سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

افرادی که علاقه مند به خرید لپ تاپ هستند، تمایل دارند با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید کنند. با وجود برندهای مختلفی که در بازار ارائه می شود، انتخاب کار سختی است. هر کدام از برندها خصوصویات ویژه ای دارند که ممکن است در انتخاب ما تاثیرگذار باشد. در این مطلب قصد داریم تا دو برند لنوو و هواوی را بررسی کرده و بگوببم که لپ تاپ لنوو بهتر است یا هواوی؟ در ادامه با ما همراه باشید.

مقایسه لپ تاپ لنوو و هواوی

برای مقایسه دقیق این دو برند، بهتر است عواملی مانند کیفیت، قیمت، تنوع محصول، خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر بگیریم. با دانستن این ویژگی ها تصمیم گیری برای خریداران آسانتر می شود.

 لپ تاپ لنوو باکیفیت است یا هواوی ؟

در حال حاضر تنوع زیادی از محصولات هر دو برند در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خریداران کمی سخت و پیچیده می کند. در هر دو برند لنوو و هواوی هم می توان محصولات با کیفیت را مشاهده کرد و هم لپ تاپ هایی که از کیفیت پایین تری برخوردارند. اما با این حال باز هم می توان بین آنها مقایسه دقیق تری را انجام داد.

 

با توجه به افزایش تورم برخی از وارد کنندگان لپ تاپ سعی می کنند تا لپ تاپ های ارزان تر را به فروش برسانند در حالی که از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیستند! با این حال باید با توجه به قیمت لپ تاپ، سعی کنید تا بهترین و باکیفیت ترین آنها را خریداری نمایید.

 

لپ تاپ لنوو

معمولا قیمت لپ تاپ لنوو در بازار کمی پایینتر از سایر برندهای معروف می باشد اما از کیفیت خوبی برخوردار است. اما به دلیل تبلیغات کمتر نسبت به برندهای مطرحی همچون ایسوس مشتریان راغب به خرید آن نیستند.

 

به عنوان مثال، بین دو لپتاپ Asus R542UN و Lenovo Ideapad 330 که از نظر مشخصات شبیه به یکدیگرند، قیمت لپ تاپ ایسوس بیشتر است.

لنوو یکی از فعال ترین شرکت ها در تولید لپ تاپ است که سال آینده عرضه کننده لپ تاپ‌های نسل جدید چیپ اینتل می باشد. پردازنده نسل دوازدهم اینتل در سری جدید لپ تاپ های لنوو قرار می گیرد.

قبل از این لنوو لپ‌تاپ هیبریدی، یوگا Duet 2021 را به بازار معرفی کرد که سیستم‌عامل ویندوز 11 در آن استفاده شده است.

 

لپ تاپ هواوی

هواوی یکی از شرکت‌های مطرح جهانی است که علاوه بر تولید گوشی های پیشرفته موبایل و لوازم جانبی، لپ تاپ های حرفه ای را نیز به بازار عرضه می کند. هواوی در حوزه لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌ها نیز موفق عمل کرده است. محصولاتی با نام تجاری MateBook یکی از همین تولیدات است. در حال حاضر در کشورهای مختلف جهان می توانیم لپ تاپ های هواوی را ببینیم.

این برند در کشور ما محصولات خود را در دو گروه MateBook X Pro و MateBook D عرضه کرده است که سری X Pro لپ‌تاپ‌های خاص و پرطرفدار هواوی هستند اما در قیمت های پایین تر می توان از سری MateBook با تنوع بیشتر، استفاده کرد.

 سری MateBook X Pro 2020 که طرفداران خاص خود را دارد، با ابعاد 14 اینچی خود از پردازنده‌های نسل دهم اینتل بهره گرفته و نمایشگرهای لمسی با رزولوشن 3K دارد. این محصول زیبا دارای گرافیک Nvidia MX250 و حافظه SSD از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت می باشد.

همچنین هواوی در مجموعه اولترابوک های خود از فناوری‌ HUAWEI Share استفاده کرده که امکان ارتباط NFCرا برای به اشتراک گذاری اطلاعات با گوشی هوشمند به کاربر می دهد.

برای خرید تمامی محصولات هووای به نمایندگی های این برند مراجعه کنید.

 

تنوع لپ تاپ لنوو بیشتر است یا هواوی ؟

با این که مدت زمان زیادی نیست که هواوی لپ تاپ های خود را به بازار معرفی کرده است اما در همین مدت کوتاه توانسته رتبه دوم بازار لپ‌تاپ چین را از آن خود کند. طراحی زیبا، سیستم عامل ویندوز و قابلیت های پیشرفته از عوامل موفقیت این برند در بازار لپ تاپ می باشد.

نسل جدید لپ‌تاپ هوآوی Matebook X نمونه بارز موفقیت این برند در تولید لپ تاپ های حرفه ای است. مدل Huawei Matebook X Pro اولین لپ‌تاپی است که مانند گوشی از فناوری Fullview استفاده می‌کند. به هر صورت در حال حاضر محصولات هواوی نیز مانند هر برند دیگری از تنوع خوبی برخوردار است. شرکت هواوی قصد دارد تا نسل جدید لپ تاپ های هیبریدی را با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید روانه بازار کند. در این صورت لپ تاپ های جدید قادر به اجرای برنامه های اندروید خواهند بود!

همچنین این شرکت با معرفی لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2021 جای خود را در میان صاحبان کسب و کار باز کرد. به طوری که این مدل با سخت افزار قدرتمند و ظاهر زیبا یکی از موفق ترین نسخه های پرفروش این شرکت می باشد.

در لیست محصولات هر دو برند لنوو و هواوی می توان انواع مختلفی از لپ تاپ ها را مشاهده کرد که هر یک کارایی خاص خود را دارد.

تنوع لپ تاپ های لنوو و هواوی شامل موارد زیر می شود:

لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ های کاری

لپ‌تاپ های معمولی

لپ‌تاپ های لمسی

لپ تاپ های باریک و ظریف

البته در حال حاضر تنوع محصولات لنوو در بازار بیشتر است. همچنین لنوو از نظر گارانتی، تنوع بیشتری دارد! به طوری که یک محصول آن دارای گارانتی های مختلف است که از تنوع قیمتی مناسبی نیز برخوردار است.

گارانتی های آوات، لایف، سازگار، حامی، IRG و امرتات، شرکت هایی هستند که لپ تاپ های لنوو را ضمانت می کنند.

اگر قصد خرید لپ تاپ با کیفیت را دارید، توصیه می شود با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید بهترین گزینه کنید. با کمی بررسی می توانید بین هر دو برند لنوو و هواوی یکی از مدل ها را با کارایی مورد نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

 

 

 

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی