سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

در حالتی که از آن دست از اشخاص می باشید که دوست دارید مدام و تمامی جا حتی‌در هجرت با ماشین خودتان کارهایتان را انجام دهید یا این که برای دیدن جاذبه‌های متفاوت شهر و مملکت مقصد خودتان رانندگی نمائید، شایسته ترین رویکرد اجاره خودرو در تور کیش میباشد. از آن‌جایی که قابلیت حمل خودرو با هواپیماهای مسافری به کشورهای دیگر نیست، سیستم اجاره خودرو گرفتاری ماشین داشتن مسافران در شهر و مرزو بوم مقصد را حل نموده است.

 

خوشبختانه کمپانی‌های اجاره خودرو در سراسر جهان وجود دارا هستند و اکثر وقت ها آنها در فرودگاه شهر مقصد غرفه‌هایی دارا هستند که شما می توانید از به عبارتی بدو ورود خودرو در دست داشته باشید. اجاره خودرو در کشورهای فرنگی شرایطی داراست که در‌این راهنما قرار میباشد بخوانید.

تاریخچه اجاره خودرو

 

خیلی از قدمت سرویس اجاره خودرو در عالم نمی‌گذرد و حدود صد سال پیش بود که برای اولی توشه فردی به اسم ساندرز در ایالات متحده تصمیم گرفت خودروی خویش را به تجار و گردش گر‌ها بدهد و با نصب کیلومتر شمار، معیاری برای اخذ پول انتخاب کرد. هنگامی این ایده ساندرز به توشه گرد هم آیی وی در بیش تر از 21 ایالت ایالات متحده کمپانی اجاره خودرو فعال‌ساز‌ی کرد و بعد ها کمپانی حریف وی یعنی جیکوبس وارد این عرصه شد.

علاوه بر ایالات متحده در انگلیس هم کمپانی اجاره خودرو به اسم Godfrey Davis روش ‌اندازی شد که ابعاد شرکت کرایه خودرو یوروکار آن را خریداری کرد. امروزه یورو فعالیت یکی‌از معتبرترین کمپانی‌های کرایه خودرو در سراسر عالم میباشد که در شهرهای متعدد کشور‌ایران هم فعالیت می کند.

طرق اجاره خودرو

 

شما می توانید هم به طور حضوری و هم به طور آنلاین خودرو کرایه فرمائید. اینترنت‌وب سایت شرکت‌های کرایه خودرو به شما این قابلیت را میدهند تا پیش از رفتن به مرزو بوم مقصد، با وارد کردن اسم شهر، تاریخ و برهه زمانی دوران کرایه خودرو، خودروهای جانور در آن شهر را ملاحظه کنید. برای کرایه آنلاین خودرو هم مایحتاج میباشد داده ها مدارکی مثل سند‌طومار میان‌المللی با دست کم اعتبار 1‌سال و گذرنامه را وارد فرمائید و فرد تقاضاکننده نباید سنش کمتر از 22 سال باشد.

تور قشم نمایندگی‌های کمپانی‌های کرایه خودرو در فرودگاه‌ها، قربت جاذبه‌های توریسم و مرکزها شهر وجود دارا هستند و چنانچه شما بخواهید خودرو را به طور حضوری کرایه نمائید، با ارائه مدارک و اخذ هزینه نماینده کمپانی‌ها این فعالیت را برای شما انجام خواهند اعطا کرد.

مدارک مایحتاج برای اجاره خودرو

 

کمپانی‌های اجاره خودرو هنگام کرایه دادن خودرو، مدارک و ضمانت‌هایی را از فرد اجاره کننده اخذ می‌نمایند تا در شکل زخم دیدن خودرو در برهه زمانی دوران اجاره، مدارک ما یحتاج برای جبران زیان را در دسترس داشته باشند. مدارکی که بایستی در اختیار داشته باشید را بخوانید:

 

    کامل شدن فرم ویژگی ها افراد حقیقی و واقعی و حقوقی

    ارائه گواهینامه رانندگی میان‌المللی

    اصل روادید و گذرنامه تقاضاکننده

    پرداخت هزینه اجاره خودرو

    ارائه مدرک یا این که وجه عیب گیری برای بازگرداندن خودرو و ضمانت جرائم احتمالی ( واحد سنجش وجه انتقاد دریافتی برای ضمانت بسته به سیاست کمپانی‌های متعدد متعدد میباشد.)

شاید روزی حالت حمل خودرو با قطار به درد شما هم بخورد.

گواهینامه فی مابین‌المللی داشته باشید

 

یکی‌از وضعیت کرایه خودرو در آن سوی مرز این میباشد که گواهینامه فی مابین‌المللی داشته باشید. فی مابین‌المللی کردن گواهینامه مراحل پیچیده‌ای وجود ندارد و در صورتیکه شما در مرز و بوم خودتان گواهینامه داشته باشید می توانید آن را به گواهینامه فی مابین‌المللی تبدیل نمائید. برای به دست آوردن گواهینامه دربین‌المللی یک ساله، گواهینامه اهل ایران شما می بایست دست کم 31 روز اعتبار داشته باشد و برای اخذ گواهینامه میان‌المللی سه ساله، گواهینامه اهل ایران بایستی سه سال اعتبار داشته باشد.

 

قبل از هجرت اعتنا داشته باشید که مهلت مدرک‌طومار شما به انتها نرسیده باشد. پس از آخر اعتبار گواهینامه در میان‌المللی تمدید نمیشود و شما می بایست برای تمدید آن به مرکز ها کانون‌های جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهموری اسلامی جمهوری اسلامی ایران مراجعه‌نمایید. به همین عامل میباشد که مسافران از گواهینامه در میان‌المللی سه ساله بیشتر از یک ساله استقبال می‌نمایند. سند‌طومار فی مابین‌المللی در 180 مرز و بوم جهان اعتبار داراست.

 

درین راهنما، کل جزئیات و فرآیند اخذ گواهینامه در بین المللی را برای شما توضیح داده‌ایم.

اجاره خودرو عمل راحت و مفیدی میباشد

 

بعضا اشخاص بهترین تورهای داخلی دوست دارا‌هستند در زمان هجرت، خودشان در اختیار گرفتن کارها را به دست داشته باشند؛ یعنی هر جایی که دلشان می خواهد نگه‌دارا‌هستند و با هر سرعتی که دوست دارا‌هستند، رانندگی نمایند. اجاره خودرو شایسته ترین آیتم برای این نوع اشخاص میباشد. در‌این راهنما با چگونگی کرایه خودرو پاره ای آشنا شدید. چنانچه گشوده هم دراین باره پرسش یا این که مشکلی دارید، به طبع در قسمت ایده ها به البته اعلام فرمایید.

  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی