سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

مشهد یک کدام از شهرهای زیارتی سیاحتی جمهوری اسلامی ایران است که به واسطه ی حضور بقاع امام رضا ( ع ) , هر ساله صاحبخانه بیش تر از ۲۰ میلیون توریست است . یکی مهمترین قسمت های مسافرت به مشهد مقدس برآورد قیمت تور مشهد مقدس است که دست اندرکاران متعددی آن را پایین تاثیر قرار میدهد . در پی داده ها اضطراری برای رئیس هزینه ی هجرت به شهر مشهد مقدس را ارائه خوا هیم اعطا کرد .

اعم از عواملی که بر ارزش تور شهر مشهد مقدس تاثیر گذار است , زمان مسافرت به شهر مشهد است . هر ساله بالغ بر ۳۰۰ میلیون زائر برای زیارت ثامن الحجج , به‌این شهر مسافرت می نمایند و در همگی فصول سال شهر مشهد مقدس صاحب خانه مسافرین است . البته شهر مشهد مقدس در بعضی مناسبت ها , نا مرتب خیس از دیگر روزها است به طوریکه در تعطیلات نوروز و روزها تعطیل سال , همینطور در روز ها برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان و شهید شدن امام رضا (ع) این شهر بیش تر از پیش نامرتب است .
و به طورکلی در بیشتر روز ها سال آب و هوای آن مطلوب مهاجرت است البته در فصل‌زمستان با دقت به سرد شدن هوا از تعداد مسافران کاسته میشود و شما قابلیت و امکان مسافرت ارزان خیس به شهر مشهد را خواهید داشت , با دقت بدین نکته که بعضا هتل ها تخفیفات ویژه ای را برای این زمان از سال در لحاظ می‌گیرند .
برای مسافرت به مشهد مقدس خط مش های مختلفی موجود است و میتوانید با هواپیما , قطار , ‌اتوبوس و یا این که وسیله‌ی فردی مبادرت به مهاجرت فرمایید و تعیین جور هجرت بستگی به میزان دارایی ای که شما در حیث گرفته اید دارااست .
ارزش بلیط هواپیما از تهران به مشهد مقدس با اعتنا به زمان هجرت از ۶۸ هزار تا ۵۶۰ هزار تومان است و برای بقیه شهرها از ۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان .
ارزش بلیط قطار از تهران به مشهد مقدس از ۴۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان

کمترین هزینه برای اتوبوس است که از شهر تهران حدود ۳۲ هزار تا ۶۸ هزار تومان و برای بقیه شهر ها ۲۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان .
در شرایطی که قصد مسافرت فردی به شهر مشهد را دارید , از مزایای این دسته مسافرت می شود به آزادی فعالیت , راحتی و طرح ریزی متناسب با حالت خویش اشاره نمود . مخارج مهاجرت تماما در اختیار خودتان است این‌که بخواهید سفری ارزان داشته باشید یا این که گران‌قیمت و مجلل!
اما پیشنهاد ی ما به شما هجرت با تور شهر مشهد است ; از آن جا که رفتن بدین شهر زیارتی و ولی تفریحی , با تور خیلی به صرفه خیس و راحت خیس است و شما دیگر گرفتاری ی جستن محل اقامت و وسیله تردد را نخواهید داشت .
چنانچه قصد مهاجرت با تور شهر مشهد را دارید , به طورکلی تورهای شهر مشهد مقدس برای ۲ شب و ۳ روز و یا این که ۳ شب و ۴ روز برگزار میگردد . اکثرا تور مشهد مقدس هوایی و در بعضا مورد ها نیز زمینی اجرا می شود .
ارزش تور مشهد مقدس هوایی با اعتنا به زمان خرید تور , تاکسی هواپیمایی و مسافرتی و کلاس هتل و جور اتاق انتخابی برآورد می شود که هزینه معمول تور شهر مشهد برای ۲ شب و ۳ روز از 300 هزار تومان تا 800 هزار تومان می‌باشد .
بها تور شهر مشهد مقدس زمینی با دقت به این که بیشتر مسافرت زمینی به مشهد مقدس با قطار صورت میگیرد , با اعتنا به مدل قطار , زمان خرید تور , آژانس هواپیمایی و مسافرتی و کلاس هتل و جور اتاق انتخابی برآورد می شود که هزینه معمول تور شهر مشهد مقدس برای ۲ شب و ۳ روز از ۱۷۰ هزار تومان تا ۵۶۰ هزار تومان می‌باشد .
برای اقامت در شهر مشهد مقدس مورد های فوق العاده متنوعی موجود است که‌این بستگی به شما داراست که قصد اقامت در هتل لاکچری و مجلل را دارید یا این که اقامتی ارزان؛ گزینه های مختلفی از جمله هتل، هتل آپارتمان، خانه، اتاق و حسینیه را پیش روی خود دارید. و می توانید با توجه به بودجه ای که برای اقامت در نظر گرفته اید از ارزان ترین یا گران ترین شان را انتخاب کنید.

علاوه بر مواردی که اشاره شد، در سفر به مشهد یکسری هزینه های شناور هم وجود دارد که در سفر خود لازم است آنها را هم لحاظ کنید؛ از جمله هزینه‌ های خورد وخوراک، هزینه های تفریح ، هزینه‌های سوغاتی  و هزینه‌های حمل و نقل در مشهد.

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • مدیر تور

نظرات (۱)

ایشالا امسال میخوام برم مشهد جایی هست به صورت آنلاین ثبت نام کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی