سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

تور مشهد کجا بریم؟

بعد از زیارت مقبره امام رضا ( ع ) , برای توریسم در شهر مشهد مقدس آیتم های متعددی را پیش رو دارید ; بوستان ها , مرکزها تفریحی , مکان های تاریخی , بقعه و آرامگاه بزرگان , بوستان های آبی‌رنگ و طبیعتگردی . 

 

 

در بین جاذبه ها و مکان های تاریخی شهر مشهد مقدس گنبد هارونیه , چهارطاقی زمان هور , چهار گلشن , مکتب عباسقلی خان اعم از مکان های مورد تماشا گردشگران است .
همینطور می توان از آرامگاه بزرگانی زیرا فردوسی , خیام , عطار نیشابوری , آرامگاه خواجه ربیع , آرامگاه خواجه اباصلت , مهدی اخوان ثالث و نادرشاه افشار مشاهده کرد .
همینطور مشهد مقدس منزل های تاریخی متعددی دارااست که منزل ملک , منزل توکلی , منزل پیشه وران و فرهنگسرای پردیس از این دست مکان ها میباشند .
همان گونه که گفتیم شهر مشهد مقدس بوستان ها و تفرجگاه های بخش اعظمی دارااست که میتوانیم در شهر مشهد مقدس به بوستان نماینده قانونی آباد , بوستان ملت , گلشن گیاهشناسی , بوستان کوهسنگی و بوستان ملی شهر مشهد مقدس رمز بزنیم .
علاوه بر این برای تفریح می‌توانیم سراغ بوستان های آبی‌رنگ مشهد مقدس برویم ; گروه های تفریحی زیرا مرزو بوم خورشید , موج های غران و بوستان ساحلی آفتاب که در جور خویش بی نظیرند و می‌توانند برای توده های از صمیم قلب و خانوادگی سرشار از هیجان باشند .
در بین مکان های تفریحی طرقبه شهر مشهد و شاندیز شهر مشهد فراوان مشهور می‌باشند و نیز این‌که هواداران متعددی داراست . 


شهر مشهد اعم از شهرهای پر بازدید میان ایرانگردان است و تور شهر مشهد مقدس پرمسافرترین تور داخلی است که همواره نا مرتب و لبریز مسافر است .
مشهد مقدس بخاطر وجود ضریح امام رضا ( ع ) همواره یک کدام از هدف های هجرت است که اکثر زمان ها برای زیارت ضریح آن حضرت , به شهر مشهد مسافرت می نمایند . البته آنچه که پس از زیارت بقاع امام رضا اعتنا گردشگران را به خویش جلب می نماید , جاذبه های جذاب مشهد مقدس است .
مشهد یکی‌از کلان شهرهای کشورمان است که جاذبه های متعددی برای دیدن و گشت و گذار دارااست . بناهای تاریخی , جاهای تفریحی و گردشی , مرکزها خرید , بوستان های تفریحی , بوستان های آبی‌رنگ و تفرجگاه هایی برای طبیعت گردی است . علاوه بر اینها وجود هتل ها و رستوران های متنوع در مشهد مقدس این شهر را به یکی‌از قطب های توریسم مملکت تبدیل نموده است .
جاذبه های جذاب شهر مشهد ; از بقاع تا بناهای تاریخی و طبیعتگردی
مشهد با وجود ضریح امام رضا ( ع ) هدف واجب برای هجرت را دارااست , در مشهد علاوه بر زیارت میتوانید به تفریح و گشت و گذار و دیدن جاذبه های توریسم بپردازید .
البته با این حال شهر مشهد مقدس جاذبه های جذاب متعددی داراست که می‌توانید در تور شهر مشهد مقدس از آن تماشا نمایید .
مشاهده از اماکن تاریخی , تفریحی , موزه ها , بوستان های آبی‌رنگ و مرکز ها خرید گرفته تا طبیعتگردی در شهر مشهد سفرتان را شادی بخش خیس می نماید .
مشاهده از مقبره امام رضا با وجود گستردگی صحن ها و ساختمان های متعدد دستکم یک روز بدون نقص زمان میبرد .
وسیع ترین عامل هجرت به شهر مشهد مقدس وجود ضریح حضرت علی بن موسی الرضا ( ع ) است که در بین شیعه ها مورد احترام است . مقبره امام رضا گنجینه معنوی و تاریخی است که همچون موزه‌ای بزرگ از معماری جمهوری اسلامی ایران را در دل خویش دارااست.

طبیعتگردی در شهر مشهد
علاوه بر بوستان های تفریحی جانور در مشهد مقدس , بیرون از مشهد و یا این که در شهرهای اطراف مشهد مقدس مانند نیشابور میتوانید به طبیعتگردی بپردازید .
مکان هایی همچون آبشار ارتکند , تفرجگاه چالیدره , دهکده چوبین , روستای پاژ , روستای بوژان , دره هفت غار , آسمان ها نمای خیام و قدمگاه نیشابور را اسم موفقیت .
دربین گردشگران طرفداران به خرید پیرو بازارها و مرکز ها خرید شهر مشهد مقدس می‌باشند .
شهر مشهد مقدس از بازار های دیرین گرفته تا مرکز ها خرید متنوع و امروزی را داراست که می توان مجتمع الماس شرق، بازار گوهرشاد، بازار عباس قلی، بازار رضا، مرکز خرید زیست خاور و برج آلتون را نام برد.

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۱/۲۰
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی