سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

جزیره کیش به دلیل وجود سواحل مختلف , دریای فیرزوه ای رنگ , اسمان تمیز و همواره آبی‌رنگ , در واقع نگین خلیج عجم به شمار می‌رود . تعیین زمان مطلوب برای مسافرت با تور کیش , بخشی از مهم‌ترین مسائلی است که پیشین از مسافرت حتما بایستی به آن توجه نمود .


یکی از سوال هایی که برای گردشگران پیش می آید این است که چه زمانی به کیش سفر کنیم؟ به دلیل گرمی هوا توده ای ترجیح می دهند در آخرها فصل‌پاییز و زمستان به‌این جزیره مسافرت نمایند و به همین جهت بخش اعظم ی تور های کیش , درین زمان هنگامی یعنی از آذرماه تا فروددین ماه صورت می‌گیرد .
آب و هوای کیش معمولا زیر تاثیر عده هوای جنوبی و شمال غربی است و فقط در زمستان , بارش های زودگذر و سیل آسا درین حیطه صورت میگیرد . و به همین علت کم بارش بودن , این جزیره معمولا کم آب است . ولی درفصل فصل‌تابستان میزان رطوبت در‌این حوزه‌ به بالاترین حد خویش میرسد تا جایی که احتمالا چه بسا رطوبت ۱۰۰ درصد را هم در‌این حوزه‌ روئت کرد .
اما در تابستان هم , به دلیل برگزاری فستیوال تابستانی و تخفیف ها و همچنین برنامه های متفاوت جمع ی متعددی را بدین جزیره می کشاند و تور ارزان کیش در‌این زمان از سال بیشتر هست .
تعطیلات نوروزی , یک کدام از بهترین حالت ها برای مهاجرت است , احتمالا توده ی متعددی رغبت داشته باشند تا در‌این زمان بدین حیطه مسافرت نمایند . در عید باستانی استقبال فراوانی از تورهای این حوزه‌ می شود , چه بسا پروازهای ارتباطی بدین ناحیه هم گهگاه دو برابر ارتقا پیدا می نماید , که‌این این داستان سبب می شود تا هتل ها جوابگوی همگی مسافران و گردشگران نباشند . دقت داشته باشید درصورتی که قصد هجرت به کیش را در روزها عید نوروز داشته باشید , حتما از پیشین رزرو و هماهنگی های اضطراری را انجام دهید تا بتوانید تعطیلات عالی و خوب را در کیش سپری کنید.

از آنجا که یک کدام از شایسته ترین تایم ها برای مسافرت به کیش زمستان و فصل بهار است , تور کیش عید باستانی ۹۸ یکی‌از مسیرهای پر بازدید داخلی در بین گردشگران است . با اعتنا به استقبال بی سابقه گردشگران از برنامه هایی که درین جزیره اجرا می شود , این سال برگزاری جشن و پایکوبی عید باستانی ۹۸ با حضور قریه میهن در کیش صورت می‌گیرد .
یک کدام از برنامه های خیر که مسئولان در هم اکنون تدارک آن میباشند ; حضور ده کشور خارجی برای تعطیلات نوروز در کیش؛ برگزاری پایکوبی عید نوروز ۹۸ با حضور روستا مملکت که دارنده فرهنگ و تمدن عید نوروز می‌باشند . خوشبختانه جزیره ی کیش بستر مطلوب برای توریسم را دارااست و با دقت به‌وجود سواحل خوشگل , جاذبه های ارگانیک و تاریخی , تفریحات خنده رو و هیجان آور , مرکز ها خرید امروزی و هتل های لاکچری پتانسیل جذب گردشگران داخلی و فرنگی را دارااست .
جزیره زیبای کیش با طبیعت و آب و هوای مساعدی که دارااست پتانسیل های مضاعف بالایی برای جذب گردشگران داخلی و فرنگی داراست . خوشبختانه پیش بینی ها و برنامه های خیر و خوبی در این راه در اکنون انجام است که یک کدام از آنان برگزاری پایکوبی عید نوروز ۹۸ در کیش با حضور روستا سرزمین فرنگی است که آن‌ها نیز تمدن عید نوروز را دارا‌هستند .
غلامحسین مظفری , مدیر هیات مدیره و رئیس برهان اداره حوزه‌ آزاد کیش , در گرد هم آیی ای که با حضور خبرنگاران برگزار شد ; خبر برگزاری جشن و پایکوبی عید نوروز ۹۸ در کیش با حضور آبادی مرزو بوم فرنگی اعلام شد .
او پیرو , یک کدام از راه‌ها برای بسط توریسم فرنگی در کیش و جذب گردشگران را ساخت خطوط پروازی بدون واسطه با کشورهای حیطه دانست که در اکنون فعال سازی است . همینطور در پی خاطر نشان نمود که مردمان در پیشین قصدشان از مسافرت به کیش تامین قسمتی از نیازها و خرید های خویش بوده است . اما که کماکان این بخش از مهاجرت موجود است البته در کنار این بخش می توان شغل های بیشتری انجام داد.

قشم هم آب و هوایی مانند کیش دارد به طور مثال تور قشم هم مانند کیش در زمان هایی مثل نوروز تقاضای بیشتری دارد و تور قشم نوروز 98 همواره از مسیرهای پرطرفدار در میان گردشگران است.

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی