سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

میدان تکسیم یک کدام از دوست داستنی ترین و مهم‌ترین مکان های استانبول میباشد که اکثری از مرکزها توریسم و مرکز ها خرید و جالب های استانبول در حوالی آن جای‌دارد به همین عامل اکثری از مسافران تور استانبول هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول را برای اقامت خویش گزینش می‌کنند.

  از مهم‌ترین مناطقی که در اطراف میدان تکسیم قرار دارا هستند می شود به خیابان استقلال و کاخ توپکاپی و … اشاره نمود, از طرفی با دقت به وضعیت و اهمیت این میدان دسترسی و وسایل نقلیه همگانی نیز در آن بسیار زیاد میباشد که سبب راحتی مسافران در رفت و آمد های آنان می گردد.

در صورتی شما نیز قصد هجرت به استانبول را دارید با ما یاور گردید تا شما‌را با هتل های در حدود میدان تکسیم آشنا نماییم. هتل دیوان استانبول هتل دیوان یک کدام از شایسته ترین هتل های 5 ستاره استانبول میباشد که در اطراف میدان تکسیم قرار گرفته میباشد.این هتل جمعا 191 اتاق داراست که پباده سازی داخلی و چینش آن نیز بسیار دیده گیر میباشد.اتاق های این هتل همه تجهیزات رفاهی از پاراگراف تلویزیون, سیستم گرمایشی و سرمایشی, سیستم ضد تحریق و.. داراست.

این هتل تجهیزات دیگری از پاراگراف باشگاه ورزشی, رستوران ژاپنی, رستوان های ترکی, سونا, گرمابه ترکی و… میباشند همینطور رفت و آمد از این هتل به مرکز ها تفریحی و توریسم استانبول نیز بسیار شل میباشد حتی برخی از آنان را می‌توانید پیاده بروید.این هتل همینطور تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر مسافت داراست. هتل تکسیم گونن تکسیم گونن یک هتل 4 ستاره با 157 اتاق میباشد که همه اتاق های آن امکاناتی همچون ماهواره, تلویزیون, سشوار, مینی توشه و… را دارااست و تا خیابان استقلال صرفا چندین گام مسافت داراست.از سایر تجهیزات آن می شود به استخر و سونا , رستوران و… میباشد.ناشتایی هتل نیز از ساعت 7 تا 13:30 سرو می گردد.

 از گزاره جاذبه های توریسم در حدود این هتل می قدرت تنگه بسفر, کاخ دلمه باغچه, ساختمان بلند گالاتا و … اشاره نمود.از طرفی زیرا وسایل حمل و نقل همگانی در‌این میدان بسیار زیاد و بدون نقص میباشد رفت و آمد به بقیه قسمت های این شهر نیز شل میباشد.این هتل از شایسته ترین هتل های حوضه میدان تکسیم میباشد. این هتل از پاراگراف هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول که هوا داران اکثری نیز داراست. هتل مارمارا هتل مارمارا یک کدام از شایسته ترین هتل های 5 ستاره استانبول میباشد که روئت کرد بی نقص به میدان تکسیم و خیابان استقلال دارا است.این هتل جمعاً 388 اتاق دارااست و همگی اتاق های آن تلویزیون, وای فای, کف پوش پارکت و…داراست.رستوران این هتل غذاهای بسیار متنوع و دربین المللی داراست.

 بدانید تماس تلفی از این هتل به کشورهای خاصی بدون پول میباشد و در اطراف جاذبه های توریسم ای مانند کاخ دلما باغچه و فرودگاه آتاتورک قرار گرفته میباشد. هتل گرین بوستان تکسیم گرین بوستان یک کدام از هتل های 4 ستاره میباشد که 181 اتاق دارااست در مسافت 20 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار گرفته میباشد و از گزاره هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول میباشد.این هتل همینطور تا متروی میدان تکسیم 3 دقیقه مسافت دارااست و دسترسی آن به حمل و نقل همگانی بسیار راحت میباشد.از مهم‌ترین جاذبه های توریسم که در نزیکی آن قرار دارا‌هستند نیز می شود به کاخ توپکاپی و مسجد آبی رنگ اشاره نمود. هتل میدتاون استانبول این هتل یک کدام از هتل های نزدیک میدان تکسیم استانبول که در مسافت ای نسبتا نادر از میدان و پایانه متروی تکسیم جای دارد.میدتاون 80 اتاق دارااست و از پاراگراف هتل های خوب حریم میدان تکسیم میباشد.همینطور به راءس خرید جواهد نیز نزدیک میباشد و دسترسی به آن با مترو بسیارراحت میباشد.از تجهیزات آن نیز می شود به وای فای, تلویزون و ماهواره, سشوار و رستوران و کافه و… اشاره نمود.

 این هتل در حوالی جاذبه های تفریحی ای مانند ساختمان بلند گالاتا, دلماباغچه و… قراردارد. تایتانیک سیتی این هتل 183 اتاق دارااست و یک کدام از شایسته ترین هتل های 4 ستاره استانبول میباشد.تجهیزات رفاهی این هتل بسیار مطلوب و بدون نقص میباشد و سرویس ها اضافی مانند اتوکشی و… با هزینه برایتان انجام خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی