سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

قیمت تورهای استانبول ارزان در فصل های گوناگون کلی تفاوت می کند ، برای نمونه در فصل بهار بها کمی بالاتر می رود که البته این فرمایش به سبب استقبال بسیاری از افراد از تور استانبول نوروز ninety eight است که اتفاق می افتد ، ولی برای این که بتوانید استانبول در فروردین را متفاوت تر از سال های پیش تجربه کنید و البته از کل مهم تر ارزان تر از سال های پیش در هنگام ایام عید به این شهر سفر کنید می بایست از تورهایی که در میانه ها بهمن ماه در اخیتار شما قرار می دهد بهره ببرید چرا که در این زمان که به نوعی موعد های اولیه ارائه تورها است کسان به سبب عدم آگاهی از ارائه این تورها استقبال ناچیز تری متعلق به ها می کنند که البته این فرمایش در این موعد کاملا طبیعی است.

 

 

اما هر چه که به فروردین ماه کم و بیش می شویم پیشباز افراد نیز بیشتر می شود و شمار افرادی که منظور سفر می کنند بالاتر می رود که دقیقا همین فرمایش سبب می شود تا قیمت تورها افزایش پیدا بکند ، پس برای این که از تورهای ارزان تر و مقرون به صرفه تری برخوردار شوید بهترین پیشه خرید این تورها در اوایل تا اواسط بهمن ماه است ، البته شما میتوانید با مراجعه به سایت شبکه آگاهی رسانی طلا،سکه و ارز طهران از قیمت لحظه ای لیر ترکیه با تازه شوید ولی در فصل های ناچیز گردشگر یعنی شروع پاییز و زمستان زیاد افت خواهد کرد البته نکته دارای اهمیت اینجاست که در فصل کریسمس و شروع سال نو میلادی فصل شلوغ استانبول تورها گرانتر می شوند و مجدد بعد متعلق به روند نرمال خویش را طی خواهد کرد و جستار بعدی درباره بها مناسب تور برگزیدن ایرلاین برای سفرتان است که در حال آماده این گردآور با پروازهای آتا ، ماهان ، ایران ایر ، اطلس گلوبال و ... همکاری می کند که برای پروازهای خارجی مثل ترکیش می توانید پکیج تور خود را تغییر دهید ، وانگهی شما می توانید در صفحه تعرفه تور های استانبول لیستی از به روزترین های قیمت ها با ایرلاین های گوناگون ، همینطور تعداد شب متفاوت را به راحتی نگریستن نمایید و اینکه بدانید که نرخ تمامی تورها به چهره روزانه رسیدگی و تغییر می کند و شما در قبال گزینش تور از آژانس ما خدماتی هم اخذ می کنید که اگر شما سفرهای انفرادی و خارج از تور را انتخاب کردید شامل این خدمات نخواهید شد که در پیوسته به آن خواهیم پرداخت .

اگر رهسپار شهر استانبول با بوده باشید قطعا می دانید که قسطنطنیه اسم کهن شهر استانبول ( Istanbul ) بوده که در سررسید امپراتوری روم شرقی قرار داشته که بعده ها با تصرف امپراتوری عثمانی به نام های " اسلامبول یا استانبول " تغییر اسم پیدا کرده است و مهمتر اینکه بزرگترین و مهمترین شهر در میانی شهرهای توریستی ترکیه و وانگهی مرکز فرهنگی و تاریخ آن هم به احصاییه می رود و انگیزه شهرت آن از لحاظ جفرافیایی این است که تنگه بسفر مایه شده که نیم آن در ناحیه اروپایی ترکیه و نیمه دیگرش در نصف آسیایی قرار بگیرد و این شهر به انگیزه تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول بسیار مورد توجه گردشگر ها و جهانگردان در تور استانبول ارزان از سراسر عالم قرار گرفته است ، شما گردشگران عزیز قبل از اینکه تصمیمی برای خرید تور این شهر داشته باید داشته باشید بدک نیست اطلاعات خود را در باره این شهر که به زیبایی مدرنیته را با تاریخ و سنت های گوناگون یکپارچه کردن  کرده را کامل تر کنید الی با دیدی متفاوت تر اقدام به شروع سفر به این شهر دیدنی نمایید و اینکه مهم است بدانید که جامعه استامبول شهری است که تلفیقی از دانش و تاریخ را به زیبایی در خود گنجانده است که از نمونه های بارز آن می طاقت به جاذبه هایی اعم از : مسجد پادشاه ستوده تر ، تنگه بسفر ، ایاصوفیه ، کاخ توپکاپی ، قصر دلمه باغچه ، کلیسای چورا و ... اشاره نمود و این ویژگی تلفیق زیبای تاریخ و مدرنیته مایه شده که جذابیت های متنوعی برای گردشگران از سراسر دانشمند پس از رویت این مناظر داشته باشد و به جرات می طاقت گفت که جزو گزینش های نخست هر مسافری برای سفر خارجی می باشد و ضمنا شما برای وارد شدن به این جاذبه ها باید مبلغی مبنی بر ورودی به این مکان ها بپردازید .
سفر به استانبول خیلی فراتر از بازدید از دیرینکده و مسجد و رفت و آمد بین دو قاره ست. با این که تصویر کلیشه ای از استانبول به عنوان شهری که در دو قاره اروپا و آسیا پیمان گرفته بی نهایت جذابه ولی استانبول بیش از هر چیزی به نزاکت آمیزه ای اش معروفه.

رد پای تاریخ، بازمانده های یک امپراطوری باشکوه، مناظر شهری و طبیعت خاص، و فرهنگی که تاثیرات متعددی از نقاط مختلف جهان گرفته، تمامی استانبول رو به یک مقصد شگفت انگیز و منحصر به فرد تبدیل می کنه.
سفر به استانبول، تور استانبول یا سفر شخصی

اینکه با تور استانبول سفر کنید بهتر است، یا جداگانه بلیط بخرید و هتل رزرو کنید به عوامل زیادی پیوستگی دارد. ممکن است تصور کنید که اگر خودتان بلیط بخرید و هتل استابول رزرو کنید، سفرتان ارزان‌تر می‌شود. ولی آیا واقعا این طور است؟

در پاسخ باید بگویم که بله، ممکن است ارزانتر شود، در صورتیکه وقت، حوصله و اعصاب فولادین داشته باشید. می‌پرسید چرا؟ باید بگویم که برای رزرو هتل از سایت‌های خارجی باید مسترکارت داشته باشید. اگر مستر کارت داشته باشید که هیچ، اگر نه باید فرآیند طولانی،زمانبر و هزینه‌بر مستر کارت را طی کنید تا بتوانید از سایت‌های بیگانه هتل رزرو کنید. اگر بخواهید از سایت‌های ایرانی هتل رزرو کنید، شدنی است که هتل باره نظرتان را نتوانید پیدا کنید.

در تورهای استانبول چه بسا هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما واقعا از بسیاری از دردسرها و فرآیندهای اداری راحت می‌شوید و یک سفر آسان و بی‌دغدغه خواهید داشت. به خصوص برای سفر استانبول که قرار است کلی به شما خوش بگذرد و یک تجربه ناب حیات را برایتان بسازد. از راه لینک ذیل می‌توانید به تمام تورهای استانبول آرشین پرواز دسترسی پیدا کنید.

اگر بخواهید صحیح و کامل به این پرسش استجابت بدهم و کل چیز را در این مورد بدانید، می‌توانید به نوشتار خرید ارزان در استانبول مراجعه کنید. اما به طور کلی باید بگویم بهترین سررسید سفر به استانبول برای خرید زمانی است که حراج باشد،  برای اینکه بدانید حراج استانبول چه زمانی است و چه وقت می‌توانید خرید ارزان در استانبول داشته باشید، کافی است به موارد زیر توجه کنید.

    بهترین موعد حراج خرید در استانبول و مهم‌ترین حراج‌های آن هنگام کریسمس تا ثانویه، مناسبت‌های خاص به خصوص عید فطر و عید قربان است.
    بسیاری از برندها در استانبول کلکسیون‌های فصلی دارند، فلذا در انتهای فصل تا شروع کلکسیون دوباره، حراج گونه ها قبلی را دارند و احد از زمان‌های خوب برای خرید در استانبول، همین حراج‌های فصلی فرجام فصل‌هاست.
    حراج زمستانه در استانبول از اواسط دسامبر و اوایل ژانویه آغاز می‌شود. تخفیف‌ها در این موعد از ۳۰% آغاز می‌شود و عموما به ۵۰% می‌رسد، حتی در مورد برخی از برندها این عدد به ۷۰% هم می‌رسد. حراج تابستانه هم از اواخر خرداد تا اوایل مرداد می‌باشد.

کلیتی از هزینه‌ سفر به استانبول

ما در یکی سایر از مقاله‌های تارنگار به طور کامل به مخارج سفر به استانبول پرداخته‌ایم، کافی است به مقاله خرج های سفر به استانبول مراجعه کنید. من در این راهنمای سفر به استانبول تنها یک همگی برای شما مشخص می‌کنم. برای اینکه بتوانید بهتر برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کنید، پیش از هر چیز باید این را مشخص کنید که به دنبال یک سفر ناچیز خرج و ارزان هستید، یا سفر لوکس و گران. من در دو بخش این هزینه‌ها را برای شما مشخص می‌کنم.
هزینه سفر ارزان به استانبول

برای سفر ارزان به استانبول سه تقسیم اصلی وجود دارد که باید مد نظر داشته باشید. اما به صورت کلی می‌توانم به شما بگویم که آذر، دی و بهمن ارزانتز+ین فصل‌ها برای سفر به استانبول هستند، چراکه در این فصل هتل‌ها زیاد ارزانتر از سایر فصل‌ها هستند.
۱- بلیط ارزان استانبول

اگر به پیگیری سفر ارزان هستید، باید یک پرواز ارزان استانبول را پیدا کنید. بلیط‌ چارتر و بلیط های لحظه آخری معمولا ارزانتر از بلیط‌های سیستمی هستند. در سایت آرشین پرواز شما با ۱۰ دقیقه وقت قراردادن یا به راحتی می‌توانید فهرست بلیط های استانبول را ببینید و بلیط های چارتر و لحظه آخری را برگزیدن کنید.
۲- هتل ارزان استانبول

برای اینکه بتوانید هزینه‌های اقامت در استانبول را تفریق دهید، چند نکتۀ ساده و مهم هستی دارد که من به ترتیب برای شما روشنگری خواهم داد.

    برزن هتل: بها هتل لغایت مرز زیادی به این ارتباط دارد که هتل در کدام قسمت شهر پیمان گرفته است. به طور کلی هتل‌های ناحیه آسیایی استانوبل ارزان‌تر از هتل‌های تقسیم اروپایی استانبول هستند. بنابراین اگر می‌خواهید در هزینه‌های هتل در استانبول صرفه جویی کنید، بهتر است به هتل‌های محله استقلال یا آکسارای مراجعه کنید لغایت هتل‌های برزن تکسیم.
    اواخر پاییز و اوایل زمستان به استانبول سفر کنید: درست است که استانبول در این فصل سرد استف اما قیمت هتل‌ها خیلی مناسب‌تر از بهار و پاییز است. اگر می‌توانید با برودت کناره بیایید، به راحتی می‌توانید یک سفر ارزان به استانبول داشته باشید.
    رزرو هتل در استانبول پیش از سفر: اگر هتل خود را خیلی زودتر از سفر رزرو کنید، در هزینه سفر خود خیلی صرفه جویی کردید. به بخش رزرو هتل در استانبول در تقسیم هتل خارجی راز بزنید و مناسب‌ترین هتل را برای سفر خویش پیدا کنید

 

مطالب مرتبط:
  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی