهد کرد! برای رفتن به بالای صخره‌ها و تماشای دره از نمای بالا می بایست بعداز دنبال کردن مسیر سنگ‌چین و وصال به یک دوراهی , از مسیر بی واسطه عبور کرده و از روش پله جان دار , بر فراز صخره‌ها بروید و علاوه بر لذت بردن از این صحنه , به‌صورت حرفه‌ای عکاسی فرمایید . شب‌های این دره فراوان ترسناک است! به‌طوری‌که عده‌ای می گویند شب‌ها اشباح و جن‌ها به‌این محل می‌آیند! به همین علت ساعت‌ها مشاهده برای این دره را از ساعت 8 صبح تا غروب آفتاب در لحاظ گرفته‌اند . قابل ذکر است ازآنجایی‌که این دره نتیجه ها زحمات میلیون ساله‌ی فضای سبز است , براین اساس بایستی به‌خوبی از این محل نگهداری کنیم تا این اثر ارگانیک بی‌نظیر را از دست ندهیم!

تور قشم نوروز 99

جزیره‌ قشم یک کدام از شهرهای دوست داستنی و پرطرفدار کشور‌ایران است که از کلیه نقاط دنیا گردشگران و مسافران بی‌شماری را به خویش جذب مینماید . این جزیره با مرکزها خرید و بازارهای سنّتی و امروزی خویش , به یکی قطب‌های تجاری سرزمین تبدیل شده . گردشگرانی که‌این جزیره را برای مسافرت تعیین می‌نمایند , به علّت وجود بازارهای متنوّع برای خرید هدایا , سوغات و یا این که کالاهای مورد نیاز , در تعیین خویش مبتلا سردرگمی می گردند . بازار قشم یکی‌از مهمترین مرکز ها خرید درین جزیره است ; بازار قشم یک بازار سنتی است که میتوان در آن اشکال اجناس فرنگی را با هزینه ای دوچندان مطلوب یافت . یکی عمده‌ترین عارضه ها مهاجرت به جزیره ی قشم , خرید در قشم است . بازار جزیره قشم همواره پر‌از گردشگرانی است که برای خرید به قشم مسافرت و بازار خرید قشم را برای خرید هر ساله گزینش کرده‌اند . شایسته ترین زمان برای خرید در قشم رابطه‌ی مستقیمی با شایسته ترین زمان مسافرت به قشم دارااست . معمولاً در فصل‌زمستان جزیره قشم آب و هوای مطلوبی دارااست و زیاد خلوت است! در حالتی که صرفاً به قصد خرید به قشم هجرت میکنید , پاییز و فصل زمستان را گزینش نمائید . بازارهای قشم مضاعف متنوع‌اند , این بستگی به شما داراست که میخواهید چه چیزی را چطور بخرید! برای شناخت بیشتر شما با بازار های قشم , 10 مورد از شایسته ترین بازارهای قشم را به تفصیل معرفی کرده‌ایم , با تلاوت این مقاله می توانید خوب تر تصمیم بگیرید که از کدام بازار خرید نمائید . بازار های قشم مدام دوست داران خویش را داشته‌اند ; بازارهایی نظیر بازار درگهان جزیره قشم , بازار ستاره قشم , بازار سنتی قشم , بازار خرقه قشم , پاساژ ستاره قشم و . . . بخشی از شایسته ترین بازارقشم و شایسته ترین پاساژهای قشم میباشند . شایسته ترین مرکزها خرید در قشم همواره صاحبخانه مسافران عزیز از سراسر مملکت می‌باشند .

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی