سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

جزیره ی زیبای کیش همواره مقصد مهاجرت گردشگران داخلی بوده است . با دقت به این‌که در تعطیلات عید هستیم و بیشتر هموطنانمان به بخشها گوناگون مملکت هجرت کرده اند ; کیش نیز یکی‌از مسیرهای پربیننده برای تعطیلات نوروزی است و جزیره‌ها جنوبی کشورمان از جمله نقاط دوست داستنی برای تفریح و گشت و گذار در روز ها عید است .
به طور کلی جزیره‌ها خلیج عجم مقصدی ایده آل برای توریسم است و روز آپ تو دیت به تجهیزات این جزیره‌ها قشنگ افزوده می شود , در‌این روز ها یک کدام از اخباری که در حوزه توریسم منتشر شد و شادمان کننده بود , به آب انداخته شدن اولی کشتی توسعه یافته توریسم اهل ایران با حضور نائب رئیس مدیر جمهوری و رئیس برهان حیطه آزاد کیش در آب های خلیج عجم بود .

او‌لین کشتی توریسم در جزیره ی کیش
در جهت تقویت و گسترش صنعت توریسم دریایی جزیره کیش , این کشتی توسعه یافته توریسم به ناوگان باربری دریایی این جزیره بیشتر شد .
در شامگاه ۳ فروددین ماه ۹۸ او‌لین کشتی توسعه یافته توریسم اهل ایران با حضور نائب رئیس مدیریت جمهوری آقای سورنا ستاری و مدیرعامل حوزه‌ آزاد کیش آقای غلامحسین مظفری در حاشیه دریا جزیره کیش به آب انداخته شد .
این کشتی توریسم اهل ایران که تاپ تورز اسم داراست به وسیله مهندسین و متخصص ها خبره و توانای کمپانی اروندان خرمشهر تاسیس شده است .
کشتی تاپ تورز دارنده تاییدیه در بین المللی است که گنجایش جابجایی آن برای انتقال مسافر نزدیک به ۲۲۰ نفر است . علاوه بر انتقال مسافر , این کشتی گنجایش انتقال ۸۰ بدن توشه و ۱۰ اتومبیل را دارااست که میتواند از روش دو محل ورود , بارگیری و تخلیه نماید .
کشتی تاپ تورز سرعت و امکان دریانوردی در وضعیت جوی بار گوناگون را دارااست که جزء خصوصیات شایان توجه این کشتی است . همینطور این کشتی می‌تواند در موج های بلند تا حدود ۴ متر طول را می‌تواند بپیماید .

اگر شما نیز مسافر تور کیش میباشید , به دنبال با ما همراه باشید تا جاذبه های برتر کیش را معرفی کنیم .

شهر زیرزمینی کاریز کیش : یکی دیگر از جاذبه های برتر کیش که از جاذبه های تاریخی این جزیره بشمار می‌آید و بیش تر از ۲۵۰۰ سال عمر دارااست . کاریز کیش۱۰۰۰۰ مترمربع وسعت دارااست که در عمق ۱۶ متری تحت زمین قرارگرفته‌ است .
کنار دریا مرجانی : در بخش شرقی جزیره کیش جای دارد که یکی‌از پرطرفدارترین جاذبه های کیش بشمار میاید . کنار دریا مرجانی دارنده طبیعت نخل و آلاچیق هایی در کنار کنار دریا است که چشم انداز ای قشنگ را برای گردشگران دارااست . همینطور این کنار دریا به کلوب های ورزش های آبی رنگ هم مجهز است و از پیشین می‌توانید برای عمل های مورد‌علاقه تان جا رزرو فرمایید .
بوستان ساحلی میرمهنا : بزرگ‌ترین بوستان تفریحی کیش که در بلوار دریا قرار گرفته است . این کنار دریا کلیه چیز تمام است ; تماشای آب های نیلگون خلیج عجم و چشم انداز زیبای غروب آفتاب را در‌این حاشیه دریا از دست ندهید . قربت این حاشیه دریا به محله عرب ها میتواند شمارا متمدن و آداب و رسوم این حیطه آشنا نماید .
بوستان ساحلی سیمرغ : یکی‌از شایسته ترین آیتم هاست که برای گشت و گذار خانوادگی آکنده‌از جذابیت و تفریحات متنوع است . بوستان ساحلی سیمرغ فضای بزرگی برای بازی بچه‌ها داراست و علاوه بر این , کنار دریا سیمرغ دارنده پیست دوچرخه سواری , پیست اسکیت , زمین بدمینتون , پینگ پنگ و مسیر پیاده‌روی داراست .
بوستان ساحلی مرد ماهیگیر : یکی دیگر از نمادهای جزیره ی کیش مجسمه مرد ماهیگیر است . این مجسمه دومی مجسمه ی فیگوراتیو بزرگ در کشور ایران است که ۱۲ متر طول داراست . این حاشیه دریا در شرق جزیره جای‌دارد و بیشتر گردشگران برای اصلاح کردن مجسمه‌های شنی به اینجا میایند و شما درین حاشیه دریا گام که می زنید مردمان را با جدیت تمام , در درحال حاضر ساخت شن‌های ساحلی به شکل‌های متعدد میباشید .

کشتی یونانی کیش : در سواحل غربی جزیره زیبای کیش , کشتی بزرگی به گل نشسته است . کشتی یونانی یک کدام از جاذبه های پر اسم و رسم جزیره کیش است . اکثر اوقات گردشگران برای دریافت کردن عکس های هنری و خوشگل از غروب آفتاب به دیدن این جاذبه میایند , از‌آنجا‌که حالت قرارگیری کشتی به گونه‌ای است که آفتاب پشت این کشتی غروب می نماید و پرتوهای نوروروشنایی پشت کشتی زیبایی تماشایی دارااست .
شهر باستانی حریره : در سفرتان به کیش هنگامی را به مشاهده از این شهر تاریخی بگذارید . عمر شهر حریره به قرن چهارم تا دهم هجری قمری برمیگردد . هنگامی این شهر در رونق بود و امروزه بقایا و ویرانه های آن را خواهید روئت کرد .
وسعت شهر باستانی حریره ۱۲۰ هکتار است و در کنار مجموعه‌ی ورزشی المپیک جای دارد که مشتمل بر خانه‌ اعیانی , گرمابه , مجموعه‌ی ساحلی , مسجد و قنات‌های سابق میباشد .
یکی دیگر از جاذبه های برتر کیش , اسکله تفریحی جزیره کیش است . در سال ۸۵ این اسکله با ارتفاع ۴۳۷ متر و پهنا ۱۸ متر با ساختاری چوبی بهره‌برداری شده‌است و یکی مکان های تفریحی جزیره کیش است .
جزیره هندورابی کیش : جزیره هندورابی یکی‌از جزیره ها استان هرمزگان است که از توابع کیش است . این جزیره قسمتی از جاذبه های برتر کیش است که گردشگران تماشا از آن را در برنامه خویش قرار می دهند .
گلشن پرنده ها و بوستان دلفین های کیش : بوستان دلفین های کیش بعنوان اولی و صرفا بوستان دلفیناریوم در جمهوری اسلامی ایران است . این بوستان در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد و یکی‌از جاذبه های برتر کیش است .
بوستان دلفین های کیش مشتمل بر فضاهای سبز با انواع متفاوت گیاهی , و طیوران و پستانداران است .

منبع: جاذبه های گردشگری کیش

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی