سفر، گردشگری، رزرو تور داخلی، خارجی، تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰

خلیج فارس و استانهای جنوبی همواره یکی هدف های جالب برای توریسم است و قشم اصلی ترین جزیره ی خلیج عجم از جمله هدف های دیدنی برای گردشگران تورهای مسافرتی قشم  است .

تور قشم جاذبه های متعددی برای دیدن داراست و با دقت به این‌که نسبت به کیش وسعت متعددی دارااست دارنده جاذبه های تاریخی است که دیدن هرمورد از این جاذبه ها لذت سفرتان را بیشتر می نماید .
علاوه بر مکان های جالب , قشم دارنده مرکزها خرید ارزان و متنوع است . همینطور قشم دارنده سواحل و تفریحاتی جالب است که بیشتر زمان سفرتان را به خودش اختصاص میدهد .
بعداز تفریح و گشت و گذار واجب است که هنگامی را به استراحت و یا این که صرف یک آبمیوه یا این که دربین وعده اختصاص دهید . برای این مراد میتوانید به کافی شاپ های قشم رجوع‌کنید .
قشم با اعتنا به این که سالانه صاحبخانه گردشگران فرنگی و داخلی متعددی است تجهیزات و سرویس ها متعددی برای استقبال از گردشگران دارااست و روز آپ تو دیت بر این تجهیزات افزوده می شود .
مسلما بعداز یه گشت تاریخی یا این که چه بسا بعد از ورزش و تفریحات دارای هیجان می توان اعلام کرد که شایسته ترین کار رفتن به کافی شاپ و لذت بردن از یک فضای آهسته و امروزی است . در شرایطی‌که شما نیز از کافه گردان می باشید قشم کافه های متعددی دارااست که در‌پی به معرفی این کافه ها پرداخته ایم .

کافه کوکو قشم
از سایر کافه های دارای شهرت قشم که محیطی شیک و امروزی دارااست که با فضایی شیک و خوشگل منویی دیدنی با شایسته ترین کیفیت را به مهمانان ارایه میدهد .
ولی در منوی این کافه قلیان نیز موجود است .
این کافه در عرصه گلهای قشم جنب فست فود پانه جای دارد . از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میتوانید بدین کافه مراجعه نمایید .
کافه سل قشم
کافه ای با فضای دلنشین و منویی با تنوع بالا و کیفیت عالی که جزء کافه های عالی قشم هست .
کافه سل قادر است آیتم ی نیکی برای صرف یک در بین وعده یا این که نوشیدن یک قهوه لذیذ باشد .
این کافه در مجتمع سیتی سنتر ۲ قراردارد و شما می‌توانید پس از گشت و گذار و خرید در‌این راس تفریحی زمان را در‌این کافه به استراحت بپردازید .
کافه الی قشم
کافه الی از سایر کافه های مجتمع سیمرغ است که ارزش قابل قبولی داراست و همینطور امکاناتی مثل وب مجانی دارااست . درین کافه قابلیت سیگار کشیدن نیز موجود هست . ساعت کار این کافه از ۷ صبح تا ۱۲ شب است . مجتمع سیمرغ در عرصه امام قلی خان جای‌دارد .
کافه اولگا قشم
برای رفع خستگی در مجتمع تجاری سیمرغ می‌توانید به کافه اولگا در‌این این موسسه رجوع نمایید . این کافه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای دعوت شدگان است .

کافه رستوران خوان بوم قشم
یکی کافی شاپ های زیبای قشم که دارنده طبیعت زیبایی است و در واقع نیز کافه است و نیز رستوران .
این کافه به شما قابلیت می‌دهد که در دل درختان نشسته و آبمیوه یا این که طعام میل فرمایید از احساس و حالا این کافه غایت لذت را ببرید .
برای رفتن بدین کافه به بلوار امام قلی خان بروید .

کافه کلبه قشم
به طور کلی کافی شاپ ها بخاطر محیط های آهسته با فضای دلنشین مورد دقت اشخاص میباشند که مهمانان میتوانند در فضایی ساکت و آهسته آبمیوه میل نمایند .
کافه کلبه یک کدام از این دست کافه هاست که در جزیره قشم جای‌دارد . از تجهیزات این کافه می شود به وب بدون‌پول اشاره نمود .
در کافه کلبه اشکال آبمیوه های سرد و گرم , بستنی قیفی , شیک , و گونه های دسرها را می‌توانید توصیه دهید

کافه باران قشم
از شایسته ترین کافی شاپ های قشم که دربین مردمان محلی نیز طرف داران متعددی داراست می توان کافه باران را اسم پیروزی .
در کافه باران می‌توانید اشکال آبمیوه های گرم و سرد و همینطور اشکال دسر و دربین وعده را پیشنهاد دهید .
ولی گفتنی است که قهوه های این کافه را نباید از دست دهید ; قهوه ای که مزه بی نظیری داراست .
درصورتی که به رستوران نعیم رفته باشید این کافه در جوار رستوران نعیم قراردارد .
برای رفتن به کافه باران حتمی است که به عرصه امام قلی خان بروید .
کافه رستوران شب های دفاری
بعضی از کافی شاپ ها فضاهایی جالب دارا هستند به گونه ای که شمارا به وجد می‌آورد . یکی‌از این کافه ها که در قشم میتوانید به آنجا خصوصی بزنیدُ کافه رستوران شب های دفاری است .
فضای این کافه مشابه به یک منزل بزرگ است که تزئینی سنتی دارااست و به طور کلی شیوه پذیرایی و چینش این کافه تماما سنتی است .
کافه از رستوران به طور کامل مجزاست و به وسیله ی راهرویی از نیز جدا شده‌است . در اولِ ورود بدین کافه با حلوا و قهوه عربی از شما پذیرایی می شود .
درصورتی که قصد رفتن به کافی شاپ را دارید حتما تماشا از این کافه را در برنامه تان قرار دهید .
برای رفتن به‌این کافه بایستی به روستای دفاری رفته , این کافه در کنار مسجد جامع قراردارد .
 منبع : سایت آرشین پرواز

 

مطالب مرتبط:

 

  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • مدیر تور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی