سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

آکواریوم آبی کیش

جزیره کیش زیباترین جزیره جمهوری اسلامی ایران , با وجود جاذبه های مضاعف تفریحی و سیاحتی , همواره تحت عنوان یکی‌از هدف های گردشگر ها و گردشگرها تعیین می شود . وجود سواحل گوناگون , آبهای نیلگون خلیج عجم , بوستان های آبی رنگ , هتل ها و مرکز ها اقامتی با بالاترین سکو کیفی و آب و هوای تمیز و مطلوب این ناحیه , سبب شده تا تور کیش به یک مسیر پرتردد تبدیل شود . 

البته یکی دیگر از جاذبه های گرشگری کیش , که منجر می شود تا تور ارزان کیش مضاعف پرطرفدار باشد , آکواریوم کیش است که بیشتراز ۷۰ گونه ماهی کیمیا و زینتی و انواع گوناگون آبزیان در‌این آکواریوم موجود هست . تنوع آبزیان در خلیج عجم فراوان گسترده است , گردآوری این موجودات در آکواریوم کیش و در دو نصیب مجزای آب شیرین و شور , این قابلیت را به شما می‌دهد تا موجودات دریایی گوناگون را از نزدیک ملاحظه کنید .
اشخاصی که به دنیای زیرآب فراوان عشق دارا‌هستند می‌توانند از این شرکت و از گیاهان آبزی و موجودات متفاوت حیرت آور , دیدن نمایند و لذت ببرند . این شرکت مشتمل بر ماهیان آب شور و شیرین , خزندگان جمهوری اسلامی ایران عالم مثل مار و تمساح , پرنده ها کیمیا دنیا , پستانداران تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی میباشد . همینطور اولی آکواریوم باظرفیت ۲۰هزار لیتر که منحصر به فرد آب های شیرین است درین این شرکت ایجاد شده است .
آکواریوم کیش فضای زیاد قابل قبولی است برای بازدید ماهی ها و معاش تحت دریا , به ویژه برای اشخاصی که هراس از غواصی دارا‌هستند . حدود پنجاه هزار لیتر از آب های این اکواریوم به کوسه ها اختصاص داده شده‌است .
از آنجایی که‌این این موسسه دوچندان دیدنی و پرطرفدار است , هر ساله در حدود یک میلیون گردش گر را در سوی خویش می کشاند تا بتوانند از پشت شیشه و آب های زلال این موسسه اشکال ماهیان رنگارنگ که درین این مجموعه قرار دارد را تماشا کنید.

منبع: آکواریوم دیدنی کیش

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۱/۲۶
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی