سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

کِی بریم کیش؟

جزیره کیش به دلیل وجود سواحل مختلف , دریای فیرزوه ای رنگ , عرش تمیز و همواره آبی رنگ , در واقع نگین خلیج عجم به شمار می‌رود . گزینش زمان مطلوب برای مهاجرت با تور کیش , بخشی از مهم ترین مسائلی است که گذشته از مهاجرت حتما می بایست به آن اعتنا نمود .

با اعتنا به‌این این‌که جزیره کیش در ناحیه ای گرم و کم آب واقع شده و ذیل تاثیر آب و هوای بیابانی است , به همین بهانه این جزیره فصل‌تابستان های بلند و گرم را تجربه می نماید . همینطور در‌این ناحیه , فصل زمستان به طور معمول کوتاه بوده و دارنده آب و هوای خنک و معتدل است .
به دلیل گرمی هوا توده ای ترجیح می دهند در آخرها فصل پاییز و فصل‌زمستان به‌این جزیره مهاجرت نمایند و به همین علت اکثر ی تور های کیش , درین عصر وقتی یعنی از آذرماه تا فروددین ماه صورت می‌گیرد .

بهترین زمان مسافرت به کیش

آب و هوای کیش غالبا زیر تاثیر عده هوای جنوبی و شمال غربی است و صرفا در فصل‌زمستان , بارش های زودگذر و سیل آسا درین حیطه صورت میگیرد . و به همین منظور کم بارش بودن , این جزیره به طور معمول کم آب است . البته درفصل فصل‌تابستان میزان رطوبت در‌این حیطه به بالاترین حد خویش میرسد تا جایی که ممکن است چه بسا رطوبت ۱۰۰ درصد را هم درین حیطه روئت کرد .
ولی در تابستان هم , به دلیل برگزاری فستیوال تابستانی و تخفیف ها و همچنین برنامه های مختلف جمع ی متعددی را بدین جزیره می کشاند و تور ارزان کیش در‌این زمان از سال بیشتر می‌باشد .
تعطیلات نوروزی , یکی‌از بهترین وضعیت ها برای مسافرت است , ممکن است جمع ی متعددی رغبت داشته باشند تا در‌این زمان به‌این حوزه‌ مسافرت نمایند . در عید باستانی استقبال فراوانی از تورهای این ناحیه می شود , چه بسا پروازهای ارتباطی بدین ناحیه هم گهگاه دو برابر ارتقا پیدا می نماید , که‌این این مورد سبب می شود تا هتل ها جوابگوی تمامی مسافران و گردشگران نباشند . اعتنا داشته باشید در شرایطی که قصد هجرت به کیش را در روز ها عید باستانی داشته باشید , حتما از قبلی رزرو و هماهنگی های اضطراری را انجام دهید تا بتوانید تعطیلات عالی و خوب را درین ناحیه خوشگل داشته باشید .
در شرایطی که تعطیلات انتها هفته ها را هم بخواهید برای مسافرت بدین حیطه گزینش نمایید زمان زیاد خیر است , چون درین جزیره آخرها هفته برنامه های تفریحی متنوعی در سراسر جزیره اجرا می شود .
گزینش روزهای اواسط هفته هم ممکن است به صرفه باشد هر چند ممکن است زمینه مرخصی تصاحب کردن مطرح باشد البته با تعیین هجرت در میانه هفته , میتوانید در مخارج رفت و رجوع و اقامت تا ۳۰ درصد صرفه جویی نمایید همینطور تور لحظه پایانی کیش نیز می‌تواند بها های پاییین تری را به شما ارائه دهد .
کیش یکی چهار مکان در عالم است که درصد بالایی اکسیژن دارااست ; وجود این حجم اکسیژن در هوا بازدارنده این است که درین جزیره مبتلا خستگی و کسالت گردید . پس هجرت به کیش یک کدام از شایسته ترین مورد ها برای رفع خستگی و وصال به متانت است . با وجود این تفاسیر اشخاص متعددی دوست دارا‌هستند که به کیش مسافرت نمایند .
بها و مخارج تور کیفیت سفرتان را ذیل تاثیر قرار میدهد , شایسته ترین زمان مهاجرت به کیش در فصول سرد سال است , همینطور انتها هفته ها و در تعطیلات مخصوصا تعطیلات عید و فصل‌تابستان که فستیوال ها و کنسرت های متعددی اجرا می شود , کیش پر‌از گردش گر است . پس درین تایم ها توقع تور ارزان را نداشته باشید و برای رزرو تور ارزان کیش در حین های لبریز توریست می بایست درپی اقامتگاه های ارزان تر باشد.

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی