سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰


پیش از پرداختن به تور لحظه آخری مشهد مقدس لازم است که اشاره ی مختصری به مشهد مقدس شود . شهر مشهد مقدس , راءس استان خراسان رضوی است که در شمال شرق کشورمان واقع شده‌است . شهر مشهد مقدس از زمان های بدور تحت عنوان یکی‌از شهرهای مشهور کشور‌ایران مطرح بوده و به همین بهانه در عصر سلسله افشاریان تحت عنوان پایتخت کشور ایران تعیین شد . این شهر بعداز تهران با دقت به مساحتی که دارااست تحت عنوان دو‌مین شهر بزرگ به حساب آورده می شود . طبق پایانی سرشماری انجام گرفته جمعیت شهر مشهد مقدس یه خرده بیشتر از سه میلیون نفر است و از این نظر هم پس از تهران تحت عنوان پرجمعیت ترین شهر در کشورمان محسوب می شود .

 

 


مهمترین علتی که باعث معروف شدن این شهر میان ایرانیان و مسلمان‌ها جهان علی الخصوص شیعه‌ها شده‌است وجود ضریح مقدس امام رضا ( ع ) است . به همین علت است که در زمان سال مسافران متعددی در‌این شهر حضور پیدا می نمایند که بالغ بر بیست و هفت میلیون نفر از درون مملکت است و نزدیک به دو میلیون نفر هم آن سوی مرز بدین شهر هجرت می نمایند .
مردمان شهر مشهد مقدس از قومیت های متفاوتی می باشند که اکثریت آنان‌را عجم زبانان تشکیل می دهند . در سالیان اخیر هجرت به مشهد مقدس از شهرهای دیگر کشور‌ایران رو به ارتقا بوده است .
تور لحظه آخری مشهد
سالیانه مسافران متعددی با به کارگیری از تور لحظه آخری مشهد مقدس در‌این شهر حضور پیدا می نمایند . تور لحظه آخری مشهد مقدس از جمله تورهای دارای اهمیت در کشور ایران به حساب آورده می شود . تور لحظه آخری مشهد مقدس از جمله تورهای شهر مشهد است که به صورت منظم در طول سال از شهرهای گوناگون ایران به مشهد اجرا می شود . تور لحظه آخری مشهد تفاوت چندانی با تورهای عادی ندارد . با توجه بدین اینکه ممکن است در لحظه آخر یکی‌از از مسافران تورهای عادی از حضور در تور مشهد انصراف دهد شما میتوانید جایگزین او شود و مزیت تور لحظه آخری مشهد نسبت به تور عادی مشهد این است که شما با پرداخت هزینه کم تری در این تور حضور پیدا می‌کنید . اگر‌چه میتوانید به صورت فردی نیز به شهر مشهد مسافرت فرمائید البته به کارگیری از تور گرفتاری های شما‌را در حین مهاجرت کاهش خواهد بخشید و همینطور هزینه تمام شده تور نسبت به سفرهای عادی مضاعف کم تر است و شما در تور لحظه آخری مشهد مهاجرت امنی را تجربه خواهید کرد و از اکثری از خدمات دیگر هم فایده مند میشوید .
آب و هوای مشهد
آب و هوا یکی‌از مواقعی است که قبلی از مسافرت بایستی به آن دقت کافی شود به این دلیل که مطلوب بودن آب و هوا منجر شادی بخش خیس شدن مسافرت و گشت و گذار راحت خیس خواهد شد . در بهار بارش باران به صورت معدودی مشاهده میشود ولی شایسته ترین آب و هوا را خواهد داشت . آخرها بهار می توان بیان کرد شایسته ترین زمان مسافرت به مشهد مقدس میباشد . فصل‌تابستان فصل گرم شهر مشهد است که در‌این فصل دمای هوای مشهد مقدس بالا می‌رود و اگر به آب و هوای گرم عادت نداشته باشید پاره ای با ایراد مواجه خواهید شد . از سایر فصل هایی که مسافرت در آن شادی بخش خواهد بود می شود به فصل‌پاییز اشاره کرد که در‌این فصل میزان بارش میانگین است ولی دمای هوایی مطلوب آن سبب ساز لذت بخش تر شدن مسافرت مشهد خواهد شد . در فصل‌زمستان در مشهد مقدس شاهد بارش برف خوا‌هیم بود و دمای هوا سرد می شود به این دلیل‌که اطراف مشهد مقدس را ارتفاعات تشکیل داده است و آب و هوای سردی خواهد داشت .
بهترین زمان شرکت در تور مسافرتی مشهد

انتخاب زمان هجرت اهمیت ویژه ای خواهد داشت که در گزینش زمان بایستی غایت وسواس را به خرج دهید . زمان مسافرت را می توان از حیث زمان مراسم ها و آب و هوای شهر مشهد مقدس گزینش نمود . شایسته ترین زمان مسافرت به مشهد مقدس از حیث آب و هوا آخرها بهار و اوایل پاییز می‌باشد . در حالتی که قصد سفری بشاش و دلنشین داشته باشید میتوانید ولادت امام رضا را برای مسافرت خویش تعیین نمائید . به این دلیل که در‌این زمان کلیه خیابان ها و بقعه مطهر تزئین می گردند و بقاع زیبایی به سری خواهد داشت البته بایستی دقت داشته باشید که‌این مواقع یکی به هم ریخته ترین زمان هایی است که شهر مشهد به خویش می بیند . از این مراسم نا مرتب خیس 28 صفر خواهد بود که درین مراسم که شهید شدن امام رضا هست اشخاص اکثری از جای‌جای نقاط جمهوری اسلامی ایران به‌این شهر می‌آیند درین هنگام ازدحام در همگی صحن های بقاع و بیرون از بقاع مشاهده می شود و موقعیت باربری مساعد نخواهد بود . البته مقبره درحال حاضر و هوایی تعجب آور دارااست و منجر جذب گردشگران از هر مکان نقاط عالم می شود .
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در زمینی به مساحت 540 هکتار تاسیس شده است . این فرودگاه در قسمت جنوب شرقی اهل ایران جای دارد . دارنده دو باند برای همگی پروازها می‌باشد . فرودگاه بین المللی مشهد در سال 1339 ساخته و مورد افتتاح رسید . این فرودگاه یکی‌از فرودگاه های پر رفت وآمد در کشور‌ایران هست که بعداز فرودگاه بین المللی مهرآباد جای‌دارد .
فرودگاه بین المللی مشهد مقدس دارنده تجهیزات بسیار متعددی است و دارنده یک پارکینگ طبقاتی است که چیزی بیش تر از هزار ماشین در آن جا می شود .

جاذبه های گردشگری شهر مشهد مقدس
مشهد مقدس یکی‌از شهرهای توریستی جمهوری اسلامی ایران است که خیر صرفا مسافرین اهل ایران بلکه مسافرین خارجی مضاعف متعددی از آن با تور شهر مشهد تماشا می نمایند . این شهر با جاذبه های توریسم فراوان متعددی پذیرای مسافرین و گردشگران است . تیم های تاریخی , تفریحی و فرهنگی این شهر سفری مضاعف دیدنی و شادی بخش را برای مسافرین تور مشهد ارزان به ارمغان می‌آورد تا بتوانند از همگی لحظات حضور خویش درین شهر لذت ببرند . با ما همراه باشدی تا یک سری جاذبه توریسم این شهر را بشناسید .
مقبره فردوسی در مشهد مقدس
یک کدام از بهترین و زیباترین جاذبه های توریسم مشهد , مقبره فردوسی هست . این حرم با ارزش ترین اثرها ادبی اهل ایران زمین است که جیاگاه زیاد ویژه ای در بین اثر ها تاریخی این شهر داراست . آرامگاه فردوسی در شهر توس و در مسافت 20 کیلومتری مشهد مقدس جای‌دارد . این بنای بسیار قشنگ و با شکوه الهامی از معماری عصر هخامنشی داراست . این آرامگاه به وسیله هوشنگ سیحون پباده سازی و تجدید بنا شده‌است . بقعه فردوسی با مساحت 900 متری با استعمال از سنگ و کاشی تشکیل‌شده که با اشعاری از حکیم فردوسی مزین شده‌است .
مجموعه کوهسنگی مشهد مقدس
تیم کوه سنگی دو‌مین بوستان بزرگ شهر مشهد مقدس هست که در جنوب غربی مشهد مقدس جای‌دارد . این بوستان در لبه کوه های مرتفع واقع شده‌است که در حقیقت یکی‌از دیرین ترین روستاهای مشهد مقدس است . این تفریحگاه محبوبیت دوچندان متعددی دربین گردشگران دارااست و سلطان عباس در همین مکان تاج گذاری نموده است . اما ساختمان موزه بزرگ شهر مشهد مقدس دراین مکان قراردارد که با به کار گیری از معاری کاخ کلات نادر تاسیس شده است . این بوستان فراوان خوشگل ترکیبی از آب , سنگ و دیده اندازهای قشنگ است که درتور شهر مشهد مقدس خوبتر است از آن تماشا فرمایید .


بند گلستان شهر مشهد
بند کهن گلستان بر روی رودخانه گلستان تاسیس شده است . این بند 120 متر هست که دارنده طول 14 متری است . بند گلستان در عصر تیموریان ساخته شد و امروزه مورد نوسازی قرار گرفته است . این بند در تابستان با بارش باران آکنده‌از آب می شود و دیده اندازهایی فوق العاده را تولید می نماید .
مرکزها خرید و مغازه های مشهد مقدس
شهر مشهد مقدس یکی شهرهای توریستی در جمهوری اسلامی ایران هست که اشخاص متعددی از آن مشاهده می نمایند . درین شهر مرکز ها خرید و مغازه های متعددی تاسیس شده است که مسافرین تور شهر مشهد می‌توانند هر آنچه که میخواهند را از این مکان بخرند .
بازار رضا مشهد مقدس , در ضلع شرقی خیابان امام رضا یک بازار موجود است که مهمترین راءس خرید برای زائرین و گردشگران تور شهر مشهد مقدس هست . این بازار سابق صنعت های دستی و کالاهای فراوان متعددی داراست که در دکان های متعدد آن عرضه میگردند .
مجتمع تجاری الماس شرق شهر مشهد . یکی شایسته ترین و دوست داستنی ترین مرکزها خرید مشهد می‌باشد که دارنده 1238 واحد تجاری است .
تور مشهد با هواپبما شایسته ترین مجال را برای مسافرین و گردشگران این شهر آماده می نماید . امروزه اشخاص متعددی از کلیه نقاط سرزمین به مشهد مقدس مسافرت می نمایند و دوست دارا‌هستند در روز ها گوناگون سال از این شهر مذهبی مشاهده نمایند . تور شهر مشهد مقدس کلیه روزه به‌این شهر مقدس هجرت می نماید و فرصتی عالی برای مشاهده از این شهر مهیا می نماید .
قیمت تورهای مشهد مبتنی بر خدماتی که به مسافرین ارائه می دهند انتخاب می شود . ولی هزینه این تورها در ایامی که تعداد مسافرین این شهر کمتر است مضاعف ذیل خیس است و هزینه کمتری را برای مسافرین دارااست .

پارک طبیعی هفت حوض
یکی‌از جالب ترین جاذبه های مشهد پارک طبیعی هفت حوض میباشد . این بوستان در دل کوه های خلج قراردارد که جذابیت مضاعف متعددی برای مدعوین تور مشهد مقدس دارااست . پارک طبیعی هفت حوض در مسافت 7 کیلومتری مشهد مقدس جای‌دارد و در این جا 7 حوض موجود است . این پارک دارنده دیده اندازهای دوچندان متعددی است و زیبایی های خاصی دارااست .
آرامگاه نادر مشهد
یکی دیگر از جاهای جالب شهر مشهد مقدس آرامگاه نادر مشهد هست که در چهار رویکرد شهدای شهر مشهد مقدس واقع شده‌است . این بنای زیاد باشکوه در سال 1338 ساخته شد و دارنده یک مجسمه تاریخی است . این مجسه وابسته به نادر میباشد که سوار بر اسبی است و تبرزینی در دست خویش داراست . این مجسمه با اتفاع 5 متر بوسیله موسسه ای در ایتالیا تاسیس شده است .
در آرامگاه نادر مشهد مقدس یک موزه قراردارد که اسلحه , کلاه خویش , زره , اسباب و اثاث رزمی و . . . جزو اثر ها آن می‌باشد . بازگشایی این آرامگاه در سال 1342 انجام شد و یکی شایسته ترین موزه های این شهر می‌باشد .
بنای هارونیه مشهد
این سازه در حوالی آرامگاه فردوسی جای دارد . این سازه یکی‌از شایسته ترین جاهای جالب مشهد هست که طرف داران تور مشهد مقدس می‌توانند از آن تماشا نمایند . این ساختمان شباهت دوچندان متعددی به آتشکده داراست .
پارک ملت مشهد
این بوستان در مغر ب مشهد مقدس جای دارد که در لبه بلوار وکیل آباد میباشد . مساحت این پارک برابر با 720 هزار متر مربع است که دارنده مناظر و دیده اندازهای فراوان متعددی است . پارک ملت شهر مشهد مقدس یک کدام از جاهای جالب مشهد مقدس است که اشخاص متعددی از آن مشاهده می نمایند . در‌این بوستان شهربازی و تجهیزات تفریحی مضاعف متعددی موجود است که تفریح های مفرحی را برای کودک ها ساخت می نماید .

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی