سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

مراکز خرید ارزان قشم

یکی از قسمت های جالب سفر , خرید کردن است . مراکز خرید ارزان قشم هم بخاطر مطلوب بودن ارزش ها مدام برای مسافران تور قشم دیدنی بوده است .
جزیره قشم جاهای جذاب و زیبای متعددی دارااست البته با این حال گردشگران متعددی برای خرید کردن به قشم میایند . قشم تحت عنوان یکی هدف های خرید است که از بازارهای دیرین و سنتی گرفته تا بازارهای امروزی و تازه مدرن را دربرگیرنده می شود .

راس خرید ستاره قشم , یک کدام از بازارهای دیرین قشم است که برندهای مشهور متعددی را در آن می‌بینید , شما درین راءس خرید اثاثیه متعدد از ساعت و اسباب و اثاث برقی گرفته تا عینک و پوشاک را می‌توانید تهیه و تنظیم فرمائید . نمایندگی‌های متعددی از اسباب و اثاث خانگی معتبری نظیر سامسونگ , ال جی , سونی , تفال و فیلیپس در‌این بازار موجود است . تجهیزات تفریحی متعددی مانند تالار بیلیارد , بازی‌های کامیوتری و موزه حیوان‌ها تاکسیدرمی شده هم داراست . بقیه تجهیزات این شرکت دربرگیرنده رستوران‌ , فست‌فود و کافی‌شاپ هست .
بازار سابق قشم بخشی از دیرین ترین بازارهای آسیا و خاورمیانه است که برای شناخت متمدن ساکن قشم شایسته ترین آیتم است زیرا که بیشتر خریداران این گشوده بومیان خویش ناحیه می‌باشند . بازاری دیرین و سنتی که از قبل فعال بوده و فعلا از قطب های تاثیر گذار در تجارت قشم است. شما در‌این بازار تنوع بالایی از کالاها و محصول ها را خواهید مشاهده کرد .
بازار بزرگ فردوسی
این بازار نیز مانند بازار ستاره از بازارهای کهن جزیره قشم است که در کنار بازار ستاره قراردارد . بازار بزرگ فردوسی دارنده ۳ طبقه است و دربرگیرنده دو واحد تجاری و یک واحد اداری هست که طبقات اولیه و دوم تجاری هست و از ۴۵۰ واحد درست شده که عرضه‌کننده گونه های اجناس موردنیاز شما میباشند . شغل ها اداری نظیر محل کار ثبت سندها و دفتر ها املاک و فروشگاه‌های لوازم التحریر هم در آن حضور دارند.

مرکز خرید سیتی سنتر قشم : یکی‌از مرکز ها خرید تازه در قشم که برندهای پر اسم و رسم متعددی در آن جای دارا هستند . راءس خرید سیتی سنتر قشم از ۲ فاز ساخته شده شده‌است . فازهای این راءس خرید توسط یک پل هوایی به نیز وصل گردیده اند و در مجموع متشکل از ۲۰۰۰ واحد تجاری , اداری و اقامتی هست .
راس خرید دو دلفین : بندر درگهان در اطراف قشم و با آن حدود ۲۰ دقیقه مسافت داراست . که گردشگران برای خرید پوشاک ارزان به‌این بندر مراجعه می نمایند . درین بندر شما کلیه دسته جامه ارزانی را میتوانید خرید فرمایید از پارچه و جامه گرفته تا شلوارهای زری دوزی محلی . علاوه بر بازار بندر درگهان , مرکز ها خرید متعددی در‌این بندر موجود است که یکی‌از آنان راءس خرید دو دلفین است .
یک کدام از جذابیت های جزیره ی زیبای قشم به شمار میاید . برای خرید محصول ها آرایشی بدین راءس خرید بروید; اجناس کیفیت بالا فراتر را می‌توانید تهیه و تنظیم فرمایید و نسبت به اصل بودن آن اطمینان بیشتری داشته باشید .
راس خرید خلیج عجم : یک کدام از شایسته ترین بازارهای قشم که دارنده ۴ طبقه است . طبقات اولیه و دوم این بازار تجاری است که ۸۰ دکان در مورد های گوناگون کار در آن شاغل میباشند . در طبقه سوم ۳۰ واحد اداری و مسکونی موجود هست و در طبقه چهارم این بازار یک رستوران مهیا پذیرایی از شماست .
راءس خرید فردوس قشم : این بازار بخشی از بازارهای تازه این جزیره میباشد که دارنده ۴ طبقه است و مسافران تور قشم درین راس خرید آنچه را که می‌خواهند به راحتی میتوانند تنظیم نمایند . طبقات اولیه و دوم آن با ۱۴۸ واحد تجاری مثل مغازه‌های اشکال پوشاک , اثاثیه خانگی , اسباب و اثاث گران‌قیمت , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری جمهوری اسلامی ایران ماشین , کلاسهای آموزشی گویش کامپیوتر لهجه خارجه و… می باشد.

منبع: https://www.arshinparvaz.com

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی