سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

کیش یکی‌از ۴ حوزه‌ در دنیا است که درصد اکسیژن خالص آن بیشتر از بخشها دیگر است و مکان مضاعف خیر و خوبی برای تنفس همگی ی اشخاص به ویژه جانبازهای شیمیایی است . چه بسا گفته می شود که مردمان معمولی , بعداز گردش در جزیره چندان شم خستگی نمیکنند .

 

جزیره کیش , سراسر وقار است و دوچندان مطلوب اشخاصی است که دوست دارا هستند در فضایی دور از هرج و مرج های شهر مدتی را سپری کنند . خموشی و آرامشی که در جزیره کیش حاکم است منجر شده تا جمع متعددی از کسانی که بدین جزیره سفرمی نمایند , آن را به سایرافراد هم سفارش نمایند .
آب و هوای کیش :
کیش در محدوده آب و هوایی گرم و کم آب است . این ناحیه پایین تاثیر آب و هوای بیابانی است و دارنده فصل تابستان های گرم و طولانی و فصل زمستان های کوتاه و معتدل است . جزیره کیش , به طور کلی کم بارش و کم آب است و بارندگی معمولا به صورت رگبار و سیلاب بوده و در ماه های فصل‌زمستان صورت می‌گیرد . میزان رطوبت هم در‌این جزیره مضاعف بالا است و گهگاه در فصل‌تابستان به ۱۰۰ درصد نیز می‌رسد .
شایسته ترین زمان مسافرت به کیش :
با اعتنا به وضعیت آب و هوایی که در کیش موجود است , شایسته ترین فصل مسافرت به‌این جزیره خوشگل , آخرها فصل‌پاییز تا اوایل فصل بهار است . چرا‌که در‌این برهه زمانی , هوای کیش دوچندان مطبوع و دلنشین است و قابلیت گشت و گذار در جزیره به خیر و خوبی مهیا است . همینطور برای داده ها بیشتر میتوانید به مقاله چه موقع به کیش بریم رجوع کنید .
پوشش گیاهی در کیش :
جزیره کیش , دارنده پوشش گیاهی فراوانی در بخشها گوناگون جزیره است . اعم از گیاهانی که در‌این حیطه موجود هست می شود به گلشن های نخل , رطب , درختان مستقر و غیر مستقر لور , کهور , کنار , گز , کرت , چریش , درمان عقرب، لیمو ترش، نارگیل، سمر، اکالیپتوس، گل ابریشم و بسیاری از درختان تزئینی که سازگار با شرایط آب و هوایی منطقه بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر کم آبی و گرمای هوا دارند، اشاره کرد.

جاهای جذاب کیش :
بی‌شک استدلال اساسی مهاجرت گردشگران به جزیره کیش , وجود جاذبه های دوچندان و جالب در‌این جزیره است . به گونه ای که تماشا از هرمورد آن‌ها , جذابیت مختص خودش را داراست و جمع متعددی از گردشگران در هجرت به کیش , طوری طرح ریزی می نمایند که بتوانند از همگی جاذبه های این جزیره دیدن نمایند . بعضا از جاذبه هایی که در کیش موجود هست می توان اسکله تفریحی کیش , پایاب کیش , بوستان دلفین ها , گلشن طیوران , کشتی یونانی , سافاری کیش , آکواریوم کیش , نمایشگاه خزندگان کیش , گروه درخت سبز , روستای باغو , شهر باستانی حریره , شهر ذیل زمینی کاریز , گذر هنرمندان , کنار دریا مرجانی کیش , گلشن اهل ایران , بوستان هنگام , بوستان ساحلی میرمهنا , بوستان مرجان را اسم موفقیت .
تفریحات کیش :
وجود تفریحات متفاوت در جزیره کیش , مسلما سبب شادی بخش خیس شدن مهاجرت گردشگران کیش به‌این جزیره می شود . درین جزیره تفریخات مختلفی نظیر , تیم بولینگ مریم , پیست کارتینگ جزیره , کلوب تفریحات دریایی , سه چرخه های آبی‌رنگ , ماهیگیری , کیبل اسکی , شاتل سواری , تیوپ , جت اسکی , چتر بازی , پینت پر و بال , دوچرخه سواری , پلاژ ساحلی بانوان , پلاژ ساحلی آقایان , کلوپ های غواصی برای گردشگران در حیث گرفته شده‌است .
بازارهای جزیره کیش :
خرید از بازارهای کیش , یکی دیگر از جنبه های شادی بخش مسافرت است . بازارهای متعددی در جزیره کیش موجود است که قابلیت خرید سوغاتی و کالاهای اصیل و مارک را مهیا می نماید . بازار مرجان , بازار مروارید , بازار بهشت ۱و۲ کیش جنس , بازار پانیذ , بازار ونوس , بازار عربها , بازار خلیج عجم , دکان های آرتا که زیاد مطلوب خرید اشکال قهوه از کیش است , راءس تجاری کیش و بازار زیتون اعم از بازارهای متعدد کیش می باشند .
سوغاتی کیش :
اعم از سوغاتی هایی که گردشگران تور کیش ارزان میتوانند از این جزیره خریداری نمایند , می شود به پوشاک , اشکال شکلات , برندهای متعدد قهوه , رطب , اشکال صنعت های دستی , زیورآلات دست ساز، ماهی، میگو و البته برخی لوازم صوت تصویری اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی